Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä kyttään pienemmissä kaupoissa. Prisma on liian kaukana. :LOL::oops:
Pikkukauppojen ihan ehdoton etu on, että siellä harvemmin kukaan hönkii samalla tavalla niskaan, kun mitä prismoissa ja cittareissa. Siis tarkoitan niitä takaa tulevia niskaanhuohottajia, jotka pelkäävät, että se kassa karkaa siitä, ennen heidän vuoroaa. Pönnäävät selkään kärryillä ja tunkevat tavaroita siihen hihnalle, vaikka vielä kolmen edellisenkin kamat ovat siinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Aqela
Pikkukauppojen ihan ehdoton etu on, että siellä harvemmin kukaan hönkii samalla tavalla niskaan, kun mitä prismoissa ja cittareissa. Siis tarkoitan niitä takaa tulevia niskaanhuohottajia, jotka pelkäävät, että se kassa karkaa siitä, ennen heidän vuoroaa. Pönnäävät selkään kärryillä ja tunkevat tavaroita siihen hihnalle, vaikka vielä kolmen edellisenkin kamat ovat siinä.
Kyllä he osaavat tuon s-marketissa.
 
Huoh, no niin joutuu! Jos eivät intoudu virumaan korkeutta niin sitten etenevät maatapitkin, lopputulos kummassakin ihan sama eli putiikeissa ravaamista :)

Täällä rupee tuon yhen isonpienen kans olemaan pikkiriikkisiä haasteita vermeitten hankkimisessa kun on menny salakavalasti hiiaamaan ittiäsä pariinmetriin :love:....ihan joka paikasta eikä toisestakaan taho löytyä sopivia...mutta on kuules vaan niin hianoo ja turvallista mennä moisen "henkivartijan" kanssa:love:, joka lupautu kans häätämään irl- stalkkeriani...
Onks sulla oikeesti IRL-stalkkeri? :confused:
 
Itsekin inhoan ruuhkia, mutta kassajonossa on joskus ihan hauska selailla lehtiä tai kytätä vierusjonon kärryjen sisältöä. Niistä saa hyviä vinkkejä seuraavan päivän ruokalistaan :D
Mä oon ruvennu tekemään terveellisyysarviota muiden ostoksista. Oma korin sisällys vaikuttaa jopa terveelliseltä, kun katsoo mitä jacky makupalaa ja possumunkkipussia sitä löytyy muiden kärreistä. Kaiken kruunaa vierustoverin räkäinen "2 punasta malluu vielä". Itsellä on olo ku fitness-tsirbulalla. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
r0s
Mä oon ruvennu tekemään terveellisyysarviota muiden ostoksista. Oma korin sisällys vaikuttaa jopa terveelliseltä, kun katsoo mitä jacky makupalaa ja possumunkkipussia sitä löytyy muiden kärreistä. Kaiken kruunaa vierustoverin räkäinen "2 punasta malluu vielä". Itsellä on olo ku fitnesstsirbulalla. :rolleyes:

Mä kompensoin tänään olutboksia silleen, että kärryssä oli babypinaattia, ruisjauhoja, silakoita, mustikoita sekä piimää.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mä oon ruvennu tekemään terveellisyysarviota muiden ostoksista. Oma korin sisällys vaikuttaa jopa terveelliseltä, kun katsoo mitä jacky makupalaa ja possumunkkipussia sitä löytyy muiden kärreistä. Kaiken kruunaa vierustoverin räkäinen "2 punasta malluu vielä". Itsellä on olo ku fitnesstsirbulalla. :rolleyes:
Välillä on kyllä vaikea olla tekemättä.... jos jollakulla lapsiperheellä on kärry täynnä pekoni-vanukas-ranskis-vehnäleipä-makaroni-höttöä, niin tulee semmoinen supernänny-fiilis, että tekisi mieli mennä vähän ohjeistamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kun kyttäiskin. Cittari on vielä pahempi kuin Prisma.
Jossei Cittarissa kytätä, se vaan tarkoittaa että ne ihmiset on luovuttanu jo pukeutumisen suhteen. (Sori Ellimaaritti :rolleyes:)
itse koen kyllä nuo cittarit jotenkin rennommiksi paikoiksi. Käyn silloin tällöin siinä itiksen uudessa cittarissa, ja tuntuu, että siellä ei kukaan kyttää ketään (paitsi minä kyttään, että kyttääkö kukaan).

... no joo, lisäys: tuli mieleen, että kun kotipaikkakunnalla käy cittarissa, niin siellä tapaa aina jotain tuttuja, jotka varsinkin kyttäävät, että mitä sitä ostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
itse koen kyllä nuo cittarit jotenkin rennommiksi paikoiksi. Käyn silloin tällöin siinä itiksen uudessa cittarissa, ja tuntuu, että siellä ei kukaan kyttää ketään (paitsi minä kyttään, että kyttääkö kukaan).

... no joo, lisäys: tuli mieleen, että kun kotipaikkakunnalla käy cittarissa, niin siellä tapaa aina jotain tuttuja, jotka varsinkin kyttäävät, että mitä sitä ostaa.
Mut nythän asiat on hyvin. Sä kyyläät Cittareissa ja mä hoidan Prismat. (y)
 
Ajattelin tänään töiden jälkeen että nyt sitä lasagnea. Mies olikin jo kotona ja oli jalostanu meidän toisen jauhelihamötikän makaronilaatikoksi. :cautious: Nooo hyvä kun se jotain kokkaa.

Kohta mä kirjotan punasella tussilla kalenteriin "lasagnepäivä".
 

Yhteistyössä