Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ellulla on kyllä pahoja ongelmia kun kuvittelee että kaikki ketkä täällä kirjoittaa tai vastaa sille ovat miehiä. Luulee varmaan että kais ja akela on myös miehiä.
En luule, mutta molemmilla heistä on mun** enemmän kuin inhottavilla harmailla joilla ei ole mu*aa kirjoitella nimimerkkinsä takaa näitä ilkeilyjään.
 
Ei mulla ole moista ongelmaa. :LOL: eikä imukyky tarkoita että jakelisi kaikille höpsö. Jokaisen naisen värkki on tuntematon musta aukko jolla on uskomattomat imuvoimat.
Muuten allekirjoitan kaiken, mutta sana musta aukko kuulostaa niinkun meillä naisilla olis jalkovälissä joku avoin rotko ja ainakaan omani ei siihen kategoriaan kuulu:cautious:
 
vierailija
En luule, mutta molemmilla heistä on mun** enemmän kuin inhottavilla harmailla joilla ei ole mu*aa kirjoitella nimimerkkinsä takaa näitä ilkeilyjään.
Höpsis. Muistatko että aikaisemmin oli vitsailua peiton katoamisesta yöllä sinne jos nukkuu ilman pöksyjä? Jos et ole huumoripäällä niin voitko laittaa silloin tosikko varoituksen johonkin näkyviin kiitos. Kukaan ei voi tietää minä päivänä huumori on kielletty.
 

Yhteistyössä