Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Et muka Harry Potteria Lego versiona!!!!!?:eek:
En, mutta kaikkia muita Harry Pottereita olen pelannut!

Niin ja sitten toisella pelikoneella (jonkanimeäennytmuistamillään) tykkäsin pelata Mario carttia ja Luigi mansionia!!:love::love:

Sain mun pojat pienenä itkemään kun hävisivät Mario cartissa ja niissä vanhoissa ohjaimissa näkyy vieläkin hampaanjälkiä:X3:
 
En, mutta kaikkia muita Harry Pottereita olen pelannut!

Niin ja sitten toisella pelikoneella (jonkanimeäennytmuistamillään) tykkäsin pelata Mario carttia ja Luigi mansionia!!:love::love:

Sain mun pojat pienenä itkemään kun hävisivät Mario cartissa ja niissä vanhoissa ohjaimissa näkyy vieläkin hampaanjälkiä:X3:
Ihanaa!:love:

Nintendo!:love:


Kokeile ihmeess HP Legoa! Pidät varmasti, siinä on ihanat musat ja älyttömän hyvä huumori!!!!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En, mutta kaikkia muita Harry Pottereita olen pelannut!

Niin ja sitten toisella pelikoneella (jonkanimeäennytmuistamillään) tykkäsin pelata Mario carttia ja Luigi mansionia!!:love::love:

Sain mun pojat pienenä itkemään kun hävisivät Mario cartissa ja niissä vanhoissa ohjaimissa näkyy vieläkin hampaanjälkiä:X3:
Ihanaa!:love:

Nintendo!:love:


Kokeile ihmeess HP Legoa! Pidät varmasti, siinä on ihanat musat ja älyttömän hyvä huumori!!!!:love:
Mario ei ole sähkö- vaan putkimies, mutta naisten suosikki joka tapauksessa. Nintendon pelit ovat pelattavia.

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Rayman on ihana, ihastuin kovin siihen pienenä! Ihan ekaa Raymania pelasin Jaguar konsolilla!:sneaky::coffee:

Nyt on mentävä pehkuun. Naabergulliaisella on peli silleen että seiskalta ylös!:confused::D

Kauniita unia ja hattaran kuvia kun urvahatte!:love:
 

Yhteistyössä