Ja sä tulit tähän johtopäätökseen niinku...miten?Menisit jonkun irk-gallerian tyypin kanssa ulkomaille
IRL, ei irc.
Ja sä tulit tähän johtopäätökseen niinku...miten?Menisit jonkun irk-gallerian tyypin kanssa ulkomaille
Molina=ulina.Molina, uusi sana mulle.
Echo, ei kaikki ole aina miltä näyttää. Ethän sinäkään liene pullasta lihonut, jos ole pullukka ollenkaan.
Se on mölinä. Piste.Molina=ulina.
Kyllä mulla on oikeastikin ylipainoa, ja oikeasti vedän pullaa enemmän kuin keskivertonainen.
Mölinä on enemmän semmoista mölötystä ja melua. Molina ja ulina on surullista valitusta.Se on mölinä. Piste.
Irc irk irl joooJa sä tulit tähän johtopäätökseen niinku...miten?
IRL, ei irc.
No sitten tulet alas nopeampaa vauhtia ja olet ekana italiassa.Molina=ulina.
Kyllä mulla on oikeastikin ylipainoa, ja oikeasti vedän pullaa enemmän kuin keskivertonainen.
Molina kuulostaa vain naisen nimeltä.Mölinä on enemmän semmoista mölötystä ja melua. Molina ja ulina on surullista valitusta.
Pilkku.
Volina on ehkä käytetympi, sanooko se sulle mitään? Mut ulina on käytetyin.Molina kuulostaa vain naisen nimeltä.
Tai mulle tulee mieleen Castillo di Molina.Molina kuulostaa vain naisen nimeltä.
Mulla tulee molinasta mieleen viiniMolina=ulina.
En ole koskaan kuullutkaanVolina on ehkä käytetympi, sanooko se sulle mitään? Mut ulina on käytetyin.
Kunnon medium rare pihvi saa aina minut onnelliseksiMulla tulee molinasta mieleen viini
Peräti ihan hyvä sellainen
Ai että, naudan pihviä ja punkkua....
Molina on hyvää, valkkarina ja punkkuna.Mulla tulee molinasta mieleen viini
Peräti ihan hyvä sellainen
Ai että, naudan pihviä ja punkkua....
Onnittele itseäsi, opit kerralla valitussanastoa.En ole koskaan kuullutkaan
Onnittele itseäsi, opit kerralla valitussanastoa.
Yeeey! Lucky me.Onnittele itseäsi, opit kerralla valitussanastoa.
ÖitäNyt meen nukkumaan, unisykli pyörähti äsken tuossa mun kohdalla mut nyt se mokoma rullasi johonki ihan muuanne...
Öitä.
Valitussanastoa kuulee naisvaltasilla työpaikoilla ja vaimon kans kerran kuussa, mutta myös muulloinkin, ja se "muulloinkin" riippuu sun mm.likapyykin kulloisestakin sijainnista kotona, jne.Yeeey! Lucky me.
Öitä kultsi. Oho, se tuli refleksin omaisesti, koska sain sinultakin jo valitusta.Nyt meen nukkumaan, unisykli pyörähti äsken tuossa mun kohdalla mut nyt se mokoma rullasi johonki ihan muuanne...
Öitä.
Se on ihan parasta. Kunhan saan nää ylkät ohi niin kyllä ostan pihvit ja viinit ja naatiskelen taas koko raskaan syksyn edestäKunnon medium rare pihvi saa aina minut onnelliseksi
Hei sulle ja anilislle laitetaan käpy p.lluun.Öitä
Hoi. Älä viitsi tass päteäSe on ihan parasta. Kunhan saan nää ylkät ohi niin kyllä ostan pihvit ja viinit ja naatiskelen taas koko raskaan syksyn edestä
Kuulostaa hyvältä suunnitelmaltaSe on ihan parasta. Kunhan saan nää ylkät ohi niin kyllä ostan pihvit ja viinit ja naatiskelen taas koko raskaan syksyn edestä