Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mää varmaan itkisin jos en pääsis viiteen päivään suihkuun:cry:

ja huomenta:oops:

Tiiä sit.

Jos herää aamulla teltasta, kömpii ulos ja huomaa harmaahaikaroiden nousevan lentoon muutaman metrin päästä, käy aamupesulla joessa ja laittaa kahvipannun trangialle niin ei oikeastaan kiinnosta muut kuin se kahvin tioksu.

Ja kun lipuu kanootilla alas jokea, jäävät hajut taakse. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja ruuttis
Tiiä sit.

Jos herää aamulla teltasta, kömpii ulos ja huomaa harmaahaikaroiden nousevan lentoon muutaman metrin päästä, käy aamupesulla joessa ja laittaa kahvipannun trangialle niin ei oikeastaan kiinnosta muut kuin se kahvin tioksu.

Ja kun lipuu kanootilla alas jokea, jäävät hajut taakse. :whistle:
Apua, tuon haluisin kyllä kokea!!:love::love:
 
Tiiä sit.
Jos herää aamulla teltasta, on aamuyöstä ollu teltassa ihan sika kylmä kesälläkin kömpii ulos selkä tiejyrän alle jääneenä kun retkipatjat on onnettoman kovia ja huomaa harmaahaikaroiden nousevan lentoon muutaman metrin päästä no lentäköön vaikka 10 korppia, se oma väsymys ei siitä lähde, käy aamupesulla joessa hyiii jäinen vesi, mutapohja ja virta vie tuoreen sulhon mennessään ja laittaa kahvipannun trangialle niin ei oikeastaan kiinnosta muut kuin se kahvin tioksu. hirvee homma siinäkin, p*skasilla käsillä keittää kahvia ja kaivaa eltaantunutta juustoeväsleipää joka eilen väsymyksessä unohtu rinkan pohjalle.

Ja kun lipuu kanootilla alas jokea, jäävät p*skavanat taaksemut se takimmainen meloja haistaa etummaisen moskat.
:whistle:
Älä ota tätä henkilökohtasesti. :) Mut mä ja mun mies oltais oltu jo avioliittoneuvojalla häämatkan jälkeen.

Kaiken pilaa tuo telttailu. Muut osiot ois siedettäviä.
 
r0s
Älä ota tätä henkilökohtasesti. :) Mut mä ja mun mies oltais oltu jo avioliittoneuvojalla häämatkan jälkeen.

Kaiken pilaa tuo telttailu. Muut osiot ois siedettäviä.

Telttailu oli silloin (mä painoin viiskyt ja eksä kuuskytkiloa) ihan kivaa.

Mutta nyt. E-e-ei! Maksimissaan yksi yö, sit tarvitaan höyhenpatjoja ja relaksantteja :ROFLMAO: Kakskyt kiloa vaikuttaa kummiin juttuihin...
 
Telttailu oli silloin (mä painoin viiskyt ja eksä kuuskytkiloa) ihan kivaa.

Mutta nyt. E-e-ei! Maksimissaan yksi yö, sit tarvitaan höyhenpatjoja ja relaksantteja :ROFLMAO: Kakskyt kiloa vaikuttaa kummiin juttuihin...
Juu, vaikuttaa.
No hyvä että sulla tulee ikävä höyhenpatjoille kans. :D
Mä en tajua kuinka joku voi telttailla viikon putkeen...olisin suljetulla sen jälkeen. Just 1-2 yötä on ihan jees.
 
r0s
Juu, vaikuttaa.
No hyvä että sulla tulee ikävä höyhenpatjoille kans. :D
Mä en tajua kuinka joku voi telttailla viikon putkeen...olisin suljetulla sen jälkeen. Just 1-2 yötä on ihan jees.

Mä just tänään pohdin, ku oltiin lenkillä, että jos joku tarjoaisi palvelua, että kuskaa laavulle/telttailupaikalle patjat, peitot, tyynyt, vedet, sapuskaa ja juomaa, niin tulisi paljon useammin yövyttyä laavulla tai jossain.
 
Unohdit, että olisit joutunut riu'ulle miehesi kanssa
Ei me jaksettais unenpöpperössä riukua perustaa. Johonki 100 m päähän kyykkimään puun taakse, sit ilmoittaa/ei ilmoittaa miehelle että siellä on kasa.

Hyvä ois se haudata se läjä, tai jos haluaa lisää jännitystä niin laittaa muutaman puolukan siihen ja ääni väristen kertoo miehelle "karhu!"

(Nyt pitää taas himmailla, lähtee lapasesta)
 
Ei me jaksettais unenpöpperössä riukua perustaa. Johonki 100 m päähän kyykkimään puun taakse, sit ilmoittaa/ei ilmoittaa miehelle että siellä on kasa.

Hyvä ois se haudata se läjä, tai jos haluaa lisää jännitystä niin laittaa muutaman puolukan siihen ja ääni väristen kertoo miehelle "karhu!"

(Nyt pitää taas himmailla, lähtee lapasesta)
Mies kuitenkin tunkisi sormen siihen kasaan ja toteaisi, että karhun on pakko olla aivan lähistöllä, koska kasa on aivan lämmin :D
 

Yhteistyössä