Kyllä se muovipussikin näyttää täydeltä, jos se on täynnä tavaraaMikähän ainesosa siinä turvottaa? Vehnäjauhopohja?
Tai no, siinä taitaa turvottaa ihan kaikki...
Kyllä se muovipussikin näyttää täydeltä, jos se on täynnä tavaraaMikähän ainesosa siinä turvottaa? Vehnäjauhopohja?
Pohja, juusto ja suolaiset täytteetMikähän ainesosa siinä turvottaa? Vehnäjauhopohja?
Miks kaikki lemppariruuat on semmosia monituhoja, eli siinä on monta epäterveellistä osasta...pizza, lasagne, letut, pulla...Pohja, juusto ja suolaiset täytteet
Eli likipitäen kaikki
Muovipussi näyttää täydeltä myös silloin kun se on täynnä ilmaa tai nestettäKyllä se muovipussikin näyttää täydeltä, jos se on täynnä tavaraa
Tee letut osin täysjyväjauhoista ja lisää joukkoon reilusti kaurahiutaleita (ja vähän pinaattia) niin ne on terveellisiä Äläkä käytä taikinaan sokeria.Miks kaikki lemppariruuat on semmosia monituhoja, eli siinä on monta epäterveellistä osasta...pizza, letut, pulla...
Onkse vihertävä se pohja?Tee letut osin täysjyväjauhoista ja lisää joukkoon reilusti kaurahiutaleita (ja vähän pinaattia) niin ne on terveellisiä Äläkä käytä taikinaan sokeria.
Letut? On. Pizzapohjaa en ole tuunannut muuta kuin osan jauhoista korvannu joskus täysjyvällä.Onkse vihertävä se pohja?
No tuosta oli joku lehtijuttu eli että syömisen aiheuttama turvotus ois normaalia.Kyllä se muovipussikin näyttää täydeltä, jos se on täynnä tavaraa
Eiku joo sä puhuitkin letuista. Mä puhuin pizzapohjasta...kai tässä on mentävä nukkumaan.Letut? On. Pizzapohjaa en ole tuunannut muuta kuin osan jauhoista korvannu joskus täysjyvällä.
Turvotus on ikävää..No tuosta oli joku lehtijuttu eli että syömisen aiheuttama turvotus ois normaalia.
Mut en mä tahdo että jos aamulla näytän jopa inhimilliseltä, niin illalla saan hommata kottikärryt tuolle mahalle.
Mä tein kerran banaanilettuja ja ne ei maistunut kenellekkään muulle kuin nuorimmalle. Meillä ei olla lämpimän banaanin ystäviäMä oon yrittäny tehdä banaani-kananmunalettuja mutta muu perhe nousi ankaraan vastarintaan.
Emmä oo ees aatellu sitä lämpimänä banaanina, mut nyt kun sanoit niin yök..Mä tein kerran banaanilettuja ja ne ei maistunut kenellekkään muulle kuin nuorimmalle. Meillä ei olla lämpimän banaanin ystäviä
Se maistuu kauhean äitelälleEmmä oo ees aatellu sitä lämpimänä banaanina, mut nyt kun sanoit niin yök..
tee niitä vain itsellesi.Mä oon yrittäny tehdä banaani-kananmunalettuja mutta muu perhe nousi ankaraan vastarintaan.
Onko ulkosauna vai sisäsauna? jos sisäsauna niin varo yöllä kärpäsen kostoa..Otin muuten löylykisat siellä saunassa raatokärpäsen kanssa. Mä vaan heitin lisää löylyä ja seinänraossa surisi aina vaan kiivaammin. Syyllistyinkö eläinrääkkäykseen....
Joku hikinen kärpänen tuolla yrittääkin mua jahdata...Onko ulkosauna vai sisäsauna? jos sisäsauna niin varo yöllä kärpäsen kostoa..
Hyvä idea. Mut sit ne vaatii itselleenkin lettuja, eli kohta saan vääntää niitä 2 eri sorttia...tee niitä vain itsellesi.
Nonni. sieltä se tulee..... yöllä menee sitten sun nenäänJoku hikinen kärpänen tuolla yrittääkin mua jahdata...
No sanot että äidillä on nyt lääkärin määräämä erikoislettukuuri, jos haluatte niin saatte samaa. (jos vanhempia lapsia niin sanot että kokeilet onko sulla keliakia ja siksi syöt niitä,et sitten vaan vedä pullaa niiden nähden) muuta lettuja ei nyt tehdä.Hyvä idea. Mut sit ne vaatii itselleenkin lettuja, eli kohta saan vääntää niitä 2 eri sorttia...