Lähetään kaikki jonnekin Tene hiivatin riffalle!!
Suosittelen. Ihana saari!
Lähetään kaikki jonnekin Tene hiivatin riffalle!!
Puolukoita ja jogurttia.Possu
Mitä söit?
Nii i ja sinä mukaan ja tästä ei neuvotellaSuosittelen. Ihana saari!
.Puolukoita ja jogurttia.
ja terveellisiä joten...?.
puolukat on happamia
Nii i ja sinä mukaan ja tästä ei neuvotella
en lähe, siellä tulee hikikiLähetään kaikki jonnekin Tene hiivatin riffalle!!
Ei välttämättä kun valitsee sopivan ajankohdan ja hotelli kannattaa ottaa vuoristosta. Siellä on upeaa!en lähe, siellä tulee hikiki
pyh, kohta alkaa hirvenpyyntikiEi välttämättä kun valitsee sopivan ajankohdan ja hotelli kannattaa ottaa vuoristosta. Siellä on upeaa!
Viimeksi oltiin rannan tuntumassa all inclusive-hotellihelvetissä eikä ikinä enää ku vaihtoehtojakin on.
On terveellistä mutta niin happamiaja terveellisiä joten...?
Liian kuuma siellä nyt olisikin.pyh, kohta alkaa hirvenpyyntiki
ennen sen päättymistä en lähe mihinkään
En tiedä luonnollisuudesta, mut Beroccaa oon alkanu vetämään.Voih, auttaisiko luonnon vitamiinit? Appelsiini jne.?
Mä voin jäädä siinä Italian kohdalla pois.Lähetään kaikki jonnekin Tene hiivatin riffalle!!
Olis kyllä ihanaa! Tuntuu että tää pimeys syö jo nyt kaiken energian vaikka syksy on vasta aluillaan Pitkä talvi edessä....Lähetään kaikki jonnekin Tene hiivatin riffalle!!
Onhan nyt jo hirvenpyyntiaika alkanut.pyh, kohta alkaa hirvenpyyntiki
Mä voin jäädä siinä Italian kohdalla pois.
Kuules känttyrä, sulta mtn kysytä...sä tulet ja sillä siisti ja pistepyh, kohta alkaa hirvenpyyntiki
Roosa pistäis Kanarian sliipatussa turistikohteessa laavun rannalle, teurastas jonku saaren ainoan eläimen (jonku lemmikkiapina) ja sumakkikyljykset tulille.Ei välttämättä kun valitsee sopivan ajankohdan ja hotelli kannattaa ottaa vuoristosta. Siellä on upeaa!
Viimeksi oltiin rannan tuntumassa all inclusive-hotellihelvetissä eikä ikinä enää ku vaihtoehtojakin on.
Mä käskisin kapua kurvaamaan "vähän vasemmalle, kiitos."Lennetänkö silloin italian yli? Baltian rannikkoa alas joo, mut sit on saksa ja itävalta ja taitaa jäädä italia sivuun? *muistelee*
Roosa pistäis Kanarian sliipatussa turistikohteessa laavun rannalle, teurastas jonku saaren ainoan eläimen (jonku lemmikkiapina) ja sumakkikyljykset tulille.
Mä käskisin kapua kurvaamaan "vähän vasemmalle, kiitos."
On mutta terveellistä ja hyvää. Laitoin vähän sokeria..
puolukat on happamia
Mä tulen sun mukaan.Mä voin jäädä siinä Italian kohdalla pois.
ja määMä tulen sun mukaan.
Joo. Mä en vaan oikein pidä.On mutta terveellistä ja hyvää. Laitoin vähän sokeria.