Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei onnistu. BMI itselläni 33 ja ei toivokaan ylettää reiälle ilman apuvälineitä.
Ja millaisiakohan apuvälineitä siihen perseen pyyhkimiseen olikaan saatavilla? Meinaan kun painoindeksin 33 ylittäviä on suomalaisista varmaan n. 40 prosenttia, niin voisi kuvitella niitä apuvälineitä löytyvän ihan päivittäistavarakaupasta. Henkilökohtaisesti en vielä tässä painoindeksissä 49,9 ole sellaisia tarvinnut, mutta kun vielä parikymmentä kiloa lihon, niin varmaan tulee sellaisen hankkiminen eteen. Eli kaikki hyvät ostospaikat ja apuvälinesuositukset otetaan vastaan, kiitos!
 
vierailija
Ja millaisiakohan apuvälineitä siihen perseen pyyhkimiseen olikaan saatavilla? Meinaan kun painoindeksin 33 ylittäviä on suomalaisista varmaan n. 40 prosenttia, niin voisi kuvitella niitä apuvälineitä löytyvän ihan päivittäistavarakaupasta. Henkilökohtaisesti en vielä tässä painoindeksissä 49,9 ole sellaisia tarvinnut, mutta kun vielä parikymmentä kiloa lihon, niin varmaan tulee sellaisen hankkiminen eteen. Eli kaikki hyvät ostospaikat ja apuvälinesuositukset otetaan vastaan, kiitos!
Myydään nimellä kipukoukku, mutta oikeasti se on tarkoitettu perseen pyyhkimiseen :coffee::poop:
 
vierailijaff
Mulla on bmi 39 ja ihan samalla tavalla paperilla pyyhin kuten normaalipainoisena tein. Paperi on mun kädessä enkä tarvitse mitään apuvälineitä.

Kakarat taas haluaa pelleillä ja väittää vaikka mitä. Hihitellään "hih hih toi on läski." Äly hoi älä jätä. Itse en tehnyt tuollaista edes normaalipainoisena teininä, mutta jotkut tekee tuota läpi elämänsä.
 

Yhteistyössä