Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Riisipiirakka pois. Mitä juustoa? Juusto on lähes pelkkää rasvaa, mutta muutama pala=päivän kalsiumit.
Banaanit pois.

Rahkaa välipalaks.
jep riisipiirakka on paha.. :whistle:

juusto oli kermajuustoa :whistle: kalsiumia joo mutta kai se pitää unohtaa kokonaan ja syödä kalsium purkista. ei tästä muuten mitään tule


nälkäisenä huitaisee kyllä suuhunsa kaikkea ei terveellistä :notworthy:
 
tuollaisesta saa täällä kyllä ihan liian lepsut rangaistukset...
Mä olen joutunut soittamaan entisen naapurin takia monta kertaa paikalliselle eläinlekurille joka kehotti soittamaan eläinsuojaan..sieltä kävivät monta kertaa kattomassa koirien oloja, mutta mitään muuta parannusta eivät saaneet aikaan kun sen, että naapuri hommas koiralleen liian pienen kopin (koira ei mahtunut sen sisälle kokonaan).
Koiraa pidettiin aina ulkona, sellasessa puolentoista metrin remmissä ja ruokaa ei saanut säännöllisesti ja naapuri hakkas sitä eläinparkaa välillä(n)
 
Laihduttaja, onko elukkaa tai miestä minkä kanssa juosta ulkosalla?:D

Sellaista reipasta kävelyä pitäis mennä min. puolituntia/pv. Siitä olis hyvä aloittaa. Jos ei ole kamalasti mittään tehty.
 
jep riisipiirakka on paha.. :whistle:

juusto oli kermajuustoa :whistle: kalsiumia joo mutta kai se pitää unohtaa kokonaan ja syödä kalsium purkista. ei tästä muuten mitään tule


nälkäisenä huitaisee kyllä suuhunsa kaikkea ei terveellistä :notworthy:
No purkkikin ok, mutta jos nyt kerralla opit syömään oikein ilman purkkitabujakin niin sulla ei olis tätä ongelmaa enää toista kertaa.
 
Mä olen joutunut soittamaan entisen naapurin takia monta kertaa paikalliselle eläinlekurille joka kehotti soittamaan eläinsuojaan..sieltä kävivät monta kertaa kattomassa koirien oloja, mutta mitään muuta parannusta eivät saaneet aikaan kun sen, että naapuri hommas koiralleen liian pienen kopin (koira ei mahtunut sen sisälle kokonaan).
Koiraa pidettiin aina ulkona, sellasessa puolentoista metrin remmissä ja ruokaa ei saanut säännöllisesti ja naapuri hakkas sitä eläinparkaa välillä(n)
Voi ristus!:cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Laihduttaja, onko elukkaa tai miestä minkä kanssa juosta ulkosalla?:D

Sellaista reipasta kävelyä pitäis mennä min. puolituntia/pv. Siitä olis hyvä aloittaa. Jos ei ole kamalasti mittään tehty.
Ei ole elukkaa muuta kuin mies :D se saa töissä juosta tarpeeksi sisällä ja ulkona niin ei se enää illalla jaksa mihinkään, varsinkaan lenkille lähteä.
mä yritän käydä tunnin lenkillä päivisin, kolmesta-viiteen kertaan viikossa. nyt on ollut jalat taas niin himskatin kipeät ettei oikein paljoa ole pystynyt :unsure:
en juo limppareita tai muita, appelsiinimehua joskus lasillisen. sekään ei varmaan hyvästä ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei ole elukkaa muuta kuin mies :D se saa töissä juosta tarpeeksi sisällä ja ulkona niin ei se enää illalla jaksa mihinkään, varsinkaan lenkille lähteä.
mä yritän käydä tunnin lenkillä päivisin, kolmesta-viiteen kertaan viikossa. nyt on ollut jalat taas niin himskatin kipeät ettei oikein paljoa ole pystynyt :unsure:
en juo limppareita tai muita, appelsiinimehua joskus lasillisen. sekään ei varmaan hyvästä ole.
Hyvä!!! Tuo liikunta on hyvä alku!
Uimaan mars! Se ei kuluta muuta kuin kaloreita. Pysyy paikat kunnossa niin voi jatkaa liikkumista.
 
vierailija
mun naapuri jättää joskus kissansa yksin kotiin pitkäksi aikaa, varsinkin juhannuksena kissa on perjantai-sunnuntai ja joskus jopa torstaista sunnuntaihin yksin kotona. ilmoitin alueen eläinsuojeluvastaavalle monesti mutta se ei ikinä vastannut. jätin viestin vastaajaan ja laitoin sähköpostia mutta ei... ei tullut kovin hyvä kuva tuostakaan valvonnasta
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Uinti olis ollu hyvää liikuntaa. Keksitään sitten muuta.

Kyykkyjä, teetkö?
Onko sulla mitään himassa maton päällä tehtäviä aerobisia liikesarjoja katsottuna esim. Juutuubista?
On 8 kilon kahvakuula,käsipunttisetti mistä saa vissiin 0,5kg-5kg vai oliko siinä painoa jopa 10 kiloon asti :oops:

on jumppakuminauha...sillä olen yrittänyt jotain mutta on jotenkin hankalaa :oops:

teen iltaisin 50 kyykkyä.

olen katsonut jumppavideoita ja no niiden "matkiminen" on hiukan jäänyt...:oops:

:whistle:
 
mun naapuri jättää joskus kissansa yksin kotiin pitkäksi aikaa, varsinkin juhannuksena kissa on perjantai-sunnuntai ja joskus jopa torstaista sunnuntaihin yksin kotona. ilmoitin alueen eläinsuojeluvastaavalle monesti mutta se ei ikinä vastannut. jätin viestin vastaajaan ja laitoin sähköpostia mutta ei... ei tullut kovin hyvä kuva tuostakaan valvonnasta
Kissa parka:(
Muistaakseni lain mukaan kissan saa jättää max 24h ajaksi kotiin yksin, kunhan sillä on siellä riittävästi ruokaa ja vettä...ja toivottavaa olis, että joku kävis edes kerran tuona aikana tarkistamassa kissan voinnin ja ruoan/veden.
 
On 8 kilon kahvakuula,käsipunttisetti mistä saa vissiin 0,5kg-5kg vai oliko siinä painoa jopa 10 kiloon asti :oops:

on jumppakuminauha...sillä olen yrittänyt jotain mutta on jotenkin hankalaa :oops:

teen iltaisin 50 kyykkyä.

olen katsonut jumppavideoita ja no niiden "matkiminen" on hiukan jäänyt...:oops:

:whistle:
Loustavaa!
Ethän sä mikään vasta-alkaja olekaan!:barefoot:
Sellaiset koko kehon workout videot kun jaksaa vetää niin hyvä.(y) Mutta pitää löytää se hyvä vidro mitä jaksaa, mikä innostaa.
Siks tarjosin zumbaa.
Aluks olin zumbasta et mitä hittoa kun naama alko vääntyä irveeseen, pakkohymyilytti ja tuli hyvä olo ja liikkuminen sen tahdissa on kivaa!

Paljonko pitää pudottaa?
 

Yhteistyössä