vierailija
IltaaIltaa! Jokos kaikki on menneet nukkuun?
Ei vielä nukuta.
IltaaIltaa! Jokos kaikki on menneet nukkuun?
Mitä teinikauhua? Kokeilitko tehdä sitä kärpäsansaa mistä joku puhui?En ainakaan minä, olen katellut jotain ihan älytöntä teinikauhua netflixistä ja murhaillut banaanikärpäsiä ihan simona
Hyvä, ilta on liian leppoisaa aikaa nukkumiseen tuhlattavaksiIltaa
Ei vielä nukuta.
Hyvä, ilta on liian leppoisaa aikaa nukkumiseen tuhlattavaksi
Mä en oo Emmerdalee kattonu varmaan kolmeen vuoteen, välillä kanavasurffailulla tullut vilastua ja ne on vanhentunu ihan älyttömästi Tulee ihan surku olo
Suihkuun täytyisi mennä. Sitten voisi katsoa päivän Emmerdale- jakson.
Mä en oo Emmerdalee kattonu varmaan kolmeen vuoteen, välillä kanavasurffailulla tullut vilastua ja ne on vanhentunu ihan älyttömästi Tulee ihan surku olo
Pitäis itekkin käydä vielä suihkussa, mulla vaan "tipahtaa hanskat" heti ku saan muksut nukkuun eikä jaksais tehä mitään muuta ku möllötellä
Suihkuun täytyisi mennä. Sitten voisi katsoa päivän Emmerdale- jakson.
Jaa mikä kärpäsansa?Mitä teinikauhua? Kokeilitko tehdä sitä kärpäsansaa mistä joku puhui?
Kuulostaa hupaisalta, oikein aivot narikkaan sarjaltaJaa mikä kärpäsansa?
Eikun katon jotain Slasher sarjaa ja täytyy kyllä myöntää etten ole aikoihin nähnyt näin typerää sarjaa...siis uhreilla ei ole minkäänlaista käsitystä maalaisjärjestä
Joo mä taisin höpistä...Kuulostaa hupaisalta, oikein aivot narikkaan sarjalta
Eiks joku höpissy jostai vettä ja etikkaa ja fairya ja banaania ansasta? Oon joskus itekkin tehny saman tyyppisen, litkut kulhoon/lautaselle ja kelmu kulhon päälle ja kelmuun reikiä, sit ne öttiäiset mönkii sinne ja hukkuu
Mä en tarkalleen muista et olisin hedelmiä laittanut mutta kutakuinkin muuten samalla lailla. Saattaapi olla et jotain sinne mössättiin. Meillä tosi harvoin on pikkukärpäsiä, en itseasiassa muista kuin tuon yhden vuoden milloin olivat "ongelma" ja tehtiin noita ansoja.Joo mä taisin höpistä...
Mulla ollut jossain lasipurkissa vettä,hedelmänpaloja,tilkka etikkaa ja astianpesuainetta.kelmu päälle ja kelmuun pieniä reikiä. sinne ne mu-lkut menee ja jää. kuulema lime olisi kaikista houkuttelevin hedelmä, mutta itse käytän omenaa tai banaania kun niitä on yleisimmin kotona.
HuomentaKuulostaa hupaisalta, oikein aivot narikkaan sarjalta
Eiks joku höpissy jostai vettä ja etikkaa ja fairya ja banaania ansasta? Oon joskus itekkin tehny saman tyyppisen, litkut kulhoon/lautaselle ja kelmu kulhon päälle ja kelmuun reikiä, sit ne öttiäiset mönkii sinne ja hukkuu
Vaatiiko työn tilaaja kurssin. 4 vuotta mulle on sitä yritetty pakottaa mut en ole jaksanut mennä. Joka päivä tietyömailla olen.
Sama on ensiapukurssin kanssa mikä on mulle kuulemma pakollinen. Olen yksin töissä. Kurssien pitäjiltähän ei mitään lakipykäliä näihin löydy. Puhutaan vaan käytännöistä ja yleisistä vaatimuksista.
Huomenta.Niija huomenet!
Mentävä on, nyt mennä mun täytyy *huokaus*
Melkis mieluummin vaikka katsoisin kolme Nalle-puh- leffaa putkeen!
Nooo.... Ettei nyt ihan vähän ois ollut kärjistystä mukana? En mäkään noille otuksille kyllä lämpene.Huomenta.
Onks Nalle Puh niin kamala? No, Nasun näkemisen sijasta mä voisin kyl viettää työpäivän vaikka laittamalla rekkakuorman p*skaa 1/2 litran Eskimo-pakastepusseihinn....
Kotipäivä myös kun on niin ankea sää. Synttärikakku pitäis täyttää/kuorruttaa tänään mut ehdoton kielto tuli et sitä ei saa tehdä koulupäivän aikana Lisäks pitäs muut synttäritarjottavat käydä ostamassa mutta sitäkään ei saa nyt tehdäHuomenta. Tää päivä meneekin kotona. Mitähän tekemistä sitä keksisi...
Noo ehkä vähän kärjiistin. Nalle Puh menettelee, mut ärsyttää kun sekin viipottaa ylipienessä paidassa -ja housut unohtanu kotia.Huomenta!
Nooo.... Ettei nyt ihan vähän ois ollut kärjistystä mukana? En mäkään noille otuksille kyllä lämpene.
Kotipäivä myös kun on niin ankea sää. Synttärikakku pitäis täyttää/kuorruttaa tänään mut ehdoton kielto tuli et sitä ei saa tehdä koulupäivän aikana Lisäks pitäs muut synttäritarjottavat käydä ostamassa mutta sitäkään ei saa nyt tehdä
Eli neljä tuntia tehokasta aikaa kitata ainakin kahvia ...ehkä vähän pyykkiä vois nakata koneeseen
Lukemista. Muistatko tuotaHuomenta. Tää päivä meneekin kotona. Mitähän tekemistä sitä keksisi...
Tankkaan kofeiinit nyt valmiiks huomista varten, 12kpl 7vuotiaita tyttösiä niin luulen että vauhtia piisaaNoo ehkä vähän kärjiistin. Nalle Puh menettelee, mut ärsyttää kun sekin viipottaa ylipienessä paidassa -ja housut unohtanu kotia.
Mut Nasun ylikireä hiki/p*skajumpperi se vasta kamalin on.
Mukavia synttäreitä sinne! Elimistö kun on hyvin kofeiinitettu niin kyl sillä jaksaa päälle vetää vaikka 50-vuotisjuhlat ja Kotitalousnaisten syyskirmaukset...öö...liiottelinkohan taas.
Manta aamulla kelmut korvissaHuomenta
Voisin kuvitella, että kissa olis tossa ansassa ensimmäisemä kun tekisin tollasen ansan mutta kyllähän tota kannattaa koittaa!
Nonni! Viisas pääsee vähemmällä.Tankkaan kofeiinit nyt valmiiks huomista varten, 12kpl 7vuotiaita tyttösiä niin luulen että vauhtia piisaa
Mut mä olin nyt vähän ovelampi, vuokrasin tilan sekä synttäriohjaajan leikittään noita Eli mä lyön vaan herkut pöytään ja katselen kun ne katoo parempiin suihin
Leivo vaikka...Huomenta. Tää päivä meneekin kotona. Mitähän tekemistä sitä keksisi...