Aivan kamalaa mitä sitä nykyään saa lukea netistäEn kyllä söisi ellei se olisi terveellistä. Samoin jäisi parsakaali kauppaan.
Parsa ja kurppa on erittäin hyvää ja maukasta!!*röyh*
Nyt en kyllä syönyt noita vaan pizzaa
Aivan kamalaa mitä sitä nykyään saa lukea netistäEn kyllä söisi ellei se olisi terveellistä. Samoin jäisi parsakaali kauppaan.
Emmä syönyt lapsena munakoisoja vaan liimasin ruokalassa epämiellyttävät ruoat pöytien alapintaan kiinniMilloin olet alkanut kannibaaliksi???
... täytyy johtua siitä lapsena syödystä munakoisosta
Aivan kamalaa mitä sitä nykyään saa lukea netistä
Parsa ja kurppa on erittäin hyvää ja maukasta!!*röyh*
Nyt en kyllä syönyt noita vaan pizzaa
Oijoijoi, parsakaali on hyvää.
Mä tykkään siitä kaalin ja sipulin kanssa voissa paistettuna/kuullotettuna ja sitten joukkoon tilkka soijaa tai musta/valkopippuri jauhetta/rouhettaKesäkurpitsa taas on kai parhainta sellaisenaan. Kypsentämättä.
Varmaan hampaillaanHyyy. Miten sä sitä syöt?
Kypsennän sen ja sitten ääntä kohti.Hyyy. Miten sä sitä syöt?
No tästä tuleekin mieleen melkis ainoa kesäkurpitsaruoka mikä on minusta jopa hyvää. Sipulia, paprikaa ja kesäkurpitsaa kuullotetaan kuumassa öljyssä niin että kuumenevat mutta eivät ehdi lötkistyä ja sekaan soijaa, paprikajauhetta, chiliä sekä tiraus jotain etikkaa.Mä tykkään siitä kaalin ja sipulin kanssa voissa paistettuna/kuullotettuna ja sitten joukkoon tilkka soijaa tai musta/valkopippuri jauhetta/rouhetta
Kypsennän sen ja sitten ääntä kohti.
Joo paprika unohtui mainitaNo tästä tuleekin mieleen melkis ainoa kesäkurpitsaruoka mikä on minusta jopa hyvää. Sipulia, paprikaa ja kesäkurpitsaa kuullotetaan kuumassa öljyssä niin että kuumenevat mutta eivät ehdi lötkistyä ja sekaan soijaa, paprikajauhetta, chiliä sekä tiraus jotain etikkaa.
Ja äkkiä syömään ettei ehdi muhentua.
Parsakaali on älyttömän hyvää esim. höyrytettynä munakkaassa, uunissa kanaliemessä haudutettuna tai ihan perinteisesti juustokuorrutuksella. Tai sitten ihan vain keitettynä jonkun hyvän kastikkeen kera. Nam.Hyyy. Miten sä sitä syöt?
Parsat ovat kyllä ihan herkkua. Vedin kesän aikana grillattuja parsoja ehkä sellaisen tynnyrillisenSiis parsaahan mä rakastan! Voisulalla. Mut se kaaliversio on kyllä jotain mikä on paras soseuttaa ja yrittää kätkeä sen maku jollain.
Kesäkurpitsa taas on kai parhainta sellaisenaan. Kypsentämättä.
Parsakaali on älyttömän hyvää esim. höyrytettynä munakkaassa, uunissa kanaliemessä haudutettuna tai ihan perinteisesti juustokuorrutuksella. Tai sitten ihan vain keitettynä jonkun hyvän kastikkeen kera. Nam.
Teen aina välillä sellaista kesäkurpitsavuokaa, johon tulee mitä milloinkin (jauhelihaa, risottoriisiä, perunaa, tomaattia tai mitä tahansa). Aina maistuu hyvältä, kun vain sekoittaa sekaan rapeaa pekonimuruaNo tästä tuleekin mieleen melkis ainoa kesäkurpitsaruoka mikä on minusta jopa hyvää. Sipulia, paprikaa ja kesäkurpitsaa kuullotetaan kuumassa öljyssä niin että kuumenevat mutta eivät ehdi lötkistyä ja sekaan soijaa, paprikajauhetta, chiliä sekä tiraus jotain etikkaa.
Ja äkkiä syömään ettei ehdi muhentua.
Teen aina välillä sellaista kesäkurpitsavuokaa, johon tulee mitä milloinkin (jauhelihaa, risottoriisiä, perunaa, tomaattia tai mitä tahansa). Aina maistuu hyvältä, kun vain sekoittaa sekaan rapeaa pekonimurua
No nyt taas tuli yökMies tekee aina gratinoituna parsa- ja kukkakaalia ja mä sit yritän ottaa silleen että "ohhoh, kun taas tulikin vain kukkakaalia mun lautaselle".
En vaan voi sietää sen makua.
No ei nyt suklaan kanssa aleta vihanneksia sotkemaanMäkin tungen sitä pataruokiin kun sit se ikäänkuin katoaa sinne sekaan.
Mut tulipa mieleen, että kesäkurpitsa-suklaakakku oli kyl ihan hyvää.
No nyt taas tuli yök
Kypsennetty kukkakaali on järkkyoksettavaa.
Tai no grillattuna sekin menee, mutta keitettynä tai uunissa, niin ihan kun vauvan puklausta söisi.
Joo, kesäkurpitsan koostumus on ällö. Yleensä raastan sen, niin häviää muun ruuan joukkoon.No sit ymmärrät, miksi mä inhoan vetistä ylikypsää kesäkurpitsaa.
Kannattaa kokeilla.No ei nyt suklaan kanssa aleta vihanneksia sotkemaan
No joo, pitää ehkä testata. Joskus olen tehnyt punajuuri-suklaakakkua, ja oli kyllä ihan jees.Kannattaa kokeilla.
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/507966/Kesäkurpitsa-suklaakakku/
Tällä reseptillä mutta mä laitoin kyllä voita öljyn sijaan. Ja vähemmän suolaa.
Jooen.Kuka katsoo illemmalla Suomi-Italia matsin?
Ei kukaanKuka katsoo illemmalla Suomi-Italia matsin?