Aqela
VenetsialaisetAlkoiko sielläkin ne ne samat juhlat kun täällä...en muista nimeä ja mulla on vaan mielessä ''Elovena juhlat'' vaikkei ne ne ees ole!!
VenetsialaisetAlkoiko sielläkin ne ne samat juhlat kun täällä...en muista nimeä ja mulla on vaan mielessä ''Elovena juhlat'' vaikkei ne ne ees ole!!
Jotkut vitun venetsialaisetAlkoiko sielläkin ne ne samat juhlat kun täällä...en muista nimeä ja mulla on vaan mielessä ''Elovena juhlat'' vaikkei ne ne ees ole!!
Ihan niinku ei Algomaa olis olemassakaan.
Just noi!Venetsialaiset
Mitäs soossia pizzaan tulee?Iltaa. Pizzasoosit ja taikina tehty huomista odottamaan. Saa sit viikolla nopeasti sapuskaa kun töistä tulee.
Sauna lämpiämään ja sitä odotellessa musiikkia ja olutta.
Ihan normi tomaattisoosi missä on sipulia, valkosipulia, suolaa, basilikaa ja oreganoa.Mitäs soossia pizzaan tulee?
Häh??Ihan normi tomaattisoosi missä on sipulia, valkosipulia, suolaa, basilikaa ja oreganoa.
Täytteenä sit juusto, tomaatti, herkkusieni ja punasipuli.Tähän myös mustapippuria päälle. Toiseen juusto, punasipuli ja salami.
Mun haaremi tyhjeni sit 50 %:lla.Yksin on kylmä. Tuu viekkuun niin olen nakkena.
Mikäs se os. olikaan?Ihan normi tomaattisoosi missä on sipulia, valkosipulia, suolaa, basilikaa ja oreganoa.
Täytteenä sit juusto, tomaatti, herkkusieni ja punasipuli.Tähän myös mustapippuria päälle. Toiseen juusto, punasipuli ja salami.
Mä vähän lainaan.Mun haaremi tyhjeni sit 50 %:lla.
Homejuustoa käytetään ainoastaan punajuurien kanssa.Häh??
Sanot sä siis olevasi sellanen normaali mies joka ei sotke hometta pizzaansa eikä ananasta??
*juoksee äkkiä piirtämään rastin seinään*
Ei palautusoikeutta.Mä vähän lainaan.
aijaa?Homejuustoa käytetään ainoastaan punajuurien kanssa.
Hei kuule nainen, sä oot Echo et mikään pulla joten älä ees yritä sitä nimees vaihtaa näin ovelasti!!Ei palautusoikeutta.
Pullalla on pitkä muisti.
En pane pahakseni.Ei palautusoikeutta.
Pullalla on pitkä muisti.
P*net vain iloksesiEn pane pahakseni.
Täällä paukahteli äsken pari kertaa, mut ei noita venetsialaisia yleensä täällä edes huomaa.Just noi!
Täällä pitäs rakettienkin paukkua kuulema paukkua jossakin vaiheessa kuulema tänään.
ookke mutta en takaa etteikö siitin vahingossa lipsahda rakoseenYksin on kylmä. Tuu viekkuun niin olen nakkena.
ookke mutta en takaa etteikö siitin vahingossa lipsahda rakoseen
Meillä on kesämökki, mut mä en oo vielä sisäistäny venetsialaisten ideaa, en oo koskaan ollu semmosissa juhlissa.Täällä paukahteli äsken pari kertaa, mut ei noita venetsialaisia yleensä täällä edes huomaa.
Pidä hyvänäs, sit kun alkaa jarrujälkikalsareita näkyä lattioilla ja röymänssi alkaa hiipua niin älä tuu meikäläiselle itkemään!
Ihminen on sitä mitä hän syö.Hei kuule nainen, sä oot Echo et mikään pulla joten älä ees yritä sitä nimees vaihtaa näin ovelasti!!
Muksujen kaverisynttäreiden jälkeen on mulla ihan jyrän alle jäänyt olo.Iltaa! Kemut meni loistavasti, onneks mies toimi järjen äänenä ja sano että et kyllä hae mitään sipsejä ja keksejä yhtään enempää, hän hakee sit jos loppuu. Koska niitähän jäi sit ihan helkkaristi kuitenkin Pussillisen verran jäi sipsejä ja pari pakettia keksejäkin Että juu, meinasin ehkä yliampua rutkasti kun kaavailin lisää hakevani
Nyt ihan vähän tekis mieli naukata lasillinen viiniä mut en taida viittiä kuiteskaan
En mäkään tajua niitä täälläpäin, mun mielestä ne ei kuulu mitenkään keskisuomeen, hirveen teennäistä et niitä tänne yritetään ympätä, jotkut pohjanmaan rannikkojuhlathan ne onPidä hyvänäs, sit kun alkaa jarrujälkikalsareita näkyä lattioilla ja röymänssi alkaa hiipua niin älä tuu meikäläiselle itkemään!
Teen täällä teltassa suursiivousta ja poltan iltanuotiolla risaisia miesten alkkareita ja sukkia.
Sit vaihdan uudet salusiinit ja laitan nätin palmuruukun tuohon noin, ja käännän uuden sivun elämässä.
#stronger than yesterday