Mites loma etenee?Iltaa
Vähän on kun suossa kahlais, en malta odottaa töihin pääsyä Vielä ei oo ihan pää hajonnut, vaikka parina päivänä on jo alkanu tulla sellanen olo että jo riittää Toisaalta kun tietää et enää reilu viikko niin se menee nopeesti. Ja valmiiks tiedossa onkin ainakin jonkin verran ylitöitäkinMites loma etenee?
kumpikohan meistä nai nykysin vähemmän?
Sanoo henkilö joka on kerran saanut.kumpikohan meistä nai nykysin vähemmän?
se on kyllä hyvää, savulohesta tulee ihan yks parhaista pastasooseistaEn muistanutkaan miten hyvää voi olla savulohipasta.
juu, tuo Echo on ihan pitelemätönAha tässä ketjussa on myös kellä pakkomielle navanalusiin
Pitelemätön missä? Sängyssä?juu, tuo Echo on ihan pitelemätön
Ei, mun erikoistumisalana on manboobsit. Vapaa-aikana ompelen miehille tissiliivejä.juu, tuo Echo on ihan pitelemätön
Tarkista tuon lauseen kielioppi. On myös kellä?Aha tässä ketjussa on myös kellä pakkomielle navanalusiin
Kunnon push-upeillaEi, mun erikoistumisalana on manboobsit. Vapaa-aikana ompelen miehille tissiliivejä.
Mahdatko sä olla se Ellun kuuluisa äidinkielen opettaja.Tarkista tuon lauseen kielioppi. On myös kellä?
ompelisikko mullekki?Ei, mun erikoistumisalana on manboobsit. Vapaa-aikana ompelen miehille tissiliivejä.
Mun liivejä ei ole vieläkään saapunut. Et kai lähettänyt postilla?Ei, mun erikoistumisalana on manboobsit. Vapaa-aikana ompelen miehille tissiliivejä.
Sori kangas loppui, saan ens viikolla lisää. G-kupin liivit ei oo helepot.Mun liivejä ei ole vieläkään saapunut. Et kai lähettänyt postilla?
Miehelle on muuten tarjolla push-up bokserejaKunnon push-upeilla
Oliko se sun malli siinä yhdessä ketjussa
ompelisikko mullekki?
Mitä? Eikö haaremilaisilla vielä ole?Mun liivejä ei ole vieläkään saapunut. Et kai lähettänyt postilla?
Toivottavasti saapuu pian. Sattuu niin saakelisti, kun kumartaa ja astuu samalla tissin päälle...Sori kangas loppui, saan ens viikolla lisää. G-kupin liivit ei oo helepot.
just tota oon itekki ihmetellyMitä? Eikö haaremilaisilla vielä ole?
Onkos tässä nyt kuuluisa "suutarin lapsella ei ole kenkiä" tilanne
Ei kai semmoset vällyt vekottimelle hyvästä oleMiehelle on muuten tarjolla push-up boksereja
Ja en omista moisia, antaa roikkua vaan vapaana vasemmassa lahkeessa.