En oo seurannut tätä ketjua, eli uus juttu mulle. Tsemiä sulle , turha sitä tosiaan on enää yrittää lämmittää. Kävisi uudestaan taas samoin. Tiedät tasan tarkkaan tilanteenOn tätä vatkattu jo ihan tarpeeksi, eikä ole eka kerta kun ollaan jäähyllä. Muutamia kertoja muutaman päivän paussi, joskus jopa viikko! Itkuin aina pyysin takaisin koska ikävä! Tai hänen aloitteesta tuli takaisin.
Nyt tuli mittari täyteen, enää en pyydä, enkä taivu ja olo on huomattavasti helpompi kuin edellisillä kerroilla. Ilmeisestikin olen nyt oikeasti kypsä edelliseen elämään.
Hattaran kuvia!FisherMan menee nyt tutimaan. Hyvät yöt kaikille!
Kiitos!En oo seurannut tätä ketjua, eli uus juttu mulle. Tsemiä sulle , turha sitä tosiaan on enää yrittää lämmittää. Kävisi uudestaan taas samoin. Tiedät tasan tarkkaan tilanteen
Mutta eihän siitä ole kuin pari hassua viikkoa kun sanoit, että et ole vaihtamassa gubbea...!
Koistakinmuntti kokakuntti kolikaanontti konossajontti kokanaentti !Kiitos!
Mittari tuli täyteen just sillä hetkellä kun tuli.
Konkoontti kollasuntti koreamöntti kooniäntti?Koistakinmuntti kokakuntti kolikaanontti konossajontti kokanaentti !
Senkii...sintti! Puhu suomea.Koistakinmuntti kokakuntti kolikaanontti konossajontti kokanaentti !
Taas se alkoi.Senkii...sintti! Puhu suomea.
Se oli julkinen privaviesti , että ei tuu ihan tavaksiSenkii...sintti! Puhu suomea.
Kyllä mä sen alkuperäsen jonotusviestin muistan.Se oli julkinen privaviesti , että ei tuu ihan tavaksi
Elä hättäile.
Kerta viel Echo & CO.Konkoontti kollasuntti koreamöntti kooniäntti?
Venskataala intedå?Senkii...sintti! Puhu suomea.
*popparit esille, enkä tarkota nyt Antti Tuiskua*Kerta viel Echo & CO.
Koika antti. Kon suntti kotaapintti kostatatentti
*popparit esille, enkä tarkota nyt Antti Tuiskua*
Kerta viel Echo & CO.
Koika antti. Kon suntti kotaapintti kostatatentti
Koletontti konkkuruntti kosipääkuntti