vierailija
Ros jätti miehensäJa iltapäivää kaikille!
Oli niiiiiiiinn hyvä päivä!
Mulla on keväällä uusi työpaikka. Ja työsuhdeasunto pk-seudulla.
Ros jätti miehensäJa iltapäivää kaikille!
mitä alat ropottaa?
Lähes samaa duunia ko ennenki. Ja ei, en jättänyt miestä. Me tehdään vastedeskin töitä parina.Ros jätti miehensä
Huomenta vaan
Otin pienet tirsat...
Täysikuu oli nyt?Tiiäks kun. Eilen kun tuntiin töistä kämpille ja oli syöty niin väsytti ihan vitusti. Mut sinniteltiin hereillä ysiin saakka, että sit nukuttaisiin yö kunnolla.
Ja paskat! Kuu taisi valvottaa kun kumpikin käänsi ja väänsi ja vessassakin ravattiin yhteensä neljä kertaa... Muutaman kerran kävi mielessä, että ois pitänyt ottaa alkuillasta torkut sun tyyliin niin ois tullut edes silloin nukuttua.
no miksei olis hyvää?Onkohan Hanko Sushin Lohi-bowl hyvä?
Taidan kokeilla. Mikrotettu einesruoka ei uppoa tänään.
Jahas, onnea kovasti uudesta jopista.Ja iltapäivää kaikille!
SinäPäivää vaa. Käykö tämä sivusto hitaalla vai minä?
Molemmat käyttePäivää vaa. Käykö tämä sivusto hitaalla vai minä?
Päivää vaa. Käyn tänään vähän hitaalla
Mä pääsen/joudun tulevana vkonloppuna kanssa melkoiseen naisten kälkätysryhmään...metsästysmajalle sain kutsun ja sinne tulee meitä ystävyksiä viettämään leppoisaa lauantai iltaa...tällä hetkellä 16 ihmistä + yhden ystävän koiruusIltaa mussut työpäivä,naisten kälkätysryhmä ja kaupassa käyntiä tänään ja munan vatkausta
Tein miehelle synttärikakun huomiseksi
sä olet kova syömään herkkujaLöysin muuten k-marketista ihania konvehtia,pikkupakkaus
Välillä.syön, välillä en.sä olet kova syömään herkkuja
Niin on...*röyh*
Oli se hyvää. Ja palsta on hidas.
Tällä tavalla ne kauhuelokuvat alkaa...
Mä pääsen/joudun tulevana vkonloppuna kanssa melkoiseen naisten kälkätysryhmään...metsästysmajalle sain kutsun ja sinne tulee meitä ystävyksiä viettämään leppoisaa lauantai iltaa...tällä hetkellä 16 ihmistä + yhden ystävän koiruus
Mä pääsen/joudun tulevana vkonloppuna kanssa melkoiseen naisten kälkätysryhmään...metsästysmajalle sain kutsun ja sinne tulee meitä ystävyksiä viettämään leppoisaa lauantai iltaa...tällä hetkellä 16 ihmistä + yhden ystävän koiruus
Tällä tavalla ne kauhuelokuvat alkaa...
Niin onnea munkin puolesta. Kyllä työ aina kotiolot voittaaJa iltapäivää kaikille!
Iltaa mussut työpäivä,naisten kälkätysryhmä ja kaupassa käyntiä tänään ja munan vatkausta
Tein miehelle synttärikakun huomiseksi