Tuo on salainen ja mahtuuLiityn sinne kunhan rakenneultra on tehty onkohan vielä joku salainen ryhmä mihin mahtuu?
Tuo on salainen ja mahtuuLiityn sinne kunhan rakenneultra on tehty onkohan vielä joku salainen ryhmä mihin mahtuu?
Tervetuloa! Eikö siulla ollu minkäänlaisia oireita? Mikä raskauden lopulta paljasti? Tuo Joulumasut 2019 -ryhmä fb:ssä on tosiaan sellainen, että löytyy haulla mutta sinne liittymistä eikä jäseniä näe muut kuin jo ryhmässä olevat.Täällä uusi joulukuinen odottaja, meille paljastui vasta 1,5vko täysi yllätysraskaus ja alustava la on nyt 22.12 kunnes rakenneultrassa varmistetaan vielä raskauden kesto Mulla ennestään 2016 ja 2018 syntyneet lapset joten kiirettä tulee olemaan kun joulukuinen syntyy Vieläkö johonkin fb ryhmään pääsee mukaan?
Ei ollut mitään oireita, vasta 1,5vko ennen raskaustestin tekoa alkoi rinnat aristaa ja oli alavatsakipuja, olin varma että menkat on alkamassa lähiaikoina. Mulla piti olla kierukan laitto ja tein testin myös varmuuden vuoksi ennen sitä ja olihan se melkoinen järkytys kun heti tuli kaksi viivaa testiin Täysimetin silloin kun olen tullut raskaaksi, kahdet menkat oli raskauden jälkeen ja niidenkin välissä oli 2kk tauko, ehkäisynä meillä oli kondomi jota ei ole aina muistettu/jaksettu etenkään niihin aikoihin käyttää. Kaksi aiempaa raskautta olen huomannut jo ennen menkkojen poisjäämistä ja alkuraskaudet on olleet tosi rankkoja, jatkuvaa huonoa oloa ja väsymystä/uupumusta, verenvuotoa, päänsärkyjä sekä ihan ensimmäisillä viikoilla migreenejä joita normaalisti ei koskaan ole. Nyt ei tosiaan ole ollut mitään oireita ja tänään kävin ultrassa niin selvisi että istukka on tällä kertaa edessä (aiemmista takana) ja sen takia en ole liikkeitäkään tuntenut ennen rv 19. Ja tosiaan sukupuoli eri kuin kaksi edellistä joka ehkä osittain selittää oireettomuuden Tuntuu silti edelleen oudolta tää tilanne kun on kolmas raskaus kyseessä ja multa löytyy myös sairaus, joka vaikeuttaa raskautumista ja söin koko raskauden tulehduskipulääkkeitä sekä siihen yhdistettynä toi täysimetys mut ilmeisesti elämässä kaikki on mahdollistaTervetuloa! Eikö siulla ollu minkäänlaisia oireita? Mikä raskauden lopulta paljasti? Tuo Joulumasut 2019 -ryhmä fb:ssä on tosiaan sellainen, että löytyy haulla mutta sinne liittymistä eikä jäseniä näe muut kuin jo ryhmässä olevat.
Kiitos@Hensuliini olitko siis millä viikoilla kun sait tietää että odotat tätä kolmatta? Sama on just mullakin, nyt vasta rv20 jälkeen alkanut tuntea enemmän liikkeitä ja istukka on kans edessä... Ennen sitä aattelin että mahtaako tuolla mahassa olla edes ketään mut sitten maha kasvaa hurjaa vauhtia että täytyy kai siellä jotain olla
Onnea raskauden johdosta!
No onpas aika jännä tuo teidän tapaus! Siis oon joskus kuullut vastaavaa, mutta ihmettelitkö vatsan pyöristymistä tai oliko jotain muuta ”oiretta” näin jälkeen päin ajateltuna?Kiitos
Tein testin rv 18 ja lääkäri oli siitä viikon päästä ja silloin siis rv 19. Menin sinne keskeyttäminen mielessä mutta raskaus olikin noin pitkällä niin ei se enää ollutkaan toimiva ratkaisu... Mies oli muös järkyttynyt kun kuuli ja meidän piti 1,5vrk aikana tehdä päätös tulevasta. Eniten jännittää ja stressaa arki kolmen kanssa todella pienillä ikäeroilla mutta ehkä siitä jotenkin selviää Milloin sait tietää sun raskaudesta ja minkä ikäisiä teillä on ennestään? En oo jaksanut lukea kaikkia tän ketjun viestejä. Perjantaina pääsin ultraan ja sain NIPT koska eka ultra on jäänyt välistä ja ensi viikon maanantaina on virallinen rakenneultra, jännittää tosi paljon.
Mullaha kävi kans nii että piti tulla lokakuinen mutta ei pysyny kyydissä ja tää joulukuinen ilmotti kuukaus keskemenosta tulostansa nyt siis menossa tasa 30+0 isosti tsemppiä sulleHeips!
Mä huikkaan vaan tänne, että oon huhtikuisissa nyt!
Meille piti siis tulla joulun vauva, mutta hän ei ollutkaan valmis ja menehtyi viikoilla 9+0. Mutta uudelleen ollaan raskaana.
sama täällä yläkäyrällä mennään, mikä vähän mietityttää synnytyksen kannalta. En ole mikään hirveän iso , 160cm pituutta ja miehen suvussa taas kaikki lapset olleet yli tai lähempänä neljää kiloa syntyessä... Niin se hieman ressaaHyvin mennyt täällä, huomenna alkaa rv 29.
Töitä olisi vielä viisi viikkoa edessä, toivon että jaksaisin loppuun asti. Toistaiseksi vointi ollut pääasiassa tosi hyvä, mutta nyt kuluneella viikolla alkanut jonkin verran selkäkivut vaivaamaan öisin unta häiriten
Mulla oli sf-mitta rv 27+1 27cm eli yläkäyrällä