Mulla paloi ajat sitten. Idi u picku materinu. Puhutaan sitten muita kieliä.
Mulla paloi ajat sitten. Idi u picku materinu. Puhutaan sitten muita kieliä.
Levoton olo!
Vähän ikävä ja sillee.
bonodora kirlado
Se on harmi, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa vähän lievittyy.Mä ihan oikeasti yritin viimeiseen asti pitää suhteen kasassa. En tosiaan luovuttanu helpolla.
Se mies on vaan niin uskomaton, että ei se oo ihmekään kun ikävä!
Hän ei tainnut ole karvavauvan biologinen iskä? No ei, vitsi vitsi.Pakko kertoo koska voin!
Pääsin iltaisin kainaloon ennen nukkumaan menoa ja karvakuono luki mulle tieteenkuvalehteä. Nukahdin siihen aina niin levollisesti. Kaikki mun uniongelmat loppu siihen paikkaan kun alettiin olee 3v sitten. Karvakuonolla on maailman ihanin, rauhoittavin ja sexyin mörinä-ääni mitä oon koskaan kuullu. Sitä kun vielä kuunteli pää kiinni rinnassa ni oijjoi!
Hän ei tainnut ole karvavauvan biologinen iskä? No ei, vitsi vitsi.
Onhan se parasta, kun nauttii toisen seurasta 110%
Tiedän tunteen. Toisen vieressä nukkuu aina niin hyvin.Pakko kertoo koska voin!
Pääsin iltaisin kainaloon ennen nukkumaan menoa ja karvakuono luki mulle tieteenkuvalehteä. Nukahdin siihen aina niin levollisesti. Kaikki mun uniongelmat loppu siihen paikkaan kun alettiin olee 3v sitten. Karvakuonolla on maailman ihanin, rauhoittavin ja sexyin mörinä-ääni mitä oon koskaan kuullu. Sitä kun vielä kuunteli pää kiinni rinnassa ni oijjoi!
En harrasta omppujuttuja, mutta tarkoitatko jotain tällaista: https://www.ebay.com/itm/Cute-AirPods-Case-Shock-Resistant-Charging-Cases-for-Apple-AirPod-Earphone-/283191142079Jospas vetäsis vielä yhden pyykkirallin. Treenikamoja jäi laittamatta.
Pitäis muuten siruttaa noi lasten kamat! Puhelinta ja vaikka mitä jäänyt bussiin - onnekkaana ollaan saatu ne takaisin.
Tänään jäi pojalla airpodien latausaski! Toivottavasti löytyy.
Mistä sellasiakin saa uusia jos ei löyvvy!
Ettekö voisi olla yhdessä. Jos ne riippuvuudet ja muut esteet olisi voitettavissa.Mä ihan oikeasti yritin viimeiseen asti pitää suhteen kasassa. En tosiaan luovuttanu helpolla.
Se mies on vaan niin uskomaton, että ei se oo ihmekään kun ikävä!
Mulla on lapsilla find my friends sovellus käytössä, jotta näen missä menevät ja he näkee missä iskä meneeJospas vetäsis vielä yhden pyykkirallin. Treenikamoja jäi laittamatta.
Pitäis muuten siruttaa noi lasten kamat! Puhelinta ja vaikka mitä jäänyt bussiin - onnekkaana ollaan saatu ne takaisin.
Tänään jäi pojalla airpodien latausaski! Toivottavasti löytyy.
Mistä sellasiakin saa uusia jos ei löyvvy!
Joo! Hyvä! Kiitos!!!En harrasta omppujuttuja, mutta tarkoitatko jotain tällaista: https://www.ebay.com/itm/Cute-AirPods-Case-Shock-Resistant-Charging-Cases-for-Apple-AirPod-Earphone-/283191142079
Voitais, mutta näin se ei onnistu. Liian kuormittavaa! Mulla on kuitenkin tätä säpinää sen verran ympärillä että ei mulla riitä resurssit edellesenlaiseen suhteeseen.Ettekö voisi olla yhdessä. Jos ne riippuvuudet ja muut esteet olisi voitettavissa.
VoiVoitais, mutta näin se ei onnistu. Liian kuormittavaa! Mulla on kuitenkin tätä säpinää sen verran ympärillä että ei mulla riitä resurssit edellesenlaiseen suhteeseen.
Puhukaa ja miettikää ratkaisu asiaan.Ja kun missään asiassa ei voinut luottaa niin edes arki ei suju!
Pääasia että lapsilla olisi turvallinen ja tasapainoinen elinympäristöVoitais, mutta näin se ei onnistu. Liian kuormittavaa! Mulla on kuitenkin tätä säpinää sen verran ympärillä että ei mulla riitä resurssit edellesenlaiseen suhteeseen.
On tätä vatkattu jo ihan tarpeeksi, eikä ole eka kerta kun ollaan jäähyllä. Muutamia kertoja muutaman päivän paussi, joskus jopa viikko! Itkuin aina pyysin takaisin koska ikävä! Tai hänen aloitteesta tuli takaisin.Puhukaa ja miettikää ratkaisu asiaan.
On! Ja on ollut. Lapset aina ensin.Pääasia että lapsilla olisi turvallinen ja tasapainoinen elinympäristö