Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?

  • Viestiketjun aloittaja Pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
Haloo taas
Ei muuten noin yli 100 kiloset enää pysty pyyhkimään itse. Katsokaa vaikka hengenvaarallisesti lihavat sarjaa! Osa ei pääse edes sängystä enää ylös!
Luuletko olevasi hauska vai oletko oikeasti noin *yhmä? Siinä ohjelmassa ne ihmiset on yli 300 kiloisia mikä on ihan eri asia kuin olla yli 100kg.

Mä painan 119kg ja kyllä todellakin saan ihan itse pyyhittyä takapuoleni paperilla. Mä voin aina pudottaa painoni, mutta sun kaltaisten ihmisten t*hmyydelle ei voida koskaan mitään.
 
vierailija
Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?
Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.

Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
BMI 33 pyyhkii ahterinsa ihan normaalisti, kun se fläsä on pääosin miehellä vatsassa
 
vierailija
Miten lihavat pyyhkii ahterinsa?
Mietin vaan, että miten reilusti ylipainoiset pyyhkii perseensä? Tarkoitan siis bmi yli 30 ihmisiä.

Käsi ei voi ulottua laardien ohi reiälle! Ei millään. Sitten kun se reikäkin on siellä laardipoimujen kätköissä.. miten se oikeen putsataan? :O
BMI 33 pyyhkii ahterinsa ihan normaalisti, kun se fläsä on pääosin miehellä vatsassa..
 
vierailija
Luuletko olevasi hauska vai oletko oikeasti noin *yhmä? Siinä ohjelmassa ne ihmiset on yli 300 kiloisia mikä on ihan eri asia kuin olla yli 100kg.

Mä painan 119kg ja kyllä todellakin saan ihan itse pyyhittyä takapuoleni paperilla. Mä voin aina pudottaa painoni, mutta sun kaltaisten ihmisten t*hmyydelle ei voida koskaan mitään.
150 kiloinenkin voi olla vielä esim. vahvamiehenä tai bodaajana korkean BMI:n mutta matalan rasvaprosentin omaava. Enempi minua huolettaa liian alhaisen BMI:n omaavien perseen pyyhkiminen, tuleeko sieltä edes mitään pyyhittävää vai pelkkää pukamaverta kovan pöntöllä ähkimisen jälkeen. Surullista katsottavaa kun pää on kehon levein osa.
 
vierailija
Luuletko olevasi hauska vai oletko oikeasti noin *yhmä? Siinä ohjelmassa ne ihmiset on yli 300 kiloisia mikä on ihan eri asia kuin olla yli 100kg.

Mä painan 119kg ja kyllä todellakin saan ihan itse pyyhittyä takapuoleni paperilla. Mä voin aina pudottaa painoni, mutta sun kaltaisten ihmisten t*hmyydelle ei voida koskaan mitään.

Sä painat 119 kiloa? Anteeksi mutta mitä sulle on tapahtunut???:eek::(
 
Haloo taas
Sä painat 119 kiloa? Anteeksi mutta mitä sulle on tapahtunut???
Anteeksi, mutta oletko oikeasti noin yksinkertainen? Mulla syy on sama kuin suurimmalla osalla eli syönyt liikaa ja liikkunut liian vähän. Enkä edes painavimmillani ollut niin iso kuin mitä jotkut on kun paino huitelee 200 kilossa. Siitä on vielä vaikeampi pudottaa painoa. Mä olisin kyllä tällä painolla saanut lähetteen lihavuusleikkaukseen, mutta en halunnut sitä vaan pudotan painoa ilman sitä. Se leikkaus on kuitenkin iso riski enkä halua sitä, että en ehkä voi syödä joitakin ruokia tai ruoka-aineita enää koskaan. Lisäksi voi tulla kaikenlaisia vaivoja sen leikkauksen takia.
 

Yhteistyössä