Ei kun iltaTäälläkin
Tosin menee vielä päiväkahvina
Join yli puoli litraa kahvia ja nyt on maha sekaisin ja käyn hivenen ylikierroksilla...no eipä tartte ruutiksen tai echon pelätä, että nukahan päiväunille
Ei kun iltaTäälläkin
Tosin menee vielä päiväkahvina
Mä ajattelin kyllä iltakahvit juoda vielä myöhemminEi kun ilta
Join yli puoli litraa kahvia ja nyt on maha sekaisin ja käyn hivenen ylikierroksilla...no eipä tartte ruutiksen tai echon pelätä, että nukahan päiväunille
Yritä syödä jotain, se voi tasapainottaa oloaEi kun ilta
Emmä tähän aikaan enää viittis syödä ja toi maha mutruilee nyt sen verran lujaa ettei ole senkään takia hyvä syödä mitäänYritä syödä jotain, se voi tasapainottaa oloa
Kyllä. tökkii ja kaatuilee välillä. ja ei pysty vastaamaan mitäääääääääHajoileeko tää palsta muillakin?
Päivän aforismi vol. 2Päivän aforismi.
Näin liikenteessä rekan jonka kyljessä luki "Rahjan Huolinta Oy. "
Se kuvaa kauniisti keski-ikäisten avioliittoa.
Ei kun ilta
Mä taas ajoin AsBestMen pakun takanaPäivän aforismi.
Näin liikenteessä rekan jonka kyljessä luki "Rahjan Huolinta Oy. "
Se kuvaa kauniisti keski-ikäisten avioliittoa.
No minkä takia sä kahvia kittasit niin maharottomasti? Ensi yönä et saa unta -> takuuvarmat päikkärit huomenna jo liikennevaloissa.Ei kun ilta
ei ma-pe ole sen kummempia kuin la-suPäivän aforismi vol. 3:
Ensimmäiset 5 pv viikonlopun jälkeen on ne vaikeimmat!
Päivän aforismi vol. 3:
Ensimmäiset 5 pv viikonlopun jälkeen on ne vaikeimmat!
Täällä on vaan yhdet liikennevalot...ainakin muistaakseni ja ne on aiemmassa risteyksessäNo minkä takia sä kahvia kittasit niin maharottomasti? Ensi yönä et saa unta -> takuuvarmat päikkärit huomenna jo liikennevaloissa.
Kun menee tukka putkella ma-pe ja la-su ei tartte, ni on se la-su kummempi!ei ma-pe ole sen kummempia kuin la-su
Se on Echo, joka munasillaan juoksee koivikossa.Kun menee tukka putkella ma-pe ja la-su ei tartte, ni on se la-su kummempi!
Voi nukkuu pitkään, laittaa ruokaa ajan kanssa ja kävellä munasillaan saunan jlk. vaikka myöhään yöhön asti jne.
Mä join puoli ysin aikaan iltakahvitEi tule uni ja huomenna aikanen herätys...ois vaan pitänyt jättää se kahvi pois ja ottaa pienet torkut mieluummin
on ihan omassa valinnassa mennä tukka tötteröllä arkipäivät, ei se niiden päivien vika oleKun menee tukka putkella ma-pe ja la-su ei tartte, ni on se la-su kummempi!
Voi nukkuu pitkään, laittaa ruokaa ajan kanssa ja kävellä munasillaan saunan jlk. vaikka myöhään yöhön asti jne.
No ei niin, ihan totta turiset!on ihan omassa valinnassa mennä muna tötteröllä arkipäivät, ei se seisokin vika ole
juu, iltaa vaan itse kullekkiJa iltaa vaan kaikille!
Mulla on nyt lomalla lähteny vähän lapasesta kahvin kanssa klo12 mennessä oon juonu 5-6 kuppia, ilta ysiin mennessä vähintään 4 lisääEi tule uni ja huomenna aikanen herätys...ois vaan pitänyt jättää se kahvi pois ja ottaa pienet torkut mieluummin
ala litkii teetä klo 12 jälkeenMulla on nyt lomalla lähteny vähän lapasesta kahvin kanssa klo12 mennessä oon juonu 5-6 kuppia, ilta ysiin mennessä vähintään 4 lisää
ja silti väsyttää päivisin...
Joko kello on 6pm?juu, iltaa vaan itse kullekki