Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kahvilla ei ole mitään vaikutusta mun uniin. Siitä tulee vain paskahätä, kun sitä vetäsee tyhjään vatsaan. Juon aina töissä pari pannullista ja viikonloppuisin en juo kahvia ollenkaan ja yhtä hyvin nukun aina. Pystyn nukahtamaan ja heräämään milloin tahansa :)
Mulla ei vaikuta juuri vatsaankaan, tai no joo jos juon yli kaks kuppia tyhjään vatsaan niin sitten, mutta kaks kuppia kestää kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
on ihan oma valinta täyttää muuten niin tyhjät päivänsä pätemällä lasten harrastuksilla
Nooh, eläkeikä kutsuu kohta - käyn jo neljääkymmentä!:D Sit on aikaa!:barefoot: Ellei lastenlasten harrastukset vaadi mummin läsnäoloa!:love:
Pieniähän nuo natiaiset vielä ovat ja silti haaveilen jo lapsenlapsista.:barefoot: Onkohan mulla ikäkriisi!:sneaky:
 
Kahvilla ei ole mitään vaikutusta mun uniin. Siitä tulee vain paskahätä, kun sitä vetäsee tyhjään vatsaan. Juon aina töissä pari pannullista ja viikonloppuisin en juo kahvia ollenkaan ja yhtä hyvin nukun aina. Pystyn nukahtamaan ja heräämään milloin tahansa :)
Sä oot jo siedättänu itses kahvin suhteen liikaa. Eli jos vetää 10-20 pikkukupillista päivässä niin se ei enää piristä.
 
Kokeilkaa juustoa ja teetä, se kovettaa...ja jos miehesi on onnekas, kovettaa muutakin kuin vatsan!:coffee::coffee:
No miehestä ei vatsan lisäksi tartte kovettaa muuta yhtään enempää:X3::oops:

Mä en muista närästikö tee häntä, joku siinäkin oli ettei se oikein sopinu. Juustoja käytetään kyllä. Hän on vaan todella herkkävatsainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä