Oli huutoa. Mieki huusin kaikille ohikulkijoille ja painin baarimikon kanssa tiskin takana ja istuin hänen naamalle. Ihana ilta!
Oli huutoa. Mieki huusin kaikille ohikulkijoille ja painin baarimikon kanssa tiskin takana ja istuin hänen naamalle. Ihana ilta!
Noh. Pakki sekaisin on aina mainio syy.Millähän syyllä vois jäädä huomenna kotiin...on sellanen olo, että tekis mieli olla ja möllöttää yksin kotona kissan kehräystä kuunnellen.
sano että sun ashberger on nyt aktivoitunut etkä jaksa pukea vaatteita päälle. Varman lähettävät kotihoitopartion sun luo aamupalan kera;-)Millähän syyllä vois jäädä huomenna kotiin...on sellanen olo, että tekis mieli olla ja möllöttää yksin kotona kissan kehräystä kuunnellen.
Ne tulis tarkistamaan onks se totta, paras ystävä asuu heti tossa tien toisella puolella...ja mä en viiti olla avaamatta sille, kun hää rimputtaa ovikelloa ja rämpyttää postiluukkua niin kauan etten jaksa enää sitä meteliäNoh. Pakki sekaisin on aina mainio syy.
T. Pakki meni jostain täysin sekaisin ja olen istunut viimeiset 30 min vessassa puhelin kourassa ja vatsaa vääntää...
et mieti tuollaisia vaan menet näkemään ystäviäsi ja pitämään kivaa. kivaahan sevaan kuitenkin loppupeleissä on. sitten voit taas olla kotona vaikka ja mitenpaljon.Millähän syyllä vois jäädä huomenna kotiin...on sellanen olo, että tekis mieli olla ja möllöttää yksin kotona kissan kehräystä kuunnellen.
Nopeemminkin, mulla saattaa maha mennä sekaisin hetkessä.Ei hitto. Kuinka nopeasti paskatauti iskee? Voiko mennä 4h viinirypäleiden syömisestä?
Mä en huuda miehelle.Toivottavasti et huutanut jollekin miehelle...
No kyllä ne sitten taisi olla noi rypäleet... En syö niitä enää ikinäNopeemminkin, mulla saattaa maha mennä sekaisin hetkessä.
Voi kun joku olis kuvannu mitä äsken tapahtu!!!
Lähdin karvavauvan kanssa lenkille ja päätin oikasta metsän läpi! Iso ylämäki ja sisäpelikengät ei toiminu! Jäin sutimaan ja houkuttelin karvavauvaa nauraa käkättäen nykäisemään mamman ylös. Stetsasin lätty eellä mutaan ja sit vasta karvavauva alkoi vetämään!
Nauraen raahauduin mäkeä ylös.
Katselin just peilistä et hampaissakin on mutaa.
Kaveri söi joskus paketillisen rusinoita ja kertoi paskoneensa viinirypäleitä, että voi se joskus käydä noinkinNo kyllä ne sitten taisi olla noi rypäleet... En syö niitä enää ikinä
Kaverisi oli taikuri (tai kännissä)Kaveri söi joskus paketillisen rusinoita ja kertoi paskoneensa viinirypäleitä, että voi se joskus käydä noinkin
Höh.Millähän syyllä vois jäädä huomenna kotiin...on sellanen olo, että tekis mieli olla ja möllöttää yksin kotona kissan kehräystä kuunnellen.
Mä en huuda miehelle, kuiskin vaan hellästi korvaan tuhmuuksia ja hivelen samaan aikaan hänen kassejaan.
Eli et ole parisuhteessaMä en huuda miehelle.
Nii, housussaSyöt ennen lähtöä pari rusinaa ni jaksat mauraa!
Ei oo oikein ruokahaluja nykyään, saatan tehä ruokaa ja jo ensimmäisen haarukallisen jälkeen tulee sellanen ''munalukko kurkussa'' tunne ja loput menee jääkaappiinSä syöt niin vähän et en ymmärtä miten pysyt henkissä!
On ja alkkomahooliaEiks huomenna siellä olis ruokaski tarjolla?
Negotiator Nelosella. Osaan osan laineista ulkoa!
Tajuttoman hyvä lehva!
Olisitte katselleet Teemaa, sieltä tuli elämänmakuinen "Opiskelijatar ja herra Henri". Kanavilla on aivan liian vähän eurooppalaisia elokuvia, jenkkiläinen tusinatuotanto jyrääKolmosella. Nelosella Dallas byers club. Hyvä leffa.
No älä nyt vain erehdy luulemaan, että ei muuta katseltaisi, jos katsoo hollywoodhömppää joskus.Olisitte katselleet Teemaa, sieltä tuli elämänmakuinen "Opiskelijatar ja herra Henri". Kanavilla on aivan liian vähän eurooppalaisia elokuvia, jenkkiläinen tusinatuotanto jyrää
Tämän illan leffan voi katsoa Areenassa:
https://areena.yle.fi/1-4192175
Nälkä tulee ja ruokaa tarvii kun urheilee kunnolla!Nii, housussa
Ei oo oikein ruokahaluja nykyään, saatan tehä ruokaa ja jo ensimmäisen haarukallisen jälkeen tulee sellanen ''munalukko kurkussa'' tunne ja loput menee jääkaappiin
On ja alkkomahoolia
Mutta Ellun vandaalikisu rikkoi crosstrainerin...Nälkä tulee ja ruokaa tarvii kun urheilee kunnolla!
Uskotaan, uskotaan.No älä nyt vain erehdy luulemaan, että ei muuta katseltaisi, jos katsoo hollywoodhömppää joskus.
Ei koko laitetta, vaan sen johdon mikä tulee siihen mittariin ja millä säädetään vastustukset jne...kai sellasen vois jostain hommata, mutta ei ole tullut himmattua vieläMutta Ellun vandaalikisu rikkoi crosstrainerin...