Miekin ostin ja maistoin Niin maistuu. Yks kaveri kertoi eilen.Ostin tänään Prismasta alennuksessa olevia "Cotton candy"-viinirypäleitä ja ihmettelin, miksi antaa rypäleille moinen nimi.
No, enää en ihmettele! Maistuvat ihan hattaralle!
Miekin ostin ja maistoin Niin maistuu. Yks kaveri kertoi eilen.Ostin tänään Prismasta alennuksessa olevia "Cotton candy"-viinirypäleitä ja ihmettelin, miksi antaa rypäleille moinen nimi.
No, enää en ihmettele! Maistuvat ihan hattaralle!
Ei mulla ole moista ongelmaa. eikä imukyky tarkoita että jakelisi kaikille höpsö. Jokaisen naisen värkki on tuntematon musta aukko jolla on uskomattomat imuvoimat.Niin sellasta sattuu kun antaa kaikille!
Niin sellasta sattuu kun mä annan kaikille!
Miekin ostin ja maistoin Niin maistuu. Yks kaveri kertoi eilen.
Siitäs sait senkin vitttupääääOlen katellut tätä sarjaa netflixiltä nyt tänään jo yli puolivälin ja vasta nyt muistin, että olen nähnyt tään ennenkin...
Olen niin harvoin naisen kanssa, että käytännössä en ole vielä menettänyt edes poikuuttani.
mä olen kaksineuvoinen, mulla on kjulli, pallit ja pinppi
turpiini sain koska olen vitttupääää
Minulla on kaksisuuntainen seksuaalihäiriö, tykkään sekä pimpuista että miele imureista
mä tykkään niellä, olen syväkurkku
En luule, mutta molemmilla heistä on mun** enemmän kuin inhottavilla harmailla joilla ei ole mu*aa kirjoitella nimimerkkinsä takaa näitä ilkeilyjään.Ellulla on kyllä pahoja ongelmia kun kuvittelee että kaikki ketkä täällä kirjoittaa tai vastaa sille ovat miehiä. Luulee varmaan että kais ja akela on myös miehiä.
Muuten allekirjoitan kaiken, mutta sana musta aukko kuulostaa niinkun meillä naisilla olis jalkovälissä joku avoin rotko ja ainakaan omani ei siihen kategoriaan kuuluEi mulla ole moista ongelmaa. eikä imukyky tarkoita että jakelisi kaikille höpsö. Jokaisen naisen värkki on tuntematon musta aukko jolla on uskomattomat imuvoimat.
Höpsis. Muistatko että aikaisemmin oli vitsailua peiton katoamisesta yöllä sinne jos nukkuu ilman pöksyjä? Jos et ole huumoripäällä niin voitko laittaa silloin tosikko varoituksen johonkin näkyviin kiitos. Kukaan ei voi tietää minä päivänä huumori on kielletty.En luule, mutta molemmilla heistä on mun** enemmän kuin inhottavilla harmailla joilla ei ole mu*aa kirjoitella nimimerkkinsä takaa näitä ilkeilyjään.
No vitsihän se on.... Et muista.Muuten allekirjoitan kaiken, mutta sana musta aukko kuulostaa niinkun meillä naisilla olis jalkovälissä joku avoin rotko ja ainakaan omani ei siihen kategoriaan kuulu
Ainahan se on ollut tässä paikassa kiellettyä.Kukaan ei voi tietää minä päivänä huumori on kielletty.
Ilmeisesti joo Ainahan se on ollut tässä paikassa kiellettyä.
*merkkaa tiimarinvihkoon että eltsukalla on tiukka pimppi*Muuten allekirjoitan kaiken, mutta sana musta aukko kuulostaa niinkun meillä naisilla olis jalkovälissä joku avoin rotko ja ainakaan omani ei siihen kategoriaan kuulu
Joo
Mitä äitis tekee ? Piiskaa ja toruu ?
Ihana!
Mä kerron susta Paaville!
Teillä on varmaan aika visvaiset sängytEi kai kukaan voi nukkua kalsarit jalassa?