Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä päätin et yritän itse vähän napsia niitä karkkeja ohimennen, sillain et yhden sijaan otan kourallisen....

Annoin äsken muksuille karkkiluvan, synttäri sankari sai pikku kipollisen vapaavalintaisesti lahjakarkkeja ja nuorimmainen jokusen irttispussista... Kun nostin pussin tajusin et mä oon syöny siitä ainaki 2/3 osaa:oops: eli ei niitä nyt pussitettavaks enää oo eikä paljo palkkioksikaan:notworthy: *nolottaa*
 
Mä päätin et yritän itse vähän napsia niitä karkkeja ohimennen, sillain et yhden sijaan otan kourallisen....

Annoin äsken muksuille karkkiluvan, synttäri sankari sai pikku kipollisen vapaavalintaisesti lahjakarkkeja ja nuorimmainen jokusen irttispussista... Kun nostin pussin tajusin et mä oon syöny siitä ainaki 2/3 osaa:oops: eli ei niitä nyt pussitettavaks enää oo eikä paljo palkkioksikaan:notworthy: *nolottaa*
No mutta ajattele asia niin, että nyt sun ei tartte miettiä mitä karkeille pitäis tehdä
 
Ai hitsi tuo oikea käsi on alkanut kipuilemaan enemmän :(
Pitäis nyt syksyllä pyytää soittoaika lääkärille että saa lähetteen käsikirurgille arviota varten.
 
Jep, toivottavasti.
Kesäkuussa kävin lekurilla tuon ukkovarpaan puutumisen ja oikean käden oireiden takia ja silloin sovittiin että kesän yli seuraan käden oireita,paheneeko vai helpottaa ja jos ei helpota niin soittopyyntöä vaan.
Tosin loppukuusta on hammaslääkäri mulla ja miehellä käyntejä kyssillä ja silmäpolilla.
Voi olla että 1-3 kk menee että saa kirurgille ajan arvioon ja leikkaus 1-3 kk sisällä
 

Yhteistyössä