Meilläkin on miehellä vaikeuksia laueta yhdynnässä, viimeisen 4 vuoden aikana on onnistunut ehkä kerran? Joten meillä mennään vallan koti-insseillä niin ei tarvitse stressata vielä sitäkin asiaa, että nyt pitäis vaikkei huvita ja onnistuuko jne. Mä usein ehdin mennä jo nukkumaan, ja mies sitten hoitaa homman ja herättää mut ja hoidan talletuksen ja jatkan nukkumista.
Itse en varmaan kestäisi, jos meillä menis kiertoja hukkaan sen takia, että ei nyt osunu halut kohdalleen tai että oltiin liian väsyjä tms. Tää rassaa mua muutenkin enemmän kuin osasin odottaa niin on sentään yksi stressin aihe vähemmän. Olisihan se toki mukavampaa, jos voitaisiin hoitaa perinteisemmällä tavalla tätä vauvantekoa, mutta sillä mennään mikä toimii meillä (tuloksia odotellessa...).
Epätietoisuushan tässä niin vaikeaa on, että tulenko ikinä luomuna tai hoidoilla raskaaksi tai tuleeko musta ikinä tavalla tai toisella äiti. Jos joku sanoisi, että saat lapsen sillon ja sillon niin eipä siinä, sit vaan odottelis eikä tarttis mietiskellä, että onnistuuko tämä ikinä.
On kuitenkin kiva aina huomata, että muillakin mennään koti-inssillä, että ei se niin tavatonta ole
Ja jotenkin on mukavaa lukea täältä kuinka toiset tulee raskaaksi, jotenkin sitä ajattelee, että okei taas lähti muutama täältä, että kyllä munkin vuoro jossain kohtaa tulee kun saan jättää tämän ketjun ja siirtyä odottajien puolelle. Täällä on niin hyvä henkikin, että on kiva käydä lueskelemassa ja kirjoittelemassa kuulumisia.