Ai sulla on pimppakinon muuten taas ppp
Ai sulla on pimppakinon muuten taas ppp
*tarjoaa kuumaa kahvia ja seuraa*
Kiitos Minkälaista seuraa?*tarjoaa kuumaa kahvia ja seuraa*
PäiväkahviseuraaKiitos Minkälaista seuraa?
Mä voin tarjota myöhemmin pizzaa.
Kiitti korvamadosta.Mulla soi päässä koko ajan tää:
Mulle sopii.Päiväkahviseuraa
Pitsaa tekis kyllä mieli myös
Juuri täällä suunnittelen sellaista äänieristettyä makuusoppia, että ei joutuisi miehen viereen nukkumaan.Tänään pääsen miehen viekkuun nukkumaan.
Mun mies ei kuorsaa pahasti. Jostain syystä nukun paremmin miehen kanssa.Juuri täällä suunnittelen sellaista äänieristettyä makuusoppia, että ei joutuisi miehen viereen nukkumaan.
Ei ole kaukana, että joku yö vielä menetän lopullisesti hermoni, ja alan jollain kirjaa painavammalla lätkimään, kun se kuorsaus alkaa
Itsekin inhoan ruuhkia, mutta kassajonossa on joskus ihan hauska selailla lehtiä tai kytätä vierusjonon kärryjen sisältöä. Niistä saa hyviä vinkkejä seuraavan päivän ruokalistaanAi ai mä tunnen sun tuskan,pitkät kassajonot ja ruuhka on inhottavia ja hikeä pukkaavaa.
Ja jos sattuu jotain ikävää vielä,että kasssn pitää hintaa tarkistaa tai muuta,kääk
Mä yritän välttää ruuhkaa jos mahdollista.
Mä en. Nukahtaminen ja herääminen on kivaa jonkun kainalosta, mutta se joku saisi yöksi häipyä jonnekin muualle korisemaan ja kierimään ja varastelemaan peittoja. Sitten voisi aina aamuksi palata paikalleMun mies ei kuorsaa pahasti. Jostain syystä nukun paremmin miehen kanssa.
Minäkin kyttään koreja/ruokakärryjä.Itsekin inhoan ruuhkia, mutta kassajonossa on joskus ihan hauska selailla lehtiä tai kytätä vierusjonon kärryjen sisältöä. Niistä saa hyviä vinkkejä seuraavan päivän ruokalistaan
Ihan parasta viihdettä prismareissuihinMinäkin kyttään koreja/ruokakärryjä.
Jep, joskus ihmettelen joidenkin täysiä kärryjä. He varmaan käyvät kerran viikossa ja on iso perhe.Ihan parasta viihdettä prismareissuihin
Joo, aivan järkyttäviä määriä jotkut raijaavat. Mutta varmaan on joku viisi lasta ja suunnittelevat viikon ruuat etukäteen ja ostavat kerralla. Mutta on kyllä silti vaikea tajuta.Jep, joskus ihmettelen joidenkin täysiä kärryjä. He varmaan käyvät kerran viikossa ja on iso perhe.
Ne saa sinne alatasolle. Ei niitä lasketaSe pienempi kärryhän tulee ihan täyteen jo viikonlopun oluista.
Ei niitä sinne voi laittaa kun sit nekin jäävät maksamatta.Ne saa sinne alatasolle. Ei niitä lasketa
Minä harvemmin kyttään,mutta joskus tulee vilkaistua jos on jotain mielenkiintoista tai uutta tuotetta jollain.Minäkin kyttään koreja/ruokakärryjä.
Noooh, siinähän se tulee sitten viikonlopun juoksulenkkikin hoidettua, kun ravaa pitkin parkkihallia kaljojen perään huutavia vartijoita pakoonEi niitä sinne voi laittaa kun sit nekin jäävät maksamatta.
Itsekin inhoan ruuhkia, mutta kassajonossa on joskus ihan hauska selailla lehtiä tai kytätä vierusjonon kärryjen sisältöä. Niistä saa hyviä vinkkejä seuraavan päivän ruokalistaan
Miekin nukun paremmin miehen kanssa.Mun mies ei kuorsaa pahasti. Jostain syystä nukun paremmin miehen kanssa.