Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Aivan kamalaa mitä sitä nykyään saa lukea netistä:cry::cry:

Parsa ja kurppa on erittäin hyvää ja maukasta!!*röyh*
Nyt en kyllä syönyt noita vaan pizzaa:oops:

Siis parsaahan mä rakastan! Voisulalla. Mut se kaaliversio on kyllä jotain mikä on paras soseuttaa ja yrittää kätkeä sen maku jollain.

Kesäkurpitsa taas on kai parhainta sellaisenaan. Kypsentämättä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Mä tykkään siitä kaalin ja sipulin kanssa voissa paistettuna/kuullotettuna ja sitten joukkoon tilkka soijaa tai musta/valkopippuri jauhetta/rouhetta:p
No tästä tuleekin mieleen melkis ainoa kesäkurpitsaruoka mikä on minusta jopa hyvää. Sipulia, paprikaa ja kesäkurpitsaa kuullotetaan kuumassa öljyssä niin että kuumenevat mutta eivät ehdi lötkistyä ja sekaan soijaa, paprikajauhetta, chiliä sekä tiraus jotain etikkaa.

Ja äkkiä syömään ettei ehdi muhentua.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No tästä tuleekin mieleen melkis ainoa kesäkurpitsaruoka mikä on minusta jopa hyvää. Sipulia, paprikaa ja kesäkurpitsaa kuullotetaan kuumassa öljyssä niin että kuumenevat mutta eivät ehdi lötkistyä ja sekaan soijaa, paprikajauhetta, chiliä sekä tiraus jotain etikkaa.

Ja äkkiä syömään ettei ehdi muhentua.
Joo paprika unohtui mainita:p
 
r0s
Parsakaali on älyttömän hyvää esim. höyrytettynä munakkaassa, uunissa kanaliemessä haudutettuna tai ihan perinteisesti juustokuorrutuksella. Tai sitten ihan vain keitettynä jonkun hyvän kastikkeen kera. Nam.

Mies tekee aina gratinoituna parsa- ja kukkakaalia ja mä sit yritän ottaa silleen että "ohhoh, kun taas tulikin vain kukkakaalia mun lautaselle".

En vaan voi sietää sen makua.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No tästä tuleekin mieleen melkis ainoa kesäkurpitsaruoka mikä on minusta jopa hyvää. Sipulia, paprikaa ja kesäkurpitsaa kuullotetaan kuumassa öljyssä niin että kuumenevat mutta eivät ehdi lötkistyä ja sekaan soijaa, paprikajauhetta, chiliä sekä tiraus jotain etikkaa.

Ja äkkiä syömään ettei ehdi muhentua.
Teen aina välillä sellaista kesäkurpitsavuokaa, johon tulee mitä milloinkin (jauhelihaa, risottoriisiä, perunaa, tomaattia tai mitä tahansa). Aina maistuu hyvältä, kun vain sekoittaa sekaan rapeaa pekonimurua (y)
 
r0s
Teen aina välillä sellaista kesäkurpitsavuokaa, johon tulee mitä milloinkin (jauhelihaa, risottoriisiä, perunaa, tomaattia tai mitä tahansa). Aina maistuu hyvältä, kun vain sekoittaa sekaan rapeaa pekonimurua (y)

Mäkin tungen sitä pataruokiin kun sit se ikäänkuin katoaa sinne sekaan.

Mut tulipa mieleen, että kesäkurpitsa-suklaakakku oli kyl ihan hyvää.
 

Yhteistyössä