Ainoa örinäbänti mistä tykkään!
Tää ei anna linkkaa vastauksia!!!!Häh?
Hola holaaa, kerro lisää? Poistuuks se automaattisesti ja mikä on hola?
vpn:ää ei oo
Onnistuuko tuo töllöttimessä?Tää ei anna linkkaa vastauksia!!!!
Kirjoita googleen maakoodin poisto vpn.
Ja hola löyty ehkä download.fi/ihan googlettamalla.
No joo ku smart.Onnistuuko tuo töllöttimessä?
Ok, täytyy testata joku päiväNo joo ku smart.
No se on budjettiin sopivaItse oon käyttänyt vaan Holaa, se oli ainakin ilmainen!
Onpas kissalla raskas maku. Jos sinulla on pelikonsoli, pelaat ehkä Cyperpunkin saksankielistä versiota?Nyt musiikkia, sain tarpeeks noitten yhtien pervoiluista
Ainoat pelit mitä pelaan pleikalla on crash bandicootit ja sly cooperitOnpas kissalla raskas maku. Jos sinulla on pelikonsoli, pelaat ehkä Cyperpunkin saksankielistä versiota?
Et muka Harry Potteria Lego versiona!!!!!?Ainoat pelit mitä pelaan pleikalla on crash bandicootit ja sly cooperit
Mihin budjettiin?No se on budjettiin sopiva
En, mutta kaikkia muita Harry Pottereita olen pelannut!Et muka Harry Potteria Lego versiona!!!!!?
Ihanaa!En, mutta kaikkia muita Harry Pottereita olen pelannut!
Niin ja sitten toisella pelikoneella (jonkanimeäennytmuistamillään) tykkäsin pelata Mario carttia ja Luigi mansionia!!
Sain mun pojat pienenä itkemään kun hävisivät Mario cartissa ja niissä vanhoissa ohjaimissa näkyy vieläkin hampaanjälkiä
Dääm, ei asuta yhdessä.Eli ainakin 2 kertaa päivässä. Mutta se on ok, koska huutamisen jälkeen harrastetaan sovintoseksiä
Oletko pelannut Spyroa? sitä ihanaa lohikäärmepeliä?Ainoat pelit mitä pelaan pleikalla on crash bandicootit ja sly cooperit
Ai niin joo sekin!Oletko pelannut Spyroa? sitä ihanaa lohikäärmepeliä?
En, mutta kaikkia muita Harry Pottereita olen pelannut!
Niin ja sitten toisella pelikoneella (jonkanimeäennytmuistamillään) tykkäsin pelata Mario carttia ja Luigi mansionia!!
Sain mun pojat pienenä itkemään kun hävisivät Mario cartissa ja niissä vanhoissa ohjaimissa näkyy vieläkin hampaanjälkiä
Mario ei ole sähkö- vaan putkimies, mutta naisten suosikki joka tapauksessa. Nintendon pelit ovat pelattavia.Ihanaa!
Nintendo!
Kokeile ihmeess HP Legoa! Pidät varmasti, siinä on ihanat musat ja älyttömän hyvä huumori!!!!
se oli kiva ja RaymanAi niin joo sekin!
Onnistuu tuo vaikka ei asuisikaan kumppanin kanssa (puhun nuoruuden kokemuksesta). Aina kun tavataan, riidellään ensin ja sitten sitä sovintoseksiä. Molemmat täytyy hoidella nopeasti, jos aika on rajattu.Dääm, ei asuta yhdessä.