Ota kossua, ei tartte lämmittää?Menipä omituiseksi tuo sarja. Tuli hieman vilu, joten pitäisi varmaan lämmittää glögiä, mutta sitten on närästys taattu
Ota kossua, ei tartte lämmittää?Menipä omituiseksi tuo sarja. Tuli hieman vilu, joten pitäisi varmaan lämmittää glögiä, mutta sitten on närästys taattu
swamp thing?Menipä omituiseksi tuo sarja. Tuli hieman vilu, joten pitäisi varmaan lämmittää glögiä, mutta sitten on närästys taattu
Täytyy olla ajokunnossa aamulla, joten ei parane vodkaa avata.Ota kossua, ei tartte lämmittää?
Ei kossua parane vodkaksi sanoaTäytyy olla ajokunnossa aamulla, joten ei parane vodkaa avata.
Ehdoittaisin siinä tapauksessa että elä juo sitä glögiä?swamp thing?
Mä kattelen sitä nyt shhhhhhhh...elä kerro
Niin ja glögi maistuu oksennukselle...ei siis ihme että närästää
Jep. Swamp thing eli turuksi rämejuttu.swamp thing?
Mä kattelen sitä nyt shhhhhhhh...elä kerro
Niin ja glögi maistuu oksennukselle...ei siis ihme että närästää
No ei mulla mitään kossua olekaan. Vain venäläistä vodkaaEi kossua parane vodkaksi sanoa
Kalamies tähän päivään, ei naiselle saa sanoa että vaikka väkisin!Jep. Swamp thing eli turuksi rämejuttu.
Ja marlin mustikkainen glögi ei maistu edelleenkään oksulle. Muista kaiuttimesta kuullut sanat. Sulle tarjotaan sitä vielä, vaikka väkisin.
Se on vain osoitus välittämistäKalamies tähän päivään, ei naiselle saa sanoa että vaikka väkisin!
Daa en tietenkään juoEhdoittaisin siinä tapauksessa että elä juo sitä glögiä?
Mää olen ittepäinen, eikä mun kurkkuun kaadeta yhtään mittään mihin en anna lupaa aaahhhaaahhhaaaaMuista kaiuttimesta kuullut sanat. Sulle tarjotaan sitä vielä, vaikka väkisin.
Jep. Swamp thing eli turuksi rämejuttu.
Te ootte sekaisin..Daa en tietenkään juo
Mää olen ittepäinen, eikä mun kurkkuun kaadeta yhtään mittään mihin en anna lupaa aaahhhaaahhhaaaa
Never say neverDaa en tietenkään juo
Mää olen ittepäinen, eikä mun kurkkuun kaadeta yhtään mittään mihin en anna lupaa aaahhhaaahhhaaaa
Mehän olemme jo avohoidon asiakkaita.Pyydän anteeksi kaikilta ja ohjaisin kohti mielenterveyspalveluja.
Jos ette osaa lähimpään niin tilatkaa taksi, nylyisin se saattaa jopa osata googlettamisen jälkeen perille tai vitun laiskat kävelkää sitte jos ei ees taksikyyti kelepaa. Mitä mie olen kettään neuvomaan
Onneksi olkoon teille, minäkin ainakin kunnes saavat minut kiinni. En luule kuiten että ihan avokiksi heittäisivät mut.Mehän olemme jo avohoidon asiakkaita.
Turku on ankea mesta. Suosittelen lappia. Pääsispä hiihtämäänIltaa!!
hiletetään nyt sitten kaveriporukalla kunnolla! Täsdä tullu ideoita että lähetään extemporee nyt vaikka Turkuun tai Lappiin!! Koko viikendi on aikaa sauhuta ja hovikuski löytyy joka tuntuu jopa nauravan meijjän jutuille!
Ai ku kiva epekkiki täällä! Epekki on ihana! Ihanaihana
Pitäkää hauskaa ja olkaa tuhmasti
Hik ehkä otin muutaman!
Turuss on huumorintajuista porukkaa, huomattiin viime roadtripillä! Sama porukka, paljon pahennusta muualla paitsi Turussa!Turku on ankea mesta. Suosittelen lappia. Pääsispä hiihtämään
Kyllä sää sitä joisit. Pistän sinne mantelin mitä olen säästänyt riisipuuroa varten.Ei sitä mustikkalögiä kukaan juo KM, usko jo!
Lapista löytyis hyvä paikka mutta miksi jäis siihen? Norjaan, mie tiijän kaikki paikat Narvikista ylöspäin.Iltaa!!
hiletetään nyt sitten kaveriporukalla kunnolla! Täsdä tullu ideoita että lähetään extemporee nyt vaikka Turkuun tai Lappiin!! Koko viikendi on aikaa sauhuta ja hovikuski löytyy joka tuntuu jopa nauravan meijjän jutuille!
Ai ku kiva epekkiki täällä! Epekki on ihana! Ihanaihana
Pitäkää hauskaa ja olkaa tuhmasti
Hik ehkä otin muutaman!
Mistä nouset laivaan?Lapista löytyis hyvä paikka mutta miksi jäis siihen
? Norjaan, mie tiijän kaikki paikat Narvikista ylöspäin.
Se johtunee aurajoen vedestä... Aina kun joku katoaa turussa, niin se löytyy aurajoesta. Siitä johtuu hassu maku ihmeelliset turkulaisetTuruss on huumorintajuista porukkaa, huomattiin viime roadtripillä! Sama porukka, paljon pahennusta muualla paitsi Turussa!
täääälä se pÅÅÅtön taas kiiussaaaaaLapista löytyis hyvä paikka mutta miksi jäis siihen? Norjaan, mie tiijän kaikki paikat Narvikista ylöspäin.
EN HUOMANNUKKAAN TÄTÄ!Ai ku kiva epekkiki täällä! Epekki on ihana! Ihanaihana