vierailija
vatkasit videon tahdissa joka päivä huh, täytyy kokeilla.Oon tehny! Pääsin ihan supernopeasti normaalimittaan synnytysten jlk.
Oli mulla kuntolaitteitakin. Stepperi oli aiks kiva.
vatkasit videon tahdissa joka päivä huh, täytyy kokeilla.Oon tehny! Pääsin ihan supernopeasti normaalimittaan synnytysten jlk.
Oli mulla kuntolaitteitakin. Stepperi oli aiks kiva.
mittanauha kertoo tarkemmin tuloksista kuin vaaka.No en tavallaan olekaan. yritystä on kyllä mutta tuloksia en näe missään
ja pitäisi pudotta ainakin se 10 kiloa.Loustavaa!
Ethän sä mikään vasta-alkaja olekaan!
Sellaiset koko kehon workout videot kun jaksaa vetää niin hyvä. Mutta pitää löytää se hyvä vidro mitä jaksaa, mikä innostaa.
Siks tarjosin zumbaa.
Aluks olin zumbasta et mitä hittoa kun naama alko vääntyä irveeseen, pakkohymyilytti ja tuli hyvä olo ja liikkuminen sen tahdissa on kivaa!
Paljonko pitää pudottaa?
Nyt tsemppiä!No en tavallaan olekaan. yritystä on kyllä mutta tuloksia en näe missään
sokeri pitäisi jättää kanssa kokonaan pois . nyt joskus joku namu menee suuhunvielä. ei kyllä jokapäivä.
Nonni, ei muutaku pudotetaan!ja pitäisi pudotta ainakin se 10 kiloa.
Kiitos tsempistä ja keskustelusta sulle ja Elenalle. Nyt pitää kyllä mennä nukkumaan. Hyväää yötä.Nyt tsemppiä!
Katsele tuubista weightloss before and after videoita niin saat uutta pontta!
Ja nyt nukkumaan!
Ruokavalio, treeni ja uni! Siinä on asiat mitkä on nyt meille niitä tärkeimpiä!
Kauniita unia ja hattaran kuvia!
https://yle.fi/uutiset/3-11057130No näin se on minullaki. Usein syön vasta iltapäivällä, mutta se on yksilöllistä miten syö. ”Oikeita tapoja” on monia.
pappojenhuohmenta, se olis sitte taas ppp
Mun empiiristen tutkimusten perusteella ehkä 10-20 %:lla uimahallien naiskäyttäjistä on timmi kroppa. Yleensä ne semmoiset on nuoria, lapsettomia naisia ja teinityttöjä.no en varmaan mene vyötäröläskeineni uimahalliin
HuomentaHuomenta!
Motarilla kasikympin rajoitus. ,,*huokaus*
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/09/23/inhimillinen-tekija-miten-luonto-pelastaaNiin joo ja aamupäivää
Täällä on LUNTA!!!
No ei sisällä vaan ulkona mutta kylläpä näyttää ihanalta ja tuntuu ihanalta kenkien alla tuo narskuva lumi...het piristyy
näyttää tosiaan sataneen sinne suunnallekkiNiin joo ja aamupäivää
Täällä on LUNTA!!!
No ei sisällä vaan ulkona mutta kylläpä näyttää ihanalta ja tuntuu ihanalta kenkien alla tuo narskuva lumi...het piristyy
Lunta oli jokunen milli tiellä.Huomenta
Minkä takia?
OkLunta oli jokunen milli tiellä.
ei se pieni määrä juuri haittaaOk
Autoilijoille toi on tietty kurjaa
Ruoka saattaa juuttua välille?Ok
Autoilijoille toi on tietty kurjaa
No sinua varmasti ahdistaakin ku sulla on halko.Eikö nuo ahdista?