Kohta pääsee saunaan.
Me kans!
Heti kun toi miehen seuraama pesäpallopeli loppuu.
Kohta pääsee saunaan.
Me oltiin joKohta pääsee saunaan.
Sä oot aika sairas alapäästä jos visvaa valuu Menes äkkiä lääkäriin. Nornaalilta ja terveeltä ihmiseltä kun ei sieltä valu tuollaistaTeillä on varmaan aika visvaiset sängyt
Mihin ?Krut taas peukutti.
Visvaa ei kuulu terveestä vaginasta valua, se on totta, kehon luonnollisia eritteitä, kuten valkovuotoa, kyllä. Liekö sitten niihin viitattu aiemmin. Minusta on epähygieenistä em. syystä nukkua ilman alushousuja. Tilannetta toki muuttaa, jos vaihtaa lakanat päivittäin.Sä oot aika sairas alapäästä jos visvaa valuu Menes äkkiä lääkäriin. Nornaalilta ja terveeltä ihmiseltä kun ei sieltä valu tuollaista
Ei ainakaan multa valu jatkuvasti mitään valkovuotoa,eriasia jos sitä tulisi joka päivä ja paljon.Visvaa ei kuulu terveestä vaginasta valua, se on totta, kehon luonnollisia eritteitä, kuten valkovuotoa, kyllä. Liekö sitten niihin viitattu aiemmin. Minusta on epähygieenistä em. syystä nukkua ilman alushousuja. Tilannetta toki muuttaa, jos vaihtaa lakanat päivittäin.
No ei sieltä valu mitään valkovuotoakaan että pitäisi vaihtaa päivittäin lakanat. Jos sulla niin kovasti valuu niin mene lääkäriin.Visvaa ei kuulu terveestä vaginasta valua, se on totta, kehon luonnollisia eritteitä, kuten valkovuotoa, kyllä. Liekö sitten niihin viitattu aiemmin. Minusta on epähygieenistä em. syystä nukkua ilman alushousuja. Tilannetta toki muuttaa, jos vaihtaa lakanat päivittäin.
Kukaan ei katsele jokojokopalloa telkusta!Me kans!
Heti kun toi miehen seuraama pesäpallopeli loppuu.
noku et nuku Eevan asussaKrut taas peukutti.
No ei kun se nukkuu aqelan asussanoku et nuku Eevan asussa
no siksi juuri alapeukutinNo ei kun se nukkuu aqelan asussa
Yksin on kylmä. Tuu viekkuun niin olen nakkena.noku et nuku Eevan asussa
lirkuttelee täällä vaan toisille miehille.Yksin on kylmä. Tuu viekkuun niin olen nakkena.
lirkuttelee täällä vaan toisille miehille.
Jaahaslirkuttelen täällä vaan toisille miehille.
Ihan niinku ei Algomaa olis olemassakaan.lirkuttelee täällä vaan toisille miehille.
Alkoiko sielläkin ne ne samat juhlat kun täällä...en muista nimeä ja mulla on vaan mielessä ''Elovena juhlat'' vaikkei ne ne ees ole!!Täällä alkoi raketit paukkumaan. Oisivat voineet pimiää odottaa niin näkyisikin.