Päiväkahvin aika
Vois syödä miehen sillillä
Päiväkahvin aika
Vois syödä miehen sillillä
Päiväkahvin aika
Vois syödä reissumiehen sillillä
Reissumies on hyvää ja silli myös
SilliReissumies on hyvää ja silli myös
No mutta ajattele asia niin, että nyt sun ei tartte miettiä mitä karkeille pitäis tehdäMä päätin et yritän itse vähän napsia niitä karkkeja ohimennen, sillain et yhden sijaan otan kourallisen....
Annoin äsken muksuille karkkiluvan, synttäri sankari sai pikku kipollisen vapaavalintaisesti lahjakarkkeja ja nuorimmainen jokusen irttispussista... Kun nostin pussin tajusin et mä oon syöny siitä ainaki 2/3 osaa eli ei niitä nyt pussitettavaks enää oo eikä paljo palkkioksikaan *nolottaa*
Totta, ja sit kun saa tän niistä johtuvan huonon olon vielä pois ja turvotuksen laskemaan niin voinee olla jo tyytyväinen suoritukseenNo mutta ajattele asia niin, että nyt sun ei tartte miettiä mitä karkeille pitäis tehdä
Jälkiruokaa eli viiliä,vadelmia,viinirypäleitä,pikkuisen kiteistä hunajaa ja vaniljasokeria.katso liitettä 7827
Ihana lahja miehelle!Mä varasin meille pari mökkiyötä saaristosta seuraavaan kuun vaihteeseen ku miehellä on synttärit.
*viileää vettä ja isoja aaltoja toivoen*
Ihana lahja miehelle!
Olis kyllä kiva juttu joskus päästä saaristoon mökkilomalle
Ihana lahjaMä varasin meille pari mökkiyötä saaristosta seuraavaan kuun vaihteeseen ku miehellä on synttärit.
*viileää vettä ja isoja aaltoja toivoen*
Sitten se on ihana lahja molemmilleMä laitoin toisaalle linkin toisesta mökistä.
Mut ei tää oikeastaan mikään lahja ollut, yhteispäätöksellä päätettiin pitää pikkuloma. Mä vaan meillä aina hoidan nää reissuvaraukset.
Voi kurjuusAi hitsi tuo oikea käsi on alkanut kipuilemaan enemmän
Pitäis nyt syksyllä pyytää soittoaika lääkärille että saa lähetteen käsikirurgille arviota varten.
Kurjaa.Ai hitsi tuo oikea käsi on alkanut kipuilemaan enemmän
Pitäis nyt syksyllä pyytää soittoaika lääkärille että saa lähetteen käsikirurgille arviota varten.
Voi kurja. Toivottavasti saat sen kuntoon ja kivut pois.Ai hitsi tuo oikea käsi on alkanut kipuilemaan enemmän