Haaveena vauva 2020

Ovis ohi. Kai. Ainakin kivut yltyi 19 aikaan ja nyt helpottaa. Saan varmaankin päivittää huomiselle itselleni dpo 1. (y)
Tässä mietin että vieläkö pitäs tuo ukko kellistää; eilinen valvominenkin painanut koko päivän silmiä. :sleep:
 
Omaa napaa ja ovistestejä:

Mä testasin tänään ekaa kertaa näillä, niin oon vähän kujalla siitä miten tätä testiä pitäs tulkita. Mul tuli iltapissasta pc:llä sama saamarin viiva, joka tulee näköjään kierto päivästä riippumatta ja rfsu:lla ei viivaa lainkaan. Sit tällä apteekin pinkillä kohtuu vahva viiva, mut nyt ei skt oo vertailukohtaa sille. Aattelinkin tulla kysyy, et antaako, muiden kokemuksella herkästi viivan vaik ei oiskaan mitään tulossa ihan lähipäivinä? o_O @Helmiina1978, sä olit näitä tehnyt?

Kuvissa siis ekana apteekin testi, tokana pc:t (ylimpänä aamu, päivä, ilta) ja sit alin kuva rfsu:n negat tältä päivältä. Ja Kp16 menossa.:rolleyes:
 

Attachments

Omaa napaa ja ovistestejä:

Mä testasin tänään ekaa kertaa näillä, niin oon vähän kujalla siitä miten tätä testiä pitäs tulkita. Mul tuli iltapissasta pc:llä sama saamarin viiva, joka tulee näköjään kierto päivästä riippumatta ja rfsu:lla ei viivaa lainkaan. Sit tällä apteekin pinkillä kohtuu vahva viiva, mut nyt ei skt oo vertailukohtaa sille. Aattelinkin tulla kysyy, et antaako, muiden kokemuksella herkästi viivan vaik ei oiskaan mitään tulossa ihan lähipäivinä? o_O @Helmiina1978, sä olit näitä tehnyt?

Kuvissa siis ekana apteekin testi, tokana pc:t (ylimpänä aamu, päivä, ilta) ja sit alin kuva rfsu:n negat tältä päivältä. Ja Kp16 menossa.:rolleyes:

Vaikea sanoa, mutta ainakin pari päivää voi mennä plussaan. Testaa vaan vielä ja testaa ensin yks tikku, säästä pissa, ja testaa toinen jos vahvempi kuin noi aiemmat. Ehkä aloittaisin Pc:llä ja sit rsfu ja apteekin vasta vikana (koska kallein)
 
Ovis ohi. Kai. Ainakin kivut yltyi 19 aikaan ja nyt helpottaa. Saan varmaankin päivittää huomiselle itselleni dpo 1. (y)
Tässä mietin että vieläkö pitäs tuo ukko kellistää; eilinen valvominenkin painanut koko päivän silmiä. :sleep:
Saat sä noin selkeät ovisoireet? Eli onko toi kipu nyt sit kasvua, irtoamista vai mitä? :D
Ja jos saa plussan ovistestissä, ni onko se munasolu sillon irtoamassa ja tapahtuu n. 12-48h kuluessa (n)
Minulla tosiaan tänään vahvistu aika hyvin toi testi, mut en siltikään miellä plussaksi, kun ei ole tasavahva/vahvempi ja toi pieni nippailu oikealla puolella. Mitä se on? :ROFLMAO:

Pieni "lapsi" täällä kyselyiässä selkeästi :confused: .. Anteeksi :LOL:
 
Meillä on vähän sellainen ongelma, että tallettelut ei tahdo aina onnistua, vetää mieltä aika matalaksi vaikka johtuisikin esim. miehen väsystä. Hän ei ole kovin seksuaalinen ihminen, vaikka hellyyttä ja huomioimista meillä on arjessa niin että muutoin sen puute ei tunnu pahalta, mutta stressaa kun sitä on niin harvoin että ovulaation aikaan olisi pakko vähän ajoittaa että olisi joku mahdollisuus tulla raskaaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@Ilona Eloisa meillä miehellä vaikeuksia laueta yhdynnässä. Ollut jo ennen mitään lapsen yritystä ja kuulemma myös muiden kanssa, siis aina ollut. Mitään fysiologista syytä ei ole, psyykkiset syyt. Tästä on paljon juteltu mutta pahentanut asiaa. Meillä hoidetaan tallettelut pääosin siksi koti-inseminaation kautta. Miehellä ei vaikeuksia siis laueta masturboidessa. Seksiä toki harrastetaan mutta jos (ja usein kun) laukeaminen ei onnistu niin hoidetaan se sit ton koti-inssin kautta. Jonkun verran tämä rassaa kyllä suhdetta ja ahdistaa välillä, mutta todettu paremmaksi kuin stressi siitä että onnistuuko koko tallettelut ylipäänsä koko kierrossa saati oikeina päivinä kun niin epävarmaa tuo laukeaminen.
 
En oo @Helmiina1978 mut vastaan silti.
Nippailu voi olla munasolun kasvukipua.
Plussa ovis testissä tarkoittaa sitä, että LH-on korkea ja se sit irrottaa munasolun n. 12-48h plussasta.
Kaikki ei läheskään tunne mitään vaikka ovulaatio tapahtuu.
Mulla yleensä on n. Tunnin kestävä kipu (irtoamisen aiheuttama) jonka aikana voi olla myös tärinäarkuutta. Vähän nii kuin voimakas kuukautiskipu, mutta alkaa pikkuhiljaa ja voimistuu sit aika kovaksi. Ei mulla näitä kyllä ihan aina ole, mut nykyään melkeinpä joka kierrossa.
Kiitos hyvästä vastauksesta :) Mä en olekaan niin kiinnittänyt huomiota noihin erilaisiin kipuihin. Pitääkin nyt tutkailla, että mihinkä suuntaa nippailut muuttuu vai muuttuuko ollenkaan :rolleyes: Huomista testiä "jännitän" että vieläkö vahvenee vai alkaako haalenee.
 
Meillä on vähän sellainen ongelma, että tallettelut ei tahdo aina onnistua, vetää mieltä aika matalaksi vaikka johtuisikin esim. miehen väsystä. Hän ei ole kovin seksuaalinen ihminen, vaikka hellyyttä ja huomioimista meillä on arjessa niin että muutoin sen puute ei tunnu pahalta, mutta stressaa kun sitä on niin harvoin että ovulaation aikaan olisi pakko vähän ajoittaa että olisi joku mahdollisuus tulla raskaaksi.
Minä itse olen sellainen, että voisin olla ilman seksiä vaikka koko loppu elämän :unsure: Oviksen aikaa yleensä haluja minulla jonkin verran, mutta kas kummaa ku se ovis on yleensä just sillon kun ei vaan yksinkertaisesti pysty tallettamaan. Nyt menossa yk5 ja edellisessä kierrossa sovittiin, että menkkojen jälkeen joka toinen pvä seksiä, että katsotaan onko vaan touhuttu väärinä päivinä vai onko oikeasti jossain vikaa, jos joka kk noin tekee ja vauvaa ei vain kuulu. Kyllä oli hankalaa se joka toinen pvä ja oviksen jälkeen se loppu ku seinään, ku halut vaan katos ja suoraan sanottuna ällöttikin ajatus seksistä o_O

Et turha tässä toisaalta valittaa, jos ei tärppää, kun ei jaksa sitä joka toinen päivä touhuilua :unsure: Nyt taas menty tyylillä joka toinen pvä ja "odotan" sitä hetkeä ku kroppa sanoo taas ei_kiitos_enää.
 
Ei taida ollla positiivinen, jos PC:n testi?
Mut jos kivut sanoo toista niin sit se huippu meni jo. Kyllä se voi joillakin emnnä ohi.
Okei :) sanoisin et livenä oli melko lähelle saman paksuiset viivat. Liekkö ollut se huippu sit yöllä et aamulla jo haalistui hieman. Nyt ei oo tikkuja et voisin jatkaa viel seuraamista. Viimeisen käytin iltapäivällä, mut oli kyl sen verran selkeät oviskivut et väittäisin sen olleen silloin aamulla
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

25.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Minic..............................kp 56/28
Persikka123..................kp 49/34
EnkeliRinkeli.................kp 47/28
Hipposka.......................kp 35/30
Lastunen.......................kp 33/xx
taikinatonttu...................kp 32/28
Keltasirkku..................... kp 31/28-32
mimmik..........................kp 31/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 31/28-30
Vaniljapulla....................kp 29/30-32
Vauvameille...................kp 29/28-35
rosemarie......................kp 27/xx
Lapseton87...................kp 27/26-27
taatelinen......................kp 26/27-30
Pilvinentaivas...............kp 26/28-30
Mammakatri..................kp 26/22-41
nessu87........................kp 25/28
Millimetrii...................... kp 22/28-29
Hope91.........................kp 21/32-37
Mahaotus......................kp 21/24-26
Mirkkuli26.....................kp 19/22-28
Amadecasa..................kp 19/34-55
Helmiina1978...............kp 19/30
Marilainen.....................kp 19/28
Haaveilija-31.................kp 19/38
Mirella92.......................kp 18/34
Shibali......................... kp 16/23-26
Kasikuus.......................kp 14/28-31
Lennis...........................kp 14/28-34
Haavejuttu....................kp 13/29
Tingeli...........................kp 12/34-36
Daana.......................... kp 12/23
W.we.............................kp 10/25
FaBuu...........................kp 9/28
nieve30.........................kp 8/28
Tiukuliina89.................. kp 8/31
Marrrsipaani..................kp 6/28
Lumihiutale_................. kp 4/28
Koodikissa.....................kp 1/24
Veevavi.........................kp 1/26-28



★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:



pallomaha123..............dpo 28
papuma.......................dpo 26
Nessu87......................dpo 15
Vauvameille.................dpo 13
Vaniljapulla..................dpo 12
Lapseton87..................dpo 12
Mirkkuli26....................dpo 9
Mammakatri.................dpo 9
Helmiina1978..............dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Ilona Eloisa meillä vähän samantyyppinen tilanne, tässäkin kierrossa vaan 2 mahdollista kertaa joista voi edes raskautua ja mietin jäikö liian kauas oviksesta... miehellä usein stressiä ja ei meillä nyt muutenkaan oo vuosiin ollut mitenkään kovin aktiivinen seksielämä mutta nyt se on kyllä tosi huono juttu kun lasta yrittää :oops: ei muuten itteän haittaa että ei kovin usein mutta nyt olis vähän pakko! :D muutenkin mies selkeesti tykkää että hän on se alotteellisempi osapuoli silloin kun seksiä harrastetaan
 
Samaa vikaa täällä, et ei hirveen aktiivksta ole tuo seksielämä.
Mies kyllä harrastas sitä joka päivä, mut mulla "kiima" ajoittuu vaan oviksen lähelle. Sen jälkeen loppuu kun seinään.
Mies kyllä välillä käy nukkumaan hyvinkin ajoissa, jos on pitkän päivän ollut töissä. Mut sanoo kyl usein, et saa herättää, jos tekee mieli.
Kyllähän mä oviksen aikoihin sitten herättelen.
 
Me ei olla myöskään aina kovin aktiivisia makkarin puolella ja välillä on ollut turha piinailla kun on tiennyt ettei raskauden mahdollisuutta juuri ole jos seksiä on ollut alkukierrosta vaikka kaksi kertaa ja ovulaation aikaan ei ollenkaan. Mutta tuo km sai miehen jotenkin innostumaan uudelleen, hänkin kun niin kovasti lasta toivoo ja oltiin jo niin "lähellä" vaikkakin hyyyvin kaukana siitä että lapsi olisi sylissä, mutta raskaana kuitenkin :LOL: Nyt ollaan tosiaan talleteltu kp 10 ja 12, ja aiotaan jatkaa joka toinen pv menetelmällä ja kun tulee ovisplussa niin myös plussapäivänä ja parina seuraavana niin on ainakin talleteltu (y)
 
Hyvä että sait labra-ajan.
Joo- raskaus näkyy vasta menkkojen alusta laskettuna rv6+ ja kun HCG ja keskimäärin yli 1000 tai siinä paikkeilla. Näin mulle sanottiin. Ymmärsin kuitenkin että aiemmin voi näkyä jo jotain merkkiä, että raskaus olisi alkanut. Esim. just limakalvo tai joku piste merkkinä lakiosta.
Niin mäkin olen ymmärtänyt ja silloin lääkäri laski et oli vähän yli 5vko niin en ymmärrä miten se voi heti antaa tuomion et en mitenkään voi olla raskaana. (n) Mulla näkyi se paksuuntunut limakalvo ja ”ehkä joku pieni veriviiru” o_O
Mulla jäi kyllä kaikinpuolin todella :poop: fiilis tosta lääkäristä. :mad:

@Mirkkuli26 Mustakin vähän outoa et heti antoi tommosen tuomion?! Ensi viikolla kontrolli käynti, ehkä silloin ollaan taas viisaampia. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Niin mäkin olen ymmärtänyt ja silloin lääkäri laski et oli vähän yli 5vko niin en ymmärrä miten se voi heti antaa tuomion et en mitenkään voi olla raskaana. (n) Mulla näkyi se paksuuntunut limakalvo ja ”ehkä joku pieni veriviiru” o_O
Mulla jäi kyllä kaikinpuolin todella :poop: fiilis tosta lääkäristä. :mad:

@Mirkkuli26 Mustakin vähän outoa et heti antoi tommosen tuomion?! Ensi viikolla kontrolli käynti, ehkä silloin ollaan taas viisaampia. (n)
Voi, kun olisikin kaikki hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Binky
Meilläkin on miehellä vaikeuksia laueta yhdynnässä, viimeisen 4 vuoden aikana on onnistunut ehkä kerran? Joten meillä mennään vallan koti-insseillä niin ei tarvitse stressata vielä sitäkin asiaa, että nyt pitäis vaikkei huvita ja onnistuuko jne. Mä usein ehdin mennä jo nukkumaan, ja mies sitten hoitaa homman ja herättää mut ja hoidan talletuksen ja jatkan nukkumista.
Itse en varmaan kestäisi, jos meillä menis kiertoja hukkaan sen takia, että ei nyt osunu halut kohdalleen tai että oltiin liian väsyjä tms. Tää rassaa mua muutenkin enemmän kuin osasin odottaa niin on sentään yksi stressin aihe vähemmän. Olisihan se toki mukavampaa, jos voitaisiin hoitaa perinteisemmällä tavalla tätä vauvantekoa, mutta sillä mennään mikä toimii meillä (tuloksia odotellessa...).
Epätietoisuushan tässä niin vaikeaa on, että tulenko ikinä luomuna tai hoidoilla raskaaksi tai tuleeko musta ikinä tavalla tai toisella äiti. Jos joku sanoisi, että saat lapsen sillon ja sillon niin eipä siinä, sit vaan odottelis eikä tarttis mietiskellä, että onnistuuko tämä ikinä.

On kuitenkin kiva aina huomata, että muillakin mennään koti-inssillä, että ei se niin tavatonta ole :)

Ja jotenkin on mukavaa lukea täältä kuinka toiset tulee raskaaksi, jotenkin sitä ajattelee, että okei taas lähti muutama täältä, että kyllä munkin vuoro jossain kohtaa tulee kun saan jättää tämän ketjun ja siirtyä odottajien puolelle. Täällä on niin hyvä henkikin, että on kiva käydä lueskelemassa ja kirjoittelemassa kuulumisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Täällä on viimepäivinä moni ihmetellyt ovistikkuja ja että tapahtuiko ovulaatio. Mulla oli nyt tässä kierrossa sama kun edellisessä, eli kun katson, että nyt viiva on jo aika tumma, muttei yhtä tumma, että huomenna varmaan tasavahvat ja sitten seuraavana päivänä onkin jo paljon vaaleampi. (n) PC:n tikkuja käytin. Nyt oli aivan kaikki oviksen oireet, joten en voi uskoa, että sitä ei olis tapahtunut, mutta tikkuun en saanut. Turhauttaa:mad: Näitä kahta edeltäneissä kierroissa olen saanut tosi vahvan viivan tikkuun.
Oli todella selkeät kivut, ensin oikealla munasarjoissa, sen jälkeen menkkatyylistä juilimista. Sitten todella runsaat limat ja sitäkin runsaammat halut. Mietin juuri, että jos en olis tikuttanut, olisin vaan tyytyväinen, että ovis oli nyt ja seksiä oli sopivasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Hei @lilja1234 ja muut panikoijatikuttelijat. Mulla oli sillon yks päivä lähes tasavahvat viivat ovistikussa ja ajattelin että samana iltana tai seuraavana aamuna tai päivällä on varmaan tasavahvat. No, ei ollu vaan haalistu vaan. Tulkitsin sitten huvikseni lähes tasavahvoja viivoja seuraavan päivän dpo 0. Seksiä oli sen mukaan lähettyvillä dpo -3 ja dpo 0 sekä dpo 3. Sen laskun mukaan tein positiivisen raskaustestin dpo 11. Laskujen mukaan kävin varhaisultrassa 6+3, todentui siellä viikoksi 6+1 ja sydämen syke löytyi. Mulla siis ei näköjään merkannut mitään se fakta ettei tasavahvoja viivoja tullut. Käytössä oli raskauskeijun ovistestit.
 
Heipä hei taas kaikille. Mietin että voisin itsekin uskaltautua vihdoin listoille:
Koodikissa / 31v / 1. / ya 6/18

Ja uusi kiertohan sitä myös taas alkoi eli
Kp 1/24

Mä en saa ovisplussaa tikkuun koskaan, on joko ihan tyhjä tai melkein tasavahva. Ja vielä jälkijunassa tuohon elämäntilanne- keskusteluun: itse en ole alaa vaihtamassa mutta suunnitelmissa on muutto takaisin kotikaupunkiin eli uusi työpaikka on kovasti hakusessa siitä huolimatta että yritetään saada lasta. Saa nähdä kumpi toteutuu ensin.

Omaa napaa:
Kävin eilen lapsettomuuden takia lääkärissä ja tilanne on sellainen että koska minulla ei ole rakenteellisesti mitään vialla niin pari kk seurataan vielä kilpirauhasta koska lääkitys on pielessä ja sitten ne itse hoidot. Lähetteet tuli siis verikokeisiin ja sitten sinne naistenklinikalle.
 
Hei @lilja1234 ja muut panikoijatikuttelijat. Mulla oli sillon yks päivä lähes tasavahvat viivat ovistikussa ja ajattelin että samana iltana tai seuraavana aamuna tai päivällä on varmaan tasavahvat. No, ei ollu vaan haalistu vaan. Tulkitsin sitten huvikseni lähes tasavahvoja viivoja seuraavan päivän dpo 0. Seksiä oli sen mukaan lähettyvillä dpo -3 ja dpo 0 sekä dpo 3. Sen laskun mukaan tein positiivisen raskaustestin dpo 11. Laskujen mukaan kävin varhaisultrassa 6+3, todentui siellä viikoksi 6+1 ja sydämen syke löytyi. Mulla siis ei näköjään merkannut mitään se fakta ettei tasavahvoja viivoja tullut. Käytössä oli raskauskeijun ovistestit.
Kiitos kun jaoit kokemuksesi! Ehkäpä mäkin sitten uskon, ihan vaikka vaan oman mielenrauhan takia, että se ovulaatio oli tuossa ma aikoihin, eli pari päivää sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: addison

Yhteistyössä