Voi sua, mahtoi sattua pahasti pääppään kun tipuit äitin tissiltä laitoksella lattialle..ensimmäisen kerranNo joo mutta ei pidä aliarvioida. Apinakin osaa tehdä tortilloja.
Voi sua, mahtoi sattua pahasti pääppään kun tipuit äitin tissiltä laitoksella lattialle..ensimmäisen kerranNo joo mutta ei pidä aliarvioida. Apinakin osaa tehdä tortilloja.
Voi sua, mahtoi sattua pahasti pääppään kun tipuit äitin tissiltä laitoksella lattialle..ensimmäisen kerran
Ja sen syy että mulla on paha mieli.Ellun syy että mulla soi nyt Amberlan Korppi päässä.
Mullakin soi, eli ketäs mä nyt syytän tästä?Ellun syy että mulla soi nyt Amberlan Korppi päässä.
Sorpat siitä, kuin voin hyvittää tään kaiken?Ja sen syy että mulla on paha mieli.
en tiedäSorpat siitä, kuin voin hyvittää tään kaiken?
Quesadildo?Ikinä kuullutkaan moisista quesadildoista?
Mutta herkulta näyttää
Onneksi pääsit kotiin ennen mökkihöperyyttäIltaa ja kotona taas.
klo 18 jälkeen sanotaan iltaaPäivää tännekin
JooOnneksi pääsit kotiin ennen mökkihöperyyttä
Miksi kysytään, että mikä päivä tänään on, vaikka olisikin ilta?klo 18 jälkeen sanotaan iltaa
Silloin kun toivotetaan jollekin niin se on huomenta, päivää, iltaa tai yötä.Miksi kysytään, että mikä päivä tänään on, vaikka olisikin ilta?
Hyvä. Laita se kuriin ja järjestykseen.Silloin kun toivotetaan jollekin niin se on huomenta, päivää, iltaa tai yötä.
Minä elän vain kalakalenterini päivien mukaanSilloin kun toivotetaan jollekin niin se on huomenta, päivää, iltaa tai yötä.
se ei ole virallinen palstakalanteriMinä elän vain kalakalenterini päivien mukaan
Minä jatkan vieläkin vastaanpanemista... Sanotaan myös hyvää päivän jatkoa, vaikka olisi aamu tai iltaSilloin kun toivotetaan jollekin niin se on huomenta, päivää, iltaa tai yötä.
Minä jatkan vieläkin vastaanpanemista... Sanotaan myös hyvää päivän jatkoa, vaikka olisi aamu tai ilta