vierailija
Moi Tule tänään, haluan nähdä! 9Minuun voi ottaa yhteyttä. Kyllä minä näytän miten se onnistuu.
Moi Tule tänään, haluan nähdä! 9Minuun voi ottaa yhteyttä. Kyllä minä näytän miten se onnistuu.
Laita kuvia, muuten ei uskota!Minuun voi ottaa yhteyttä. Kyllä minä näytän miten se onnistuu.
Mä pyyhin etukautta, takaa ei ylety reiälleÖöö...ei kai kukaan pyyhi persettään etukautta. Sehän on jo epähygieenistä
Et iha paperilla ja hyvin ylettää.
Taitaa nyt jollain mammalla vituttaa kun farkun napit kiristää ja peilistä katsoo norsun v....u
Mielenkiintoista. Takakautta on lyhyempi matka.Mä pyyhin etukautta, takaa ei ylety reiälle
Ei ole, olen mitannut, etukautta 20% lyhyempi reitti reiälle!Mielenkiintoista. Takakautta on lyhyempi matka.
En uskoEi ole, olen mitannut, etukautta 20% lyhyempi reitti reiälle!
No mittaa niin sen jälkeen kyllä uskot!En usko
No haloo, ne on 300 kilosia!Ei muuten noin yli 100 kiloset enää pysty pyyhkimään itse. Katsokaa vaikka hengenvaarallisesti lihavat sarjaa! Osa ei pääse edes sängystä enää ylös!
Luuletko olevasi hauska vai oletko oikeasti noin *yhmä? Siinä ohjelmassa ne ihmiset on yli 300 kiloisia mikä on ihan eri asia kuin olla yli 100kg.Ei muuten noin yli 100 kiloset enää pysty pyyhkimään itse. Katsokaa vaikka hengenvaarallisesti lihavat sarjaa! Osa ei pääse edes sängystä enää ylös!
BMI 33 pyyhkii ahterinsa ihan normaalisti, kun se fläsä on pääosin miehellä vatsassaMiten lihavat pyyhkii ahterinsa?
Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.
Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
BMI 33 pyyhkii ahterinsa ihan normaalisti, kun se fläsä on pääosin miehellä vatsassa..Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?
Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.
Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
150 kiloinenkin voi olla vielä esim. vahvamiehenä tai bodaajana korkean BMI:n mutta matalan rasvaprosentin omaava. Enempi minua huolettaa liian alhaisen BMI:n omaavien perseen pyyhkiminen, tuleeko sieltä edes mitään pyyhittävää vai pelkkää pukamaverta kovan pöntöllä ähkimisen jälkeen. Surullista katsottavaa kun pää on kehon levein osa.Luuletko olevasi hauska vai oletko oikeasti noin *yhmä? Siinä ohjelmassa ne ihmiset on yli 300 kiloisia mikä on ihan eri asia kuin olla yli 100kg.
Mä painan 119kg ja kyllä todellakin saan ihan itse pyyhittyä takapuoleni paperilla. Mä voin aina pudottaa painoni, mutta sun kaltaisten ihmisten t*hmyydelle ei voida koskaan mitään.
Luuletko olevasi hauska vai oletko oikeasti noin *yhmä? Siinä ohjelmassa ne ihmiset on yli 300 kiloisia mikä on ihan eri asia kuin olla yli 100kg.
Mä painan 119kg ja kyllä todellakin saan ihan itse pyyhittyä takapuoleni paperilla. Mä voin aina pudottaa painoni, mutta sun kaltaisten ihmisten t*hmyydelle ei voida koskaan mitään.
Olen syönyt hyvin, suunta ylöspäin!Sä painat 119 kiloa? Anteeksi mutta mitä sulle on tapahtunut???
Hienoa! Jatka vain!Olen syönyt hyvin, suunta ylöspäin!
Mitä se auttaa? Eihän silläkään yletä?Ystäväni tunnusti, että joutuu käyttämään käsisuihkua ku ei muuten yllä:/
Miksi esitätä olevasi minä? Mitä jotkut saatte tuosta valehtelusta? Onko elämänne noin tylsää? Mulla on painon suhteen suunta VAIN alaspäin ja paino onkin tippunut tähän mennessä 12kg.Olen syönyt hyvin, suunta ylöspäin!
Anteeksi, mutta oletko oikeasti noin yksinkertainen? Mulla syy on sama kuin suurimmalla osalla eli syönyt liikaa ja liikkunut liian vähän. Enkä edes painavimmillani ollut niin iso kuin mitä jotkut on kun paino huitelee 200 kilossa. Siitä on vielä vaikeampi pudottaa painoa. Mä olisin kyllä tällä painolla saanut lähetteen lihavuusleikkaukseen, mutta en halunnut sitä vaan pudotan painoa ilman sitä. Se leikkaus on kuitenkin iso riski enkä halua sitä, että en ehkä voi syödä joitakin ruokia tai ruoka-aineita enää koskaan. Lisäksi voi tulla kaikenlaisia vaivoja sen leikkauksen takia.Sä painat 119 kiloa? Anteeksi mutta mitä sulle on tapahtunut???
Niissä on kyse reilusti yli 200 kg:sta, joiden bmi on varmaan ainakin tuplasti tuon 30, jos ei triplastikin.Tuota nyt ei usko kukaan. Olettoko katsoneet sitä tv sarjaa, missä nämä yli bmi30 naiset vaan makaa sängyllä ja edes kävelemään ei pysty. Perseen pyyhkiminen ei onnistu, eikä mikään normaali toimenpide.
Mulla on bmi 30+. Pystyn liikkumaan normaalisti. Ei ole rajoitteita. Siinä ohjelmassa heillä bmi on vajaa 100.Niissä on kyse reilusti yli 200 kg:sta, joiden bmi on varmaan ainakin tuplasti tuon 30, jos ei triplastikin.