Kyllä nyt on hyvä ja pirteä fiilis...not!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Sain sitten unen päästä kiinni tuossa puoli yhden maissa. Yhdeltä heräsin vauvan kitinään. Nukkui viime yönä vaunuissaan ja mä sohvalla, joten koitin vaan kiikutella takas uneen.

Seuraavaks kaaputti koira vesikippaansa. Tietty just siinä vaiheessa kun olin saanut nukahdetuksi. Nousin antamaan koiralle vettä.

Kahdelta heräs vauva taas huutamaan. Eikun ylös ja tuttelia hakemaan ja antamaan. Kaveri päätti sitten piristyä ja nukahti vasta reilun puolen tunnin päästä.

Neljältä Peikkis sitten päätti että hän ei nuku. Kitinää, pyörimistä vaunuissa jne. jne. Tunnin koitin lykkiä vaunuja ja YRITIN samalla itse nukkua, vaan tietty laihoin tuloksin. Viideltä nousin ylös ja lämmitin pojalle puuroa. Poitsu nukahti, mutta itseltäpä oli siinä kohtaa jo lopullisesti unihiekat karissut silmistä.

Tähän mennessä olen jo siivonnut keittiötä, pessyt sieltä ikkunat, tehnyt hedelmäsosetta pojalle, tehnyt listaa kaikista tämän kuun menoista, järjestellyt olkkaria, täyttänyt tiskikoneen, pessyt perunoita jne.jne.

Tänään pitäis vielä siivota, kävellä pankkiin,kauppaan ja kirjastoon, leipoa pullaa, tehdä ruokaa, laittaa jouluvalot + vähän joulukoristetta ja illalla mennä pojan joukkueen päättäjäisiin.

Säälin itseäni prkl.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Aijai :hug: minäkin tässä vähän silmät ristissä, neiti väittää edelleenkin minun rintaani tutiksi. :kieh:

Tuokin on tosi raskasta jos ei saa nukutuksi. Mä taas itse kaipaan sitä että poika olis yöt rinnalla. Kun ei tarvinnut kuin heittää tissi suuhun ja jatkaa uniaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Saat sääliä itseäsi. Mun kaksi unetonta edellisyötä taitaa olla vain itikanpaskaa Itämeressä, koska ei sentään tartte jaella yöpalvelua kellekään.

:hug:

Kiitos =) . Vaan eipä nuo unettomat yöt oo koskaan kivoja. Sait kuitenkin jo toisen suupieleni nousemaan tuolla "itikanpaskaa Itämeressä"-kommentillasi. En oo ennen moista kuullutkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Ohhoh, on ollu rankka yö sulla :hug:

No juu. Tää on kostoa eilisestä. Oltiin koko eilinen päivä kulussa ja siks vauvan rytmit meni ihan sekaisin. Nukkui tosi vähän ja huonosti päikkäreitäkin. Aika epäloogista, mutta kun kerran Peikkis ei saanut tarpeeksi nukutuksi eilen päivällä, niin päätti sitten valvoa lähes koko yön :| .

Tästä päivästä on siis tulossa sangen mielenkiintoinen. En nimittäin mitenkään voi uskoa että Peikkis olis mitenkään mr. aurinkoinen tuon valvomisen jäljiltä...

Ja mä en enää ikinä lähde minnekään ettei vauvan rytmit mee sekaisin ja mä tuu hulluksi |O

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Ohhoh, on ollu rankka yö sulla :hug:

No juu. Tää on kostoa eilisestä. Oltiin koko eilinen päivä kulussa ja siks vauvan rytmit meni ihan sekaisin. Nukkui tosi vähän ja huonosti päikkäreitäkin. Aika epäloogista, mutta kun kerran Peikkis ei saanut tarpeeksi nukutuksi eilen päivällä, niin päätti sitten valvoa lähes koko yön :| .

Tästä päivästä on siis tulossa sangen mielenkiintoinen. En nimittäin mitenkään voi uskoa että Peikkis olis mitenkään mr. aurinkoinen tuon valvomisen jäljiltä...

Ja mä en enää ikinä lähde minnekään ettei vauvan rytmit mee sekaisin ja mä tuu hulluksi |O

Tunne on erittäin tuttu täälläkin :D

Ja toi just on vauvojen kaa tosi outoa, että jos päikkärit ei onnistu niin yöunet jostain syystä menee päin sanonko mitä!

Mut ajattele positiivisesti: Kyllä se siitä helpottaa. Meilläkin tuo pienempi mies vetäisee nykyään vähintään 12 tunnin yöunet, välillä jopa 15 tuntia :D

:hug: Kyllä oli kamala yö sulla! Oma muutaman tunnin valvominen ei tunnu enää missään! Keskimmäinen vesirokossa ja yö oli hänellä kamala. Näppyjä on jopa kielessä... :(

Voi reppis kun et oo saanut nukutuksi.. :|
Itse nukuin 7h yöunet ja minunkin pitäisi tehdä kaikki nuo hommat mitä olet jo ehtinyt tehdä, mutta kun ei millään JAKSAIS :o Olen laiskiainen...
Tsemppiä tähän päivään!

Huh. "Onneks" vauvelikin on aivan loppu eilisen ja viime yön valvomisista. Hällä on tapana tuossa ysin maissa ottaa pienet tirsat, korkeintaan puolen tunnin unet. No, tällä kertaa olikin parin tunnin unoset, jotka myös mä sain nukkua :D.

Olo on PALJON parempi, kyllä tää tästä. Nyt on pesukone pyörimässä ja pullataikina nousemassa. Joulusysteemit saatan jättää huomiselle, muista selviän :)

Yhteistyössä