Aqela
OijoiMiekin nukun paremmin miehen kanssa.
Voi hitsi,ny se iski tajuntaan,jos mä meen kuntoukseen keväällä,niin miten mä saan nukuttua yksin ilman miestä
Ota miehen paita unirievuksi.
OijoiMiekin nukun paremmin miehen kanssa.
Voi hitsi,ny se iski tajuntaan,jos mä meen kuntoukseen keväällä,niin miten mä saan nukuttua yksin ilman miestä
Niin pitää varmaan tehäOijoi
Ota miehen paita unirievuksi.
Auts, halausMenkat lähestyy. Kipeä finni leuassa.
Laita se vaivihkaa tyynyn alle. Yöllä piät sitä käsissä.Päivällistä
Niin pitää varmaan tehä
Saattaa tosin huonetoveri ihmetellä vähän
Noooh, siinähän se tulee sitten viikonlopun juoksulenkkikin hoidettua, kun ravaa pitkin parkkihallia kaljojen perään huutavia vartijoita pakoon
*lämmin halaus*Nii ja olen ärsyyntynyt.
Räiskii, ruikkii, jotain v.itun räntäälunta.
JuuhLaita se vaivihkaa tyynyn alle. Yöllä piät sitä käsissä.
Ei kai nyt sentäänOlut!
Kalja-nimityksen käyttäminen kuulostaa ihan siltä ku oisit virosta.
Usko nyt. Se on olut.Ei kai nyt sentään
Olut kuulostaa liikaa, että sanoisi "ollut", eli mennyt, eli juoma on jo kitattu kurkkuun, eikä sitä enää ole jälellä
Ei kai nyt sentään
Olut kuulostaa liikaa, että sanoisi "ollut", eli mennyt, eli juoma on jo kitattu kurkkuun, eikä sitä enää ole jälellä
Noh noh, ota yksi kalja, niin mieli paranee, eikä tarvitse kärttypyllynä koko iltaa irvistelläNii ja olen ärsyyntynyt.
Räiskii, ruikkii, jotain v.itun räntäälunta.
Otan kolmannenkin oluen.Noh noh, ota yksi kalja, niin mieli paranee, eikä tarvitse kärttypyllynä koko iltaa irvistellä
Itsekin inhoan ruuhkia, mutta kassajonossa on joskus ihan hauska selailla lehtiä tai kytätä vierusjonon kärryjen sisältöä. Niistä saa hyviä vinkkejä seuraavan päivän ruokalistaan
Mä luulin et prisma kyttääminen oli Echoliinin hommia mut näköjään teitä on muitakin Vaikka Echo tais enempi tarkastella ihmisten pukeutumistaMinäkin kyttään koreja/ruokakärryjä.
Kaikki kyttää prismassa!Mä luulin et prisma kyttääminen oli Echoliinin hommia mut näköjään teitä on muitakin Vaikka Echo tais enempi tarkastella ihmisten pukeutumista
Tuo ostoskärryihin vilkuilu ei kyllä oo kovin paha
Vaikka mun ostoksia ei tartteis tuijotella
Blogia Hmmm....Minkä aiheista, reissaaminen ympäri suomea? Hyvät ruoat? Vai ihan vaan r0sin päivät?Ja aloin pitää blogia.
Sen kummemmin asiaan perehtymättä. Ja nyt mulla on hieno julkaisu jossain mutta ei hajuakaan näkeekö kukaan muu sitä ja jos näkee niin miten muka.
Ja ei, EN jaa linkkä tänne.
Mä kyttään pienemmissä kaupoissa. Prisma on liian kaukana.Mä luulin et prisma kyttääminen oli Echoliinin hommia mut näköjään teitä on muitakin Vaikka Echo tais enempi tarkastella ihmisten pukeutumista
Tuo ostoskärryihin vilkuilu ei kyllä oo kovin paha
Vaikka mun ostoksia ei tartteis tuijotella
No onneks mä en käy prismassaKaikki kyttää prismassa!
Jos joku muuta väittää, valehtelee
No onneks mä en käy prismassa
Citymarketissahan kukaan ei onneks kyttää kärryjä eikä vaatteita
Käyn joskus sittarissa.
Blogia Hmmm....Minkä aiheista, reissaaminen ympäri suomea? Hyvät ruoat? Vai ihan vaan r0sin päivät?
*utelee jotta vois löytää sen googlaamalla*