Ai niin onneaJa iltapäivää kaikille!
Oli niiiiiiiinn hyvä päivä!
Mulla on keväällä uusi työpaikka. Ja työsuhdeasunto pk-seudulla.
Ai niin onneaJa iltapäivää kaikille!
Oli niiiiiiiinn hyvä päivä!
Mulla on keväällä uusi työpaikka. Ja työsuhdeasunto pk-seudulla.
Ala sää siel valmistautua siihen mökkireissuun katsomalla cabin in the woods ja jätä munkin viestit rauhaan
Oi, tuommoset on ihan parhaita.
Mä pääsen/joudun tulevana vkonloppuna kanssa melkoiseen naisten kälkätysryhmään...metsästysmajalle sain kutsun ja sinne tulee meitä ystävyksiä viettämään leppoisaa lauantai iltaa...tällä hetkellä 16 ihmistä + yhden ystävän koiruus
Joskus voittaa, usein ei. Kotiväen kanssakin on ihana olla. Mut hienoa että tykkäät työstäsi.Niin onnea munkin puolesta. Kyllä työ aina kotiolot voittaa
Kottee mintti koomit tuntti koru montti?
Joka päivä mainostat täällä että nyt on sellaista herkkua ja nyt tälläistä.Välillä.syön, välillä en.
pllupäääKottee mintti koomit tuntti koru montti?
Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti... Se oli kalamiehen kuivaa huumoria seJoskus voittaa, usein ei. Kotiväen kanssakin on ihana olla. Mut hienoa että tykkäät työstäsi.
Hyijyi enpä taidaAla sää siel valmistautua siihen mökkireissuun katsomalla cabin in the woods ja jätä munkin viestit rauhaan
Saattaapi illanmittaan meno olla sen verran vauhdikasta ettei siinä kerkee muiden ääniä miettiä...viimeks osa porukasta katteli seinälle heijastettua lehvaa kun taas osa lasketteli yläkerran portaita alas patjoillatästä eltsulle tarpeellisin lisävaruste akkain käläkätysiltaan
https://www.agripalvelu.fi/howard-leight-bilsom-303-l-korvatulppa
No oli kyl harvinaisen kuiva. Kuivaakin kuivempi.Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti... Se oli kalamiehen kuivaa huumoria se
https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/494061-husbands-lawsuit-follows-wifes-fatal-xarelto-bleedout/Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti... Se oli kalamiehen kuivaa huumoria se
No en todellakaan joka päivä mainosta herkkuja enkä syö joka päivä tai edes joka viikko herkkuja. Usein muuten mun mies syö suuremman osan leipomistani herkuista ja jotkut konvehdit on ostettu jouluksi.Joka päivä mainostat täällä että nyt on sellaista herkkua ja nyt tälläistä.
Rutikuiva?No oli kyl harvinaisen kuiva. Itse asiassa: kuivista kuivin. Kuivaakin kuivempi.
Kuiva meno kuin bingossaRutikuiva?
Kuiva kuin Sahararan autiomaa?
Aletaanko hablaan taas kontinkieltä?