Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä voit sit ehkä kuvitella. Kun mä tykkäsin ihan ekasta Corollasta asti laulaa autossa. Ja sit tuli se kun en enää kyennyt. Kun ei happi riittänyt. Kun en ehtinyt tien yli vihreiden aikana. Kun en päässyt saunalta kotiin ilman että istun ruohonleikkurin kyytiin.

Ja sit kun syöpä oli tapettu, alkoi henki hissukseen kulkea. Kulkea enemmän ja enemmän. Ja lopulta Aces high ( Iron Maidenlta) irtosi taas.

Vitsi mikä tunne, todella!
Onneks oot päässy siitä!!:love:

Mulla ei ollu muita oireita kuin tuo laulamisen teho.
Typeränä multa puuttu motivaatio lopettaa, vuosia!

Poika puhu mut ympäri. Istui ulkona ja kuunteli musaa ja hiiltyneenä kysy et taasko oot tupakalle tulossa senki syöpä! Tajuatko että kuolet tohon!

Eipä tehny mieli enää mennä röökille!

vierailija
Sä voit sit ehkä kuvitella. Kun mä tykkäsin ihan ekasta Corollasta asti laulaa autossa. Ja sit tuli se kun en enää kyennyt. Kun ei happi riittänyt. Kun en ehtinyt tien yli vihreiden aikana. Kun en päässyt saunalta kotiin ilman että istun ruohonleikkurin kyytiin.

Ja sit kun syöpä oli tapettu, alkoi henki hissukseen kulkea. Kulkea enemmän ja enemmän. Ja lopulta Aces high ( Iron Maidenlta) irtosi taas.

Vitsi mikä tunne, todella!
Bruce Dickinson on Helsingin yliopiston filosofian laitoksen kunniatohtori o_O

Poika puhu mut ympäri. Istui ulkona ja kuunteli musaa ja hiiltyneenä kysy et taasko oot tupakalle tulossa senki syöpä! Tajuatko että kuolet tohon!

Mites toi teksti tonne karkasi. Eli fiksu poika,rakastaa äitiä selvästi :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija

Hyvä Lispetti :love:(y)

Mäkin lopetin silloin kerrasta kun vihdoin tajusin kuinka typerää se on. Heitin loput röökit pois ja sanoin että nyt riitti. Eikä ollut edes vaikeaa. Ei tullut repsahduksia. Typerä vaan oli enkä tehnyt sitä aiemmin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
r0s

Äläkä vaan enää menekään. Elämä ilman on parempi!

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä