Jälleen kerran toistan: lispetin ja jrutin juttuja, sanoudun näistä täysin irti*sanoutuu*
Jälleen kerran toistan: lispetin ja jrutin juttuja, sanoudun näistä täysin irti*sanoutuu*
JepVarastat meijjän muiden lumet
Pitäs kanssa alkaa taas tekemään noita smoottieita...monesti innostunut sun viestejä lukiessa ajatuksesta, mutta sitten ne vaan on joka kerta jääneet pelkän innostuksen tasolleAi juma unohin syödä/ juoda aamupalan huomasin just että mun aamupalasmoothie on vieläkin jääkaapissa.
Tietty nukutaan!ettekö te nuku koskaan?
Mä jo luulin että sain bannit kun vitsailin hu su ketjussa!joo, oltiin hetkonen ip-bannissa
Määkin ihmettelin kyllä, että nytkö ne antaa banaaneja ja mietin että ne alapääkarva jutut meni liian pitkälleMä jo luulin että sain bannit kun vitsailin hu su ketjussa!
Hommasin vpn torrinki hätäpäissäni!
husuketjussa tuli itenki veisteltyä (harmaana) ja siitä luulin bannin napsahtaneenMä jo luulin että sain bannit kun vitsailin hu su ketjussa!
Hommasin vpn torrinki hätäpäissäni!
Se irl vasta paha on, vokottelee aina pois rakkaimman, eli palstan luota.Pettää meitä irl:n kanssa
Mäkin mietin viime yönä...Lispetillä oli puheissa karva siellä, toinen täällä. Joka paikassa.Ne oli ne lispetin karvapuheet varmaan, mitkä meni yp:n tunteisiin
kielletään irli, tai ei sittenkään vaan kielletään yksintein kaikkiSe irl vasta paha on, vokottelee aina pois rakkaimman, eli palstan luota.
Sama täällä.Päivää
Täällä on niin sateista ja synkkää ettei tunnu kyllä yhtään aamu eikä päivältä, piti valoja laittaa makkariinkin päälle kun oli niin hämärää...en tykkää yhtään tästä nytkyllä
Mulle ei tullut.Yöllä lissulla ja ellulla ja jopa echolla oli niin rajut jutut karvaisista kikk*leistä että palsta meni jumiin.kaikille tuli hetken banni.
Päivi saa kieltää mitä tahansa.kielletään irli, tai ei sittenkään vaan kielletään yksintein kaikki
Paskanmarjat.. seko hihhuli.Päivi saa kieltää mitä tahansa.
Sä olit kiltisti. Jopa harmaat sai bannin...Mulle ei tullut.
JooSä olit kiltisti. Jopa harmaat sai bannin...
Eikä oo.Paskanmarjat.. seko hihhuli.