Huomaan.Mä olen itse opetellut puukon käyttämisen.
Mut me ei olla nyt Villissä Lännessä etkä sä ole Calamity Jane.
Huomaan.Mä olen itse opetellut puukon käyttämisen.
Aattele nyt, mä leikkaan sipulia silmät kiinni.Huomaan.
Sinne menee proteiiniakin palanen sekaan...Aattele nyt, mä leikkaan sipulia silmät kiinni.
Moralla murhat mukavasti...ekkönää sitä tiiä?Huomaan.
Ootko sä tarvinnu joskus tuota tietoa...Moralla murhat mukavasti...ekkönää sitä tiiä?
Kokeile laittaa leikkuulauta liedelle (siis kylmälle) ja pilkkoa sipulia liesituulettimen puhaltaessa. Säästyy sormet.Aattele nyt, mä leikkaan sipulia silmät kiinni.
Ootko sä tarvinnu joskus tuota tietoa...
Ei mene.Sinne menee proteiiniakin palanen sekaan...
"Moralla murhaa mukavasti" kuuluu suomalaiseen yleissivistykseen.Ootko sä tarvinnu joskus tuota tietoa...
Joo ainakin pohojanmaalla"Moralla murhaa mukavasti" kuuluu suomalaiseen yleissivistykseen.
Liesituuletinta ei voi säätää. Siinä on vain namiska valoa varten. Mutta ei ole kertaakaan tullut haavaa. Sormet on tallella.Kokeile laittaa leikkuulauta liedelle (siis kylmälle) ja pilkkoa sipulia liesituulettimen puhaltaessa. Säästyy sormet.
Eka kerta kun kuulin. Kiitos tiedosta. Kerronkin tästä seuraavassa äiti-lapsi-ryhmämme tapaamisessa."Moralla murhaa mukavasti" kuuluu suomalaiseen yleissivistykseen.
Okei, sä oot semmone veitsitaiteilija.Liesituuletinta ei voi säätää. Siinä on vain namiska valoa varten. Mutta ei ole kertaakaan tullut haavaa. Sormet on tallella.
No joo, olisi ollut parempi puhua tästä jo neuvolassa, mutta eiköhän koulun vanhempainiltakin käyEka kerta kun kuulin. Kiitos tiedosta. Kerronkin tästä seuraavassa äiti-lapsi-ryhmämme tapaamisessa.
Mitä vanhempainiltaan säästät, livahda kuuluttamaan koulun sisäisen radion kautta suoraan oppilaille jotta oppivat pienestä pitäenNo joo, olisi ollut parempi puhua tästä jo neuvolassa, mutta eiköhän koulun vanhempainiltakin käy
Oi ihana, kerro mikä oli vastareaktio!!Eka kerta kun kuulin. Kiitos tiedosta. Kerronkin tästä seuraavassa äiti-lapsi-ryhmämme tapaamisessa.
Mä sählään hellan ääressä. Joskus poltan käteni.Okei, sä oot semmone veitsitaiteilija.
Päiväkodeissakin on nimetty lapsiryhmät.Mitä vanhempainiltaan säästät, livahda kuuluttamaan koulun sisäisen radion kautta suoraan oppilaille jotta oppivat pienestä pitäen
Eskarit vois olla Marttiinit niin säilyy puukkoteemaPäiväkodeissakin on nimetty lapsiryhmät.
0-3-vuotiaat on "Morat"
4-5 -vuotiaat on "Machetet"
Eskarit on "Pumppuhaulikot".
Varmaan Isiksen mammaryhmässä nuo ois käsitelty jo aikoja sitten...Oi ihana, kerro mikä oli vastareaktio!!
Siellä sitä taidetaan hokea jo vatsassa olevalle vauvalleVarmaan Isiksen mammaryhmässä nuo ois käsitelty jo aikoja sitten...
Teetkö itse terätkin? Yksi paras sarja on forged in fire...oonko muuten muistanut kehuskella että puukkojen kasaaminen on mukava ja terapeuttinen harrastus