Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei rannaalle ku vuoristoon. Ja pottuja (vaik ne maistuvatkin papukaijankakille) vois napata ohimennen jonkun pellolta. Yrttejä kasvaa siellä sun täällä, niillä ne maustuisivat ja sit pitäis pyydystää joku gekko grilliin proteiininlähteeksi ja siinä se.

Tai ehkä sittenkin ärsyttävä-ääninen papukaija.
Tenerihva taitaa olla niin tuliperäistä että siellä on gekotkin kuivahtanu. :rolleyes:
 
Lähtisin niin mielelläni sinne - mikäsenytoli- rihvalle, mutta ettehän te titenkään ota mua koska oon ulkomaalaistaustainen.
Mikä ihmeen molina sulla on taas päällä?
Juu mä oikeasti en rajallisilla rahavarannoillani olisi lähdössä kenenkään palstalaisen kans, vaan lähinnä miehen ja lasten kans ja jonkun hyvän IRL-ystävän kanssa, mutta kai sitä haaveilla saa. Jos jotkut täällä joskus oikeasti reissaavat yhdessä, en mä pistä ulinaa päälle.
 
vierailija
Mikä ihmeen molina sulla on taas päällä?
Juu mä oikeasti en rajallisilla rahavarannoillani olisi lähdössä kenenkään palstalaisen kans, vaan lähinnä miehen ja lasten kans ja jonkun hyvän IRL-ystävän kanssa, mutta kai sitä haaveilla saa. Jos jotkut täällä joskus oikeasti reissaavat yhdessä, en mä pistä ulinaa päälle.
Menisit jonkun irk-gallerian tyypin kanssa ulkomaille :eek:
 

Yhteistyössä