Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ehdoittaisin siinä tapauksessa että elä juo sitä glögiä?
Daa en tietenkään juo:mad:
Muista kaiuttimesta kuullut sanat. Sulle tarjotaan sitä vielä, vaikka väkisin.
Mää olen ittepäinen, eikä mun kurkkuun kaadeta yhtään mittään mihin en anna lupaa aaahhhaaahhhaaaa:p
Jep. Swamp thing eli turuksi rämejuttu.
(y)

Pyydän anteeksi kaikilta ja ohjaisin kohti mielenterveyspalveluja.

Jos ette osaa lähimpään niin tilatkaa taksi, nykyisin se saattaa jopa osata googlettamisen jälkeen perille tai vitun laiskat kävelkää sitte jos ei ees taksikyyti kelepaa. Mitä mie olen kettään neuvomaan

Iltaa!!:love:

hiletetään nyt sitten kaveriporukalla kunnolla! Täsdä tullu ideoita että lähetään extemporee nyt vaikka Turkuun tai Lappiin!!:LOL: Koko viikendi on aikaa sauhuta ja hovikuski löytyy joka tuntuu jopa nauravan meijjän jutuille!:eek::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ai ku kiva epekkiki täällä! Epekki on ihana!:love: Ihanaihana❤❤❤

Pitäkää hauskaa ja olkaa tuhmasti

Hik ehkä otin muutaman!:ROFLMAO:

hiletetään nyt sitten kaveriporukalla kunnolla! Täsdä tullu ideoita että lähetään extemporee nyt vaikka Turkuun tai Lappiin!!:LOL: Koko viikendi on aikaa sauhuta ja hovikuski löytyy joka tuntuu jopa nauravan meijjän jutuille!:eek::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Turku on ankea mesta. Suosittelen lappia. Pääsispä hiihtämään

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja epek

Lapista löytyis hyvä paikka mutta miksi jäis siihen? Norjaan, mie tiijän kaikki paikat Narvikista ylöspäin.

Yhteistyössä