Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on kesämökki, mut mä en oo vielä sisäistäny venetsialaisten ideaa, en oo koskaan ollu semmosissa juhlissa.

Tuntuu että jostain kuuluu paukahtelua mut en edes tiedä ketään tuttua joka juhlis niitä.
En mäkään tajua niitä täälläpäin, mun mielestä ne ei kuulu mitenkään keskisuomeen, hirveen teennäistä et niitä tänne yritetään ympätä, jotkut pohjanmaan rannikkojuhlathan ne on:cautious:
Nimim. Mitään uutta EI hyväksytä
 
Näköjään juu vähän väärään:ROFLMAO: tehtailin samalla nachoja iltapalaks niin tiedä miten väärään viestiin klikkasin:ROFLMAO: Hyvä minä(y)
Ei se haittaa. Mä voin kalsarinpoltosta tehdä uuden perinnejuhlan. :rolleyes:

Syyskuun 1.viikonloppuna kaikki naiset keräävät lattioilta ja tuolin selkänojalta miesten kalsarit ja polttavat kokossa.
Miehet, Vallilan verhoihin kietoutuneena viettävät sen yön ulkoruokinnassa, rakettien paukkuessa ja naisten kohottaessa shampanjalasilliset. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Meillä on kesämökki, mut mä en oo vielä sisäistäny venetsialaisten ideaa, en oo koskaan ollu semmosissa juhlissa.

Tuntuu että jostain kuuluu paukahtelua mut en edes tiedä ketään tuttua joka juhlis niitä.
Tääl Turuuus vietetään elotulia, eli pistetään kokko palamaan rannalle. Tämä perinne on alkanut, kun ennen vanhaan annettiin merkkitulien avulla tietoa mahdollisien muukalaisten saapumisesta
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Echo
Ei se haittaa. Mä voin kalsarinpoltosta tehdä uuden perinnejuhlan. :rolleyes:

Syyskuun 1.viikonloppuna kaikki naiset keräävät lattioilta ja tuolin selkänojalta miesten kalsarit ja polttavat kokossa.
Miehet, Vallilan verhoihin kietoutuneena viettävät sen yön ulkoruokinnassa, rakettien paukkuessa ja naisten kohottaessa shampanjalasilliset. (y)
Tää voi olla valtakunnallinen(y) Nimim.Hyvät uudet juhlat hyväksytään
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tääl Turuuus vietetään elotulia, eli pistetään kokko palamaan rannalle. Tämä perinne on alkanut, kun ennen vanhaan annettiin merkkitulien avulla tietoa mahdollisien muukalaisten saapumisesta
No just tollasia rantakemuja, sit ne väkisin yritetään tuoda tänne, ja pieleen menee. Meillä on juhannuskokko ja se riittää:rolleyes: Enkä vähättele teidän juhlia, mä vaan en tykkää kun apinoidaan toisten perinteitä:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Huomenta:) Mihinkähän sitä hukkais noita karkkeja..? Niitä jäi kilo synttäreiltä ja sankari sai lahjaksi vaikka kuinka monta isoa pussia.... Joukossa myös äidin painajainen, pussillinen tikkareita:D
Muksu sen sijaan oli innoissaan ja puoli ivallisena nauroi "häähää nyt mä ainakin saan tikkareita koska nää on mun!"o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Huomenta:) Mihinkähän sitä hukkais noita karkkeja..? Niitä jäi kilo synttäreiltä ja sankari sai lahjaksi vaikka kuinka monta isoa pussia.... Joukossa myös äidin painajainen, pussillinen tikkareita:D
Muksu sen sijaan oli innoissaan ja puoli ivallisena nauroi "häähää nyt mä ainakin saan tikkareita koska nää on mun!"o_O
Laita niitä sekasin pienempiin pusseihin ja annat aina karkkipäivänä lapselle niistä pusseista jonkun?
 
Huomenta:) Mihinkähän sitä hukkais noita karkkeja..? Niitä jäi kilo synttäreiltä ja sankari sai lahjaksi vaikka kuinka monta isoa pussia.... Joukossa myös äidin painajainen, pussillinen tikkareita:D
Muksu sen sijaan oli innoissaan ja puoli ivallisena nauroi "häähää nyt mä ainakin saan tikkareita koska nää on mun!"o_O
Tuhoa ne tikkarit, laita meren pohjaan ison kiven kans tms.:eek:
Tai lajittele ööööö sekajätteen kans.
 
Aqela
Huomenta:) Mihinkähän sitä hukkais noita karkkeja..? Niitä jäi kilo synttäreiltä ja sankari sai lahjaksi vaikka kuinka monta isoa pussia.... Joukossa myös äidin painajainen, pussillinen tikkareita:D
Muksu sen sijaan oli innoissaan ja puoli ivallisena nauroi "häähää nyt mä ainakin saan tikkareita koska nää on mun!"o_O
Palkinnoksi siitä kun tekee jotakin pyydettyä?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä