Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vaikka ensin kuiviltaan pahimmat ja sit kun on jalat lionnu ja pehminny suihkussa niin sitten märkänä:) Mutta ainakin märkänä mun mielestä.
Pitääkö jalkaraspia käyttää kuiviltaan vai märkänä suihkussa? :unsure:
Tai siis millanen raspi sulla on, kai se riippuu siitäkin(n) Ei varmaan sähkö/patterikäyttöstä saa märkänä käyttää:alien:
 
Etkö aikaisemmin sanonut ettet tykkää näprätä? Vai oliko se joku muu...
Ros muistaakseni sano ettei tykkää kun oli puhe huonekalujen kasaamisesta ja niiden kans näpräilystä, mä tykkään miltei kaikesta tuommoisesta, neulominen on varmaan ainoa epämiellyttävä mut siitäkään en pidä sen takia kun mä en vaan osaa, haluaisin kovasti ja muuten tykkäisin tehdä sitäkin mut pinna palaa kun jälki on rumaa:notworthy:
 
vierailija
Ros muistaakseni sano ettei tykkää kun oli puhe huonekalujen kasaamisesta ja niiden kans näpräilystä, mä tykkään miltei kaikesta tuommoisesta, neulominen on varmaan ainoa epämiellyttävä mut siitäkään en pidä sen takia kun mä en vaan osaa, haluaisin kovasti ja muuten tykkäisin tehdä sitäkin mut pinna palaa kun jälki on rumaa:notworthy:
:unsure:
Harjoittele, kokeile ensin vaikka tehdä patalappu tai kaulahuivi. (y)
 
:unsure:
Harjoittele, kokeile ensin vaikka tehdä patalappu tai kaulahuivi. (y)
Kyllä mä tuommoiset saan väkästettyä, no ehkä kaulahuivissa ketuttaa se et joukkoon tupsahtaa nurin päin neulottuja silmukoita:D Ja kyl mä koulussa neuloin tumput vuonna kivi, mut jotenkin mä onnistun lisäileen silmukoita ja tiputteleen niitä ja tekeen niitä nurin päin ja sit palaa päreet:LOL:
Villapaitaa rupesin kerran innolla tekeen, sain kainaloon asti tehtyä, sit se pyöri 6 vuotta nurkissa, parin muutonkin verran keskeneräisenä kunnes hoksasin et nytpä jatkan, no tietenkin siitä oli ties kuin paljo karannut silmukoita ja siinä oli jo reikäkin keskellä:ROFLMAO: Heitin sen sit lankoineen roskiin:ninja:
 
Alkutilanne...
Hyvää pizzaa. Riittävästi.
2 lautasellista riisipuuroa kanelisokerin ja mehukeiton kera, plus muksujen jämät.

Tulos.... yhden päivän aikana mun jopa litteähkö maha hävis jonnekin huitsin sierra nevadaan ja tilalle tuli jauhosäkki.
Seuraus: hikilenkki, lopuksi sauna.

Huomenna oon varuillani ruuan kanssa ettei se pääse mua juksaamaan. :cautious:
 
Alkutilanne...
Hyvää pizzaa. Riittävästi.
2 lautasellista riisipuuroa kanelisokerin ja mehukeiton kera, plus muksujen jämät.

Tulos.... yhden päivän aikana mun jopa litteähkö maha hävis jonnekin huitsin sierra nevadaan ja tilalle tuli jauhosäkki.
Seuraus: hikilenkki, lopuksi sauna.

Huomenna oon varuillani ruuan kanssa ettei se pääse mua juksaamaan. :cautious:
Kannattaa muistaa, että paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Alkutilanne...
Hyvää pizzaa. Riittävästi.
2 lautasellista riisipuuroa kanelisokerin ja mehukeiton kera, plus muksujen jämät.

Tulos.... yhden päivän aikana mun jopa litteähkö maha hävis jonnekin huitsin sierra nevadaan ja tilalle tuli jauhosäkki.
Seuraus: hikilenkki, lopuksi sauna.

Huomenna oon varuillani ruuan kanssa ettei se pääse mua juksaamaan. :cautious:
Maanantaista on hyvä skarpata(y) Sitä paitsi pizza on sellasta et se turvottaa, kun turvotus laskee niin jauhosäkkikin litistyy:)
 

Yhteistyössä