Aah, ok, sitä tablettikuuria ei siis tuu ollenkaan sittenkään? No mut toihan on hyvä Ja luulen et tollanen kunnon sairastelu kuumeineen kaikkineen voi vaikuttaa maidontuloon ja/tai herumisherkkyyteen, sehän on ihan ymmärrettävää, mut onneks se on vain väliaikaista. Kunhan toivut niin ehditte taas palautella tilanteen normaaliksi. Mä muuten mietin sitä et kun mulla on yhtenään menossa maha kovalle ja hirveästi pitää muistaa juoda "ylimääräistä", imetys vie niin paljon niin voisko se olla sullakin tehnyt ton vti:n? Oon nyt ite yrittänyt juoda taas paremmin ettei tulis toivottavasti tollasta@Lukka selitin varmaa sekavasti mutta siis tää suonen sisäinen antibiootti sopii imetykseen, se tabletti ois ollu sellanen että ei sovi. Toistaiseksi siis imetän maitoa ei tuu kyllä normaalisti mut parempi tämä kun ei mitään.
Äh, ärsyttää ku ei löydy sellasta täydellistä nimeä tytölle... Parhaatkin vaihtoehdot on sellasia "onhan tääkin tosi kiva ja nätti, vois sopia" mut ei sen enempää. En tiiä millasta fiilistä ootan mut sellasta ei ainakaan oo vielä mistään nimestä tullu