No koska ja mä sitte muuten rakastan tätäMiksi luulette algoman haluavan palata suomeen?
Herttinen sentään, mistä löysit Rättiksen sukkikset??
Etin kahviaiheisia kuvia!Herttinen sentään, mistä löysit Rättiksen sukkikset??
Mitkä nuo o? Riippuvien klitoristen omistajille vai?
Ai millai pohjautuu?Koko tämä ketju pohjautuu valheisiin ja me puhumme siitä totisella naamalla
Kyllä nyt hävettää
Kotamintti??Mitkä nuo o? Riippuvien klitoristen omistajille vai?
No en mutta etkö joskus niin sanonut... Vai oliko se joku muu...Jos osasit joskus puhua ruåttia ni ootko svedu?
Miehestä vois tuntua kivaltakin jos olis tollanen ohuempi sukka varressa!Mitä vit?
Kokakuntti???Ei, kun yksi vain
On mun venaja ruosteessa vaikka sitä kauppiksessa opiskelin ja sijaisperheeni kanssa sitä mongersin vuosia.No en mutta etkö joskus niin sanonut... Vai oliko se joku muu...
Opettelen venäjää katsomalla russian road crash videoita.On mun venaja ruosteessa vaikka sitä kauppiksessa opiskelin ja sijaisperheeni kanssa sitä mongersin vuosia.
Kotaan mintti konentti konnusta tunttiKolluuuuuuuuu kossa mintti koleeeeee ontti?
Koi entti koo santti kokkua nuntti!
Daolis kyllä mageeta osata venättä
ees hiukan
Ne on niiiin nähty! Mutta niiiin hyviä!Opettelen venäjää katsomalla russian road crash videoita.
Onko ne juuttaat tuonkin pelin kopioineet ittelleen!!Opettelen venäjää pelaamalla russian candy crash pelejä pleikkaykkösellä.
Tetristä olen kyllä pelaillut nintendollaOnko ne juuttaat tuonkin pelin kopioineet ittelleen!!
Kota mintti kottia mintti!
Sä osaat kaiken...kooh antti
Ne musiikit!!!!!!!Tetristä olen kyllä pelaillut nintendolla
Muutaman sanan vain.Sä osaat kaiken...kooh antti
Korttinen hentti konttaan senttiTaskubiljardia olen kyllä pelaillut ostarilla