Laita ne tommy tabermannit nyt pois ja ala kokkaamaan ILLALISTAAika on ihmisen keksimää. On vain tämä hetki, sama se millä nimellä sitä kutsuu
Laita ne tommy tabermannit nyt pois ja ala kokkaamaan ILLALISTAAika on ihmisen keksimää. On vain tämä hetki, sama se millä nimellä sitä kutsuu
Ollaanpa sitä nyt sitten niin runollisia ettäOnpa hiljaista, tekisi mieleni kiljaista..en enää muista millaista, on silloin kun ei ole näin hiljaista.
Söin juuri päivällistä. Nyt vedän lasten herkkusipsejä...Laita ne tommy tabermannit nyt pois ja ala kokkaamaan ILLALISTA
Mitäs maksat, niin teen nuo sun puolesta?Ai niin muistin juuri, että pitäis tiistaiks tehdä äidinkielen kirjoitus analyysi miehiin kohdistuvasta parisuhde väkivallasta (6000 merkkiä, koossa n. 3000 merkkiä) sekä siitä pitäisikö Suomessa olla enemmän poliiseja JA englannin tunnille blogikirjoitus parhaimmasta paikasta missä viihdyn (se on onneksi vain 3000 merkkiä pitkä).
Ai niin muistin juuri, että pitäis tiistaiks tehdä äidinkielen kirjoitus analyysi miehiin kohdistuvasta parisuhde väkivallasta (6000 merkkiä, koossa n. 3000 merkkiä) sekä siitä pitäisikö Suomessa olla enemmän poliiseja JA englannin tunnille blogikirjoitus parhaimmasta paikasta missä viihdyn (se on onneksi vain 3000 merkkiä pitkä).
Aww, miten herttastaAika on ihmisen keksimää. On vain tämä hetki, sama se millä nimellä sitä kutsuu
No riippuu vähän. Tuo yksi ottaa pulttia, kun lupaan tehdä jotain huomenna, mutta huomisen jälkeenkin tulee huominen...Aww, miten herttasta
Eiku haluan tehdä ne ite, on niin paljon mielipiteitä ja ajatustaMitäs maksat, niin teen nuo sun puolesta?
Onpa hiljaista. Kuuluu vain vaimea tuhnupieru hämärtyvässä illassa, syysomenien kypsyessä.
Mulla ei tyrskähtäny missään ja mikään.Echo
Tyrskähti nollakolat nenästä ulos
Eli teit pizzaa mihin ei tullut hometta, äyriäisiä eikä ananastaTein liian hyvää kebabpizzaa.
Pitäis varmaan laittaa pizzakioski pystyyn Ouluun, saisin ainakin yhdestä palstalaisesta vakiasiakkaan ja firma kukoistaisi.
Mulla tupsahti pieru pöksyissä ja lahkeissa.
Ei tullut ei, mutta mä osaisin noistakin aineksista tehdä niin maittavan pizzan että kus*sit hunajaa (jos ylipäätään sokeria käytät ravinnossasi).Eli teit pizzaa mihin ei tullut hometta, äyriäisiä eikä ananasta
Apua, mä oon vastannu tuommoiseen paikallislehden katukyselyyn enkä vastaa enää, jos mun vastaukset päätyy johonkin "Elä hyvin-kuole vielä paremmin-naura niin että pissit on housussa" tms.hupisivustolle.
EvvarmanaEi tullut ei, mutta mä osaisin noistakin aineksista tehdä niin maittavan pizzan että kus*sit hunajaa (jos ylipäätään sokeria käyttäisit ravinnossasi).
Munakoisohan on yllättävän mautonta. Samanlaista kuin kesäkurpitsa.Olen kyllä paljon tehnyt virheitä elämässäni, mutta en ikinä niin isoa virhettä, että yrittäisin valmistaa ruokaa munakoisosta. Yök.
Mutta joskus sitä on jossain joutunut silloin tällöin maistamaan, ja aina yhtä kaameaa
Ja just kun arvoin tänään, laitanko moussakaan kanelia vai en! Enkä laittanu....Äh.Mun mielestä moussakan erottaa muista siitä, että siinä on ripaus kanelia joukossa. Muutenhan se on ihan perinteistä välimerellistä valkosipuleineen ja mustapippureineen.
Sorii Mä oon nyt puhelimella netissä. Se oli vahinko.Pohojalaanen sanois "notta nyt tuntuu puukko seljäs".
Sain Aquelalta alapeukun.
Okei okei! Mut älä toista kertaa hipase vahingossa puukolla, eiks äitis oo opettanu miten Fiskarseja käytetään jne...Sorii Mä oon nyt puhelimella netissä. Se oli vahinko.
Mä olen itse opetellut puukon käyttämisen.Okei okei! Mut älä toista kertaa hipase vahingossa puukolla, eiks äitis oo opettanu miten Fiskarseja käytetään jne...