Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
Olen 169 ja 109kg. Voin 100% varmuudella kertoa, että KUKAAN tällaisilla mitoilla EI ylety enää anukseensa, ei ilman apuvälineitä.

Itse käytän käyrää keppiä, minkä päässä on pesusieni. Ja joo, ei ole yhtään hauskaa ja yritän laihduttaa.
Että ootko käyny kattomassa vaikkapa mua vessassa? Mie ainakaan en mee sun 100% koska noin 10cm lyhyempänä ja 9kg vähempänä yllän todellakin hanurini putsaamaan. Sulla ehkä sitte on kaikki kilot siinä lanteilla ja persiissä kiun et yllä. Hauskaa tällanen "mulla on tälleen ja kyllä sitte 100% mullakin samanlaisilla on".
 
hfhf
Mulla painoindeksi reilu 45 ja ihan itse pyyhin pyllyni wc-paperilla eikä ikunaan ole jarrutusjälkiä alkkareissa ollu vaikka joskus hankaavatkin ikävästi perskorossa.

Kuin lyhyet kädet sulla on jos et lihava yltäisi persettä pyyhkimään? Minulla ihan normaalimittaiset kädet ja ihan ilman pinnistelyä onnistuu. Mutta ehkä sinä olet poikkeuksellisen lyhytkätinen? Oletko käynyt lääkärissä?
 
vierailija
Olen joutunut alkamaan noin vuosi sitten pyyhkiä perseeni isomman hädän jälkeen niin, että kumarrun alaspäin ja pyyhin etukautta. En enää ylety sillä tavalla sivukautta kuten hoikempana pyyhin, käsi ei ylety takapuoleen asti niin kun selkäläskit on tiellä :(
 

Yhteistyössä