Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
"Leena"
[QUOTE="hui";25566329]oikeasti? miten se on mahdollista? Millaisista kiloista puhutaan?
Oletko saanut laihdutettua?[/QUOTE]

Painoin hieman alle 200kg ja kyllä se on mahdollista tai ainakin totisinta totta minun kohdallani. Tällä hetkellä painan useita kymmeniä kiloja vähemmän ja laihdutus jatkuu edelleen sairaalan ravintoterapeutin seurannassa.
 
ewq
[QUOTE="liisi";25566040]Ystäväni tunnusti, että joutuu käyttämään käsisuihkua ku ei muuten yllä:/[/QUOTE]

JOutuu? Itellä bmi 18 ja käytän aina käsisuihkua- sitä vartenhan se on.

Ihmekään kun haisette. Kivat sonnat "pyyhittynä" tunteja pylleraossa. Nuuh.
 
"hui"
[QUOTE="Leena";25566347]Painoin hieman alle 200kg ja kyllä se on mahdollista tai ainakin totisinta totta minun kohdallani. Tällä hetkellä painan useita kymmeniä kiloja vähemmän ja laihdutus jatkuu edelleen sairaalan ravintoterapeutin seurannassa.[/QUOTE]

Hienoa että olet laihtunut, tsemppiä jatkoon. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Palleriina
AP! Et kai sä ole luullut että lihavat ihmiset pyyhkisivät muka perseensä paskalla käynnin jälkeen??? Kaikenlaisia hölmöjä sitä maa päällään kantaa. Missäs patterin välissä olet kasvanut ap?
 
Kepsis
tästähän ne ylipainon yhteiskunnalliset kustannukset johtuvatkin! jokaisella ylipainoisella on terveydenhuollon määräämä avustaja joka käskee ylipainoisen suihkun nurkkaan ja sitten suihkutetaan letkulla 5 minuuttia joka paikasta.
 
heheee
Minä lihava emäntä huudan aina isännälle kotona: "PYYYYYHKIMÄÄÄÄÄÄN!!"

Töissä: "Kuka joutaa tulla PYYYYHKIMÄÄÄÄÄÄN?"

Kyläillessä: "Oisko kukaan joutilaana PYYYYHKIMÄÄÄÄN?"

Ja aina on apua löytynyt....

Vitsivitsi
- mä pyyhin ite
- haittaakse????

:D
 
Tämä on varsin opettavainen päivä palstalla. Ensin saan tietää, että KAIKILLA on vessanpesurätti, joka pitää heittää käytön jälkeen pois. Ja nyt sitten opin, että takapuoli pitäisi joskus pyyhkiäkin. :O :xmas:
 
Onelmaongelma
Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.

Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
Miten lyhytkasvuiset pyyhkivät? Olet kaiketi pistänyt merkille heidän lyhyet raajansa? Miten käsivammaiset? Kylkikipuiset?
Hauska huomio oli siinä Madventures haastattelussa, missä toinen niistä sanoi haastattelussa että ajatella näitä kulttuurieroja, yleensä meille selitetään että tuolla Aasiassa ei ole vessapaperia ollenkaan ja miten ne käyttävät kättään siihen puuhaan... ja siellä niille selitetään että suomalaiset hierovat kakkansa pyllyyn paperin kanssa.
Eiköhän jokainen keinonsa keksi :)
 
Muunneltua totuutta
Olen 169 ja 109kg. Voin 100% varmuudella kertoa, että KUKAAN tällaisilla mitoilla EI ylety enää anukseensa, ei ilman apuvälineitä.

Itse käytän käyrää keppiä, minkä päässä on pesusieni. Ja joo, ei ole yhtään hauskaa ja yritän laihduttaa.
 
Olen 169 ja 109kg. Voin 100% varmuudella kertoa, että KUKAAN tällaisilla mitoilla EI ylety enää anukseensa, ei ilman apuvälineitä.

Itse käytän käyrää keppiä, minkä päässä on pesusieni. Ja joo, ei ole yhtään hauskaa ja yritän laihduttaa.
Sinulla lyhyet käsivarren ja kaikki paino ahterissa?
Minä nimittäin ihan 100% varmuudella voin kertoa että kun painoin 150+ kiloa (olen 160 senttiä pitkä) ihan samalla lailla pyyhin pepani kuin kuin nyt normaalipainoisena.

:)
 

Yhteistyössä