Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on nyt lomalla lähteny vähän lapasesta kahvin kanssa(n) klo12 mennessä oon juonu 5-6 kuppia, ilta ysiin mennessä vähintään 4 lisää:unsure:
ja silti väsyttää päivisin...
Sillon kun join kahvia ihan liikaa (n. 2-3 pannullista/pvä), nukahdin iltasin nopeemmin kuin nykyään...nykyään kun juon vähemmän, se vaikutus on sellanen kun pitäskin olla, eli en muuten nukukkaan paremmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
No oonhan mä vähentänytkin ja mitä siitä seuras??
En saa unta, jos kallistan kuppia hitusenkin liian myöhään!:cry::cry:
Kahvilla ei ole mitään vaikutusta mun uniin. Siitä tulee vain paskahätä, kun sitä vetäsee tyhjään vatsaan. Juon aina töissä pari pannullista ja viikonloppuisin en juo kahvia ollenkaan ja yhtä hyvin nukun aina. Pystyn nukahtamaan ja heräämään milloin tahansa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
on ihan omassa valinnassa mennä tukka tötteröllä arkipäivät, ei se niiden päivien vika ole
Eipäkäs ees oo! Lasten vika!:D En malta olla menemättä peleihin ja reeneihin ja ja ja!
Työpäivä nyt viel menis, mutta sitten päälle kaikki muu.:coffee:
No joo, oon vaan niin änksös kun ootan innolla maaseudun rauhaan pääsyä!:love:
 
Kahvilla ei ole mitään vaikutusta mun uniin. Siitä tulee vain paskahätä, kun sitä vetäsee tyhjään vatsaan. Juon aina töissä pari pannullista ja viikonloppuisin en juo kahvia ollenkaan ja yhtä hyvin nukun aina. Pystyn nukahtamaan ja heräämään milloin tahansa
Mulla meni vatta varmaan siksi sekaisin kun join sen puolilitraa tänään ihan liian nopeesti!(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja KalaMies

Yhteistyössä