Kuomasin hontti koman santtipalstaan tuli muuten just äsken lisää vauhtia
tuntus että ny pelaa
Olet typerys jos jätät noin hyvän ihmissuhteen. ota se takaisin ja selvitätte asiat. annat vielä yhden mahdollisuuden.Iltaa,
kun tulin töistä niin karvakuono palautti karvavauvan.
Lapsoset oli treeneissä niin me sitten itkeskeltiin ja juteltiin, lähellä oli että kuksastiin, mutta en pystyny. On se vetovoima kumma juttu!!
Enkä myöskään pystynyt jatkaa suhdetta vaikka varmaan parastansa pisti.
Selvisin! Paremmin kuin koskaan ennen, mutta voimia vei. Nukahdin heti kun lähti.
Kerroin myös että koirapalautukset jatkossa lyhyen kaavan mukaan.
Vahva olo!
Oon antanut jo liian monta.Olet typerys jos jätät noin hyvän ihmissuhteen. ota se takaisin ja selvitätte asiat. annat vielä yhden mahdollisuuden.
Et ole. et selvästikään. kaipuu ja rakkaus ja ne hyvät puolet ovat suuremmat kuin huonot. voitte selvittää ongelmat..Oon antanut jo liian monta.
Mä en valitettavasti pysty vaikuttamaan millään tavalla niihin ongelmiin.Et ole. et selvästikään. kaipuu ja rakkaus ja ne hyvät puolet ovat suuremmat kuin huonot. voitte selvittää ongelmat..
Yks nainen sanoi, että hänen pimppi on kuiva kuin korppulaatikkokuiva ku beduiinin sandaali
Riittää. ja pystyt kyllä.Mä en valitettavasti pysty vaikuttamaan millään tavalla niihin ongelmiin.
Yhteiselo ei nykyisillä eväillä ole mitenkään mahdollista.
Kyllä rakastetaan ja halutaan toisiamme enempi kuin ikinä ketään muuta, mutta sekään ei aina riitä.
Niilo on myös intohimoinen ruoanlaittaja.
Se on yhtä kuiva kuin beduiinin vaimon pimpsa kun hiekkamyrsky on sinne osunu.Rutikuiva?
Kuiva kuin Sahararan autiomaa?
Aletaanko hablaan taas kontinkieltä?
Se on yhtä kuiva kuin beduiinin vaimon pimpsa kun hiekkamyrsky on sinne osunu.
(On mullaki puheet...)
itsekin muutit miehesi tossunalla olevaksi tölleröksi, sellaiseksi pullamössöksi ja uskovaiseksiLispetin viesteihin liittyen: mä oon sitä mieltä että joko vastuuntuntoinen mies tai ei mitään.
(Sori Lispe, jos oon ihan hakoteillä siitä mitä teille tuli)
Ja toista ei voi parisuhteen aikana paljoa muuttaa. Puoliso on otettava aika valmiina pakettina koska se ei paljoa siitä tuu muuttumaan.
Karvakuono on ”hiukan” addiktoituvaa sorttia!Lispetin viesteihin liittyen: mä oon sitä mieltä että joko vastuuntuntoinen mies tai ei mitään.
(Sori Lispe, jos oon ihan hakoteillä siitä mitä teille tuli)
Ja toista ei voi parisuhteen aikana paljoa muuttaa. Puoliso on otettava aika valmiina pakettina koska se ei paljoa siitä tuu muuttumaan.
Se on pullamössö ja uskova ollu jo ennen mua.itsekin muutit miehesi tossunalla olevaksi tölleröksi, sellaiseksi pullamössöksi ja uskovaiseksi
Nii, eikä välttämättä kannata lopullista ovea lyödä kiinni.Karvakuono on ”hiukan” addiktoituvaa sorttia!
Muutos lähtee hänestä itsestään.
Olenhan minä tuon tiennyt aina, mutta aika (minä) ei ollut vielä valmis pistämään pillejä pussiin.
Nyt on mieli kuiva kuin naapurin kaivo.
huumeaddikti vai alkoholi... tai peli.Sen verran vielä, että on mies kyennyt ennenkin muutokseen ja se on pitänyt. Nyt vaan on tullut tilalle uusi ”vastoinkäyminen” josta hän ihan oikeasti haluaisi eroon, mutta ei ole kyennyt.
Ja en nyt tarkoita vastoinkäymisellä mitään ylösnostettua veskipöntönkantta tai likaisia sukkia lattialla vaan ihan oikeaa ongelmaa.
Kävi vieraissa siisSen verran vielä, että on mies kyennyt ennenkin muutokseen ja se on pitänyt. Nyt vaan on tullut tilalle uusi ”vastoinkäyminen” josta hän ihan oikeasti haluaisi eroon, mutta ei ole kyennyt.
Ja en nyt tarkoita vastoinkäymisellä mitään ylösnostettua veskipöntönkantta tai likaisia sukkia lattialla vaan ihan oikeaa ongelmaa.
No en haluaisi tarkemmin kertoa, tavallaan yksi noista kuitenkin.huumeaddikti vai alkoholi... tai peli.
Ei.Kävi vieraissa siis
niin,puhut koko ajan niin ettette ole saaneet tarpeeksi toisistanne niin silloin selvitätte ongelmat ja olette yhdessä.Ei.
Ollaan ihan uskollista sorttia molemmat, eikä olla saatu vielä lähellekkään tarpeeks toisistamme.