No se kyllä unohtui nopeasti, kun veri pakeni päästä nuppiin.Olisit voinu kertoa aiemmin!!!!!
No se kyllä unohtui nopeasti, kun veri pakeni päästä nuppiin.Olisit voinu kertoa aiemmin!!!!!
Onneks oot päässy siitä!!Sä voit sit ehkä kuvitella. Kun mä tykkäsin ihan ekasta Corollasta asti laulaa autossa. Ja sit tuli se kun en enää kyennyt. Kun ei happi riittänyt. Kun en ehtinyt tien yli vihreiden aikana. Kun en päässyt saunalta kotiin ilman että istun ruohonleikkurin kyytiin.
Ja sit kun syöpä oli tapettu, alkoi henki hissukseen kulkea. Kulkea enemmän ja enemmän. Ja lopulta Aces high ( Iron Maidenlta) irtosi taas.
Vitsi mikä tunne, todella!
Bruce Dickinson on Helsingin yliopiston filosofian laitoksen kunniatohtoriSä voit sit ehkä kuvitella. Kun mä tykkäsin ihan ekasta Corollasta asti laulaa autossa. Ja sit tuli se kun en enää kyennyt. Kun ei happi riittänyt. Kun en ehtinyt tien yli vihreiden aikana. Kun en päässyt saunalta kotiin ilman että istun ruohonleikkurin kyytiin.
Ja sit kun syöpä oli tapettu, alkoi henki hissukseen kulkea. Kulkea enemmän ja enemmän. Ja lopulta Aces high ( Iron Maidenlta) irtosi taas.
Vitsi mikä tunne, todella!
Mites toi teksti tonne karkasi. Eli fiksu poika,rakastaa äitiä selvästiOnneks oot päässy siitä!!
Mulla ei ollu muita oireita kuin tuo laulamisen teho.
Typeränä multa puuttu motivaatio lopettaa, vuosia!
Poika puhu mut ympäri. Istui ulkona ja kuunteli musaa ja hiiltyneenä kysy et taasko oot tupakalle tulossa senki syöpä! Tajuatko että kuolet tohon!
Eipä tehny mieli enää mennä röökille!
Hyvä LispettiOnneks oot päässy siitä!!
Poika puhu mut ympäri. Istui ulkona ja kuunteli musaa ja hiiltyneenä kysy et taasko oot tupakalle tulossa senki syöpä! Tajuatko että kuolet tohon!
Tässä nää ainoat mitä voin kuunnella ja eka on ihan jees.Sit on kyl vaikia keksiä sulle pmmp tai vesala-biisiä mistä tykkäisit.
Nurkkabaarissa ja katsoin futiksen täällä.Oletko nurkkiksessa?
Ellu saisi ottaa hieman mallia sinustaNurkkabaarissa ja katsoin futiksen täällä.
Oliko kova huuto!!!?Nurkkabaarissa ja katsoin futiksen täällä.
Äläkä vaan enää menekään. Elämä ilman on parempi!Onneks oot päässy siitä!!
Ellu taisi simahtaa joEllu saisi ottaa hieman mallia sinusta
Ellu ei käy baareissaEllu saisi ottaa hieman mallia sinusta
Nyt oli puhe jalkapallon katsomisesta ja isänmaallisesta asenteesta!Ellu ei käy baareissa
No kyll mää isänmaallinen oonNyt oli puhe jalkapallon katsomisesta ja isänmaallisesta asenteesta!
Eli nyt pulinat pois ja katsot Suomen pelit jatkossa. Lääkärin määräysNo kyll mää isänmaallinen oon
Suomi!
Eli nyt pulinat pois ja katsot Suomen pelit jatkossa. Lääkärin määräys
psssst. älä usko. katsot vain jääkiekon suomen pelit mm kisoissa.
Hii hiiEllu saisi ottaa hieman mallia sinusta
Ellu on rehellinen, ei huijaripsssst. älä usko. katsot vain jääkiekon suomen pelit mm kisoissa.
Oli huutoa. Mieki huusin.Oliko kova huuto!!!?
Siinähän se on muuten areenan vieressä melkeen!
Dr. FeelgoodEli nyt pulinat pois ja katsot Suomen pelit jatkossa. Lääkärin määräys
suom: En tiennyt miksi huudetaan mutta huusin kun muutkin huusiOli huutoa. Mieki huusin.
Toivottavasti et huutanut jollekin miehelle...Oli huutoa. Mieki huusin.